Big shampoo, Vanilla Deelitequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
Ik ga samen met een collega lekker online bestellen bij de engelse lush dus hebben jullie nog tips?
Voor mn gezicht wil ik niks en een bad heb ik ook niet. Verder heb ik een droge huid, normaal lang haar, ben ik dol op zoete of fruitige geuren en sta ik overal voor open
Dat heb ik inderdaad ook, flink vette bodycremes smeren en dan gaat het welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Pumpkin. het volgende:
Zepen drogen mn huid bij mij altijd een beetje uit, maar ze zijn wel lekker! ik gebruik dan een bodylotion, niks meer aan t handje
Ik weet hetquote:
houdbaarheidquote:
Je kan nog een keer gaan bellen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef Bamba het volgende:
Automatic, ik heb naar Antwerpen gebeld en ze weten nog niet of ze de 20e een VIP doen, omdat hun levering niet meer gelijk loopt met die van Nederland, dus ze weten simpelweg niet of ze uberhaupt alle producten op die datum hebben. Het kan ook zijn dat ze wel een VIP doen, maar dan op een andere datum. Zodra ze iets weet zet ze het in ieder geval meteen op facebook zodat je je kunt aanmelden.
quote:Lush Antwerp zullen we het nog eens doen ? Een vip bedoel ik .... rond kerst en de fabutastische lush kerstproducten ?
Ach omdat jullie het zijn ;-) 20 oktober om 19.00 mag je een sneek peek nemen ! wel even reserveren ... de plaatsen zijn beperkt !
whut?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Dipkip het volgende:
De belgen komen een feestje geven in friesland?
Er is net een perfume round aangekondigd op het forum (dus forum party met parfums) maar er gaat worden gestemd over de geuren... dus kan nog niet zeggen welke het worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:03 schreef Natalie78 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe en waar ik aan Honey I washed the kids parfum kan komen?
Ja zat ik ook aan te denken, alleen weet je ongeveer hoe lang dat geleden is? Als parfum eenmaal geopend is is het niet zo lang houdbaar, heb dan toch liever 'verse'. Met forum bedoel je het forum van Lush zelf neem ik aan? Eens even kijken dan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er is net een perfume round aangekondigd op het forum (dus forum party met parfums) maar er gaat worden gestemd over de geuren... dus kan nog niet zeggen welke het worden.
Hij is wel ooit gemaakt dus ebay / marktplaats / forum?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan nog een keer gaan bellen!
[..]
Hmm. Volgens mij vorig jaar. Verse is er niet, tenzij ze hem nu dus weer doen, maar hij is nog niet genoemd in het topic. De mensen op het forum hebben waarschijnlijk nog van vorig jaar dus ik denk kleine kans dat er nieuwe komt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:18 schreef Natalie78 het volgende:
Ja zat ik ook aan te denken, alleen weet je ongeveer hoe lang dat geleden is? Als parfum eenmaal geopend is is het niet zo lang houdbaar, heb dan toch liever 'verse'. Met forum bedoel je het forum van Lush zelf neem ik aan? Eens even kijken dan.
En, wat was het resultaat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef Csbs het volgende:
Vandaag Caca Marron gekocht (henna) nu aan het intrekken. Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |