Sexbierumquote:Op zondag 19 september 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Is er niet een soort dierenpark in Friesland waar Cat en ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag heen willen met Ing, en dat we daarna bij Ing (moeten) blijven slapen?
quote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kwam door de klok, die staat nu op tijd.
quote:En sinds gisteren hebben we een heuse echte logeerkamert, dus niet meer op zoldert slapen
quote:
Wie?quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
In de huidige logeerkamert zullen jullie wel samen in een 2persoonsbed moeten by den wegh
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zienquote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil hem zien:
[ afbeelding ]
En kijk waar hij zit
http://www.frieslandzoo.nl/
quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zien
quote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Vroeger was een ocelot mijn lievelingsdier![]()
Tot niemand dat bleek te kennen en ik uit bleef leggen, toen werd het de leew
IK WIL HEM GEWOON HEBBEN!!!!!quote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil hem zien:
[ afbeelding ]
En kijk waar hij zit
http://www.frieslandzoo.nl/
Oeh wat gaaf Strega!! Die willen we zien hoorquote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef Strega het volgende:
Wij zijn eerst een hondenkussen in Drenthe gaan halen.
We zouden daarna naar de culinaire markt, hier vlakbij in Slochteren, bij de Freijlemaborg.
Alleen was het dermate kutweer....
Dus zijn we in Drenthe gestopt in Ees, bij onze favo beeldentuin.
We waren er al jaren niet geweest, sinds mijn moeder overleden is komen we er niet zo vaak meer langs.
Ze hadden er één heel mooi heksen buiten beeld, en die heeft Pagan voor me gekocht!
tvptquote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Stuur een mod weg (dobbelsteen beslist) Lees: stuur mijn date weg.
Nee, dat is het cynische dus, ik schreef keurig ocelot in de vriendenboekjes, en toen ik geswitched was schreef ik leewquote:
Ocelot zeg je? Da's is altijd een droom van me, om die te zien.quote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja, wat toevallig! Die wil ik ook wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |