abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86652268
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

De waarheid is dat wat werkt.
Toon maar aan.
pi_86652506
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:52 schreef XtremeNL het volgende:

[..]

Horoscopen staan in elke krant.

Dat is alles.
Dat heeft er niks mee te maken en dat weet jij ook wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_86652558
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Nogmaals, je ad populums zijn natuurlijk gee argumenten. Wat werkt kan worden nagebootst in experimenten, punt.
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Toon maar aan.
Zoals met zat zaken waar de reguliere geneeskunde niet uitkomt en de alternatieve wel?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 20 september 2010 @ 21:10:42 #129
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_86652668
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[..]

Zoals met zat zaken waar de reguliere geneeskunde niet uitkomt en de alternatieve wel?
Een theetje tegen baarmoederhalskanker?
Tics van je petten.
pi_86652950
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals, toon maar aan
pi_86653001
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, dat klopt. Die is enorm. Maar als het met reguliere geneeskunde niet lukt en met homeopatische middelen wel, wat werkt dan?

De waarheid is dat wat werkt.
Dus homeopathische middelen = waarheid? Dat is 'm juist, dat is dus niet zo. Homeopatische middelen kúnnen wel aanslaan, maar het is niet voldoende bewezen dat dat door de inhoud komt om goedgekeurd te worden door de Keuringsraad. Dus óf de werking komt teveel overeen met de placebo-groep, óf het werkt bij een te laag percentage mensen om als medicijn dienst te doen.

Het werkt dus niet genoeg om een echt geneesmiddel te zijn, anders had het het wel geweest.
pi_86653497
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dus homeopathische middelen = waarheid? Dat is 'm juist, dat is dus niet zo. Homeopatische middelen kúnnen wel aanslaan, maar het is niet voldoende bewezen dat dat door de inhoud komt om goedgekeurd te worden door de Keuringsraad. Dus óf de werking komt teveel overeen met de placebo-groep, óf het werkt bij een te laag percentage mensen om als medicijn dienst te doen.

Het werkt dus niet genoeg om een echt geneesmiddel te zijn, anders had het het wel geweest.
als ze al aanslaan is dat niet door de samenstelling van het product.
pi_86653587
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:27 schreef tjoptjop het volgende:
als ze al aanslaan is dat niet door de samenstelling van het product.
Ik kan me ergens nog wel voorstellen dat er enkelingen zijn die gevoelig genoeg zijn voor een bestanddeel, maar zoiets kun je niet als algemeen geneesmiddel presenteren.
pi_86653693
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dus homeopathische middelen = waarheid?
Nee, ik zei: "wat werkt is waarheid". Talloze mensen hebben er baat bij. Zoals ook zoveel mensen baat hebben bij reguliere geneeskunde.

quote:
Dat is 'm juist, dat is dus niet zo. Homeopatische middelen kúnnen wel aanslaan, maar het is niet voldoende bewezen dat dat door de inhoud komt om goedgekeurd te worden door de Keuringsraad. Dus óf de werking komt teveel overeen met de placebo-groep, óf het werkt bij een te laag percentage mensen om als medicijn dienst te doen.

En daarom worden alternatieve geneeswijzen dus ook vergoed? Omdat ze dus niet werken?

http://www.menzis.nl/web/(...)veBehandelwijzen.htm

Veelvoorkomende alternatieve behandelwijzen zijn: homeopathie, antroposofie, acupunctuur, acupressuur, haptonomie, natuurlijke geneeswijzen

Allemaal bedrog he? Hou nu maar snel op met jullie belachelijk te maken.
pi_86653706
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik kan me ergens nog wel voorstellen dat er enkelingen zijn die gevoelig genoeg zijn voor een bestanddeel, maar zoiets kun je niet als algemeen geneesmiddel presenteren.
Het is dusdanig verdunt dat er misschien hooguit nog één molecuul van de werkzame stof inzit :+
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 21:35:18 #136
230491 Zith
pls tip
pi_86653859
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, ik zei: "wat werkt is waarheid". Talloze mensen hebben er baat bij. Zoals ook zoveel mensen baat hebben bij reguliere geneeskunde.
[..]

En daarom worden alternatieve geneeswijzen dus ook vergoed? Omdat ze dus niet werken?
Omdat ze dan die klanten kunnen binnenslepen gekkie :)

Meer dan een placeboeffect heeft het gewoon ECHT niet. Daar zijn talloze studies over gedaan (en het logisch nadenken doet al genoeg -> watermoleculen hebben geen geheugen).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86653944
Okee, en waarom wordt er dan zoveel alternatieve geneeskunde door de verzekeraars vergoed? Omdat het niet werkt?
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 21:38:18 #138
230491 Zith
pls tip
pi_86653991
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:29 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het punt van homeopathie is dat ze een normaal middel (zeg, een plant) vermengen met water, dit zo erg verdunnen dat er niets meer van over blijft (lees dus een handje moleculen of of zelfs helemaal niets), en dan claimen dat water geheugen heeft.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 21:38:42 #139
230491 Zith
pls tip
pi_86654015
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, en waarom wordt er dan zoveel alternatieve geneeskunde door de verzekeraars vergoed? Omdat het niet werkt?
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Omdat ze dan die klanten kunnen binnenslepen gekkie :)

pi_86654116
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ach, tot een paar jaar geleden werd zo'n therapievorm nog vergoed waarbij de therapeut de cliënt gewoon aan het aftrekken was :').
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 21:41:13 #141
230491 Zith
pls tip
pi_86654149
Maar goed, laten we verder gaan, men mag zelf de lering trekken of homeopathie een goede legale oplichting is of niet :)
pi_86654340
Die shampoos van tegenwoordig. Met Q10 en vitamine B6 en nog meer van dat soort zooi maar ik heb nog nooit gehoord van de daadwerkelijke werking van de componenten? Je gaat toch geen zeep kopen met vitaminen er in?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_86654617
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Zith het volgende:
claimen dat water geheugen heeft.
http://www.masaru-emoto.net/english/e_ome_home.html

En jij denkt dat als homeopathie en die hele andere riedel niet meer vergoed wordt, dat mensen het dan er maar gewoon bij laten zitten? :') Denk je nou echt dat die dan niet naar de reguliere geneeskunde overstappen?

Mensen kiezen voor homeopathie of heel iets anders omdat ze hebben ervaren dat reguliere geneeskunde niet meer werkt, en alternatieve geneeskunde wel. Sterker nog, soms wordt juist een alternatieve geneeskunde voorgeschreven.

Het "klanten binnenhalen" is grote onzin, want iedereen is verplicht verzekerd :+

Chiropractie is zeker ook bedrog?
pi_86654791
Maar ga je de werking van homeopathie nog even aantonen, anders dan "miljoenen mensen gebruiken het"
pi_86654997
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het "klanten binnenhalen" is grote onzin, want iedereen is verplicht verzekerd :+
Ook een verzekerde klant is een klant, het maakt de distributeur niet uit wie er betaalt, als er maar betaald wordt, me dunkt.
pi_86655105
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ook een verzekerde klant is een klant, het maakt de distributeur niet uit wie er betaalt, als er maar betaald wordt, me dunkt.
En dus betalen ze maar gewoon voor miljoenen mensen over de hele wereld die alternatieve geneeswijzen verkiezen, ook al weten de verzkeraars dat die niet werken? Dat geloof je echt?
pi_86655257
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef tjoptjop het volgende:
Maar ga je de werking van homeopathie nog even aantonen, anders dan "miljoenen mensen gebruiken het"
Volgens mij deed ik dat zojuist toen ik je de vergoedingenlijst voor alternatieve geneeswijzen liet zien. Of ben je echt zo naief dat je gelooft dat verzekeraars zoveel niet werkende therapieen vergoeden?

Vraag anders je arts even, knakker. Ik begin zowat mijn oogballen uit mijn schedel te zeiken van jouw geleuter.
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 22:03:33 #148
230491 Zith
pls tip
pi_86655344
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Mendeljev het volgende:
Die shampoos van tegenwoordig. Met Q10 en vitamine B6 en nog meer van dat soort zooi maar ik heb nog nooit gehoord van de daadwerkelijke werking van de componenten? Je gaat toch geen zeep kopen met vitaminen er in?
Idd, shampoo met parel schilfers :') Komkommerextract :') etc :')
pi_86655351
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij deed ik dat zojuist toen ik je de vergoedingenlijst voor alternatieve geneeswijzen liet zien. Of ben je echt zo naief dat je gelooft dat verzekeraars zoveel niet werkende therapieen vergoeden?

Vraag anders je arts even, knakker. Ik begin zowat mijn oogballen uit mijn schedel te zeiken van jouw geleuter.
Ik heb het over homeopathie,

En het feit dat verzekeraars het vergoeden is natuurlijk geen bewijs :') dat is hetzelfde als zeggen dat Jan Smit een goede zanger is omdat hij Ahoy 10x uitverkoopt :')
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 22:04:33 #150
230491 Zith
pls tip
pi_86655402
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het basispakket is verplicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')