abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:53:59 #251
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87329632
Dipkip, pakketje is er! O+
Heb nu even haast maar ik ga je nog even PM-en. Het is echt enig *O*
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:03:16 #252
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_87329896
k vind de fizzbanger en dragon's egg echt gaaf :D
pi_87331510
Ik ga samen met een collega lekker online bestellen bij de engelse lush dus hebben jullie nog tips?
Voor mn gezicht wil ik niks en een bad heb ik ook niet. Verder heb ik een droge huid, normaal lang haar, ben ik dol op zoete of fruitige geuren en sta ik overal voor open *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87332762
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
Ik ga samen met een collega lekker online bestellen bij de engelse lush dus hebben jullie nog tips?
Voor mn gezicht wil ik niks en een bad heb ik ook niet. Verder heb ik een droge huid, normaal lang haar, ben ik dol op zoete of fruitige geuren en sta ik overal voor open *O*
Big shampoo, Vanilla Deelite O+, Tuca tuca massage bar, Rub rub rub, Sultana of soap, Noubar en Vanilla in the mist ^O^
oh ja en Sweetie pie jelly!
pi_87332803
Zepen drogen mn huid bij mij altijd een beetje uit, maar ze zijn wel lekker! ik gebruik dan een bodylotion, niks meer aan t handje ;)
pi_87341538
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Pumpkin. het volgende:
Zepen drogen mn huid bij mij altijd een beetje uit, maar ze zijn wel lekker! ik gebruik dan een bodylotion, niks meer aan t handje ;)
Dat heb ik inderdaad ook, flink vette bodycremes smeren en dan gaat het wel :P

Dit wordt het, denk ik, even checken of mn banksaldo het toelaat
Snow fairy
Angels delight
Bohemian
Rockstar
2x Snowcake
Snow Globe
The Godmother
Lemony Flutter
Bubblegum lipscrub
Sugar Plum Fairy
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87341866
:o wat veel zeep!!
pi_87342078
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef Dipkip het volgende:
:o wat veel zeep!!
Ik weet het :P Maar die kun je invriezen schijnt, dus dat lijkt me wel wat en via de Engelse website scheelt het gewoon zóveel dat het de moeite waard is
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:53:01 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87342093
Waarom zou je zeep invriezen? :?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87342302
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Waarom zou je zeep invriezen? :?
houdbaarheid ;) maar mijn Honey I washed the kids van begin September is ook al op dus ik slijt ze wel redelijk snel, als je bedenkt dat ik die afwissel met 2 andere flessen doucheschuim :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:58:16 #261
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87342324
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:24 schreef Bamba het volgende:
Automatic, ik heb naar Antwerpen gebeld en ze weten nog niet of ze de 20e een VIP doen, omdat hun levering niet meer gelijk loopt met die van Nederland, dus ze weten simpelweg niet of ze uberhaupt alle producten op die datum hebben ;) . Het kan ook zijn dat ze wel een VIP doen, maar dan op een andere datum. Zodra ze iets weet zet ze het in ieder geval meteen op facebook zodat je je kunt aanmelden. :)
Je kan nog een keer gaan bellen! ;)
quote:
Lush Antwerp zullen we het nog eens doen ? Een vip bedoel ik .... rond kerst en de fabutastische lush kerstproducten ?
Ach omdat jullie het zijn ;-) 20 oktober om 19.00 mag je een sneek peek nemen ! wel even reserveren ... de plaatsen zijn beperkt !
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87343202
De belgen komen een feestje geven in friesland?
pi_87343505
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Dipkip het volgende:
De belgen komen een feestje geven in friesland?
whut? :? Ah, Sneek :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:31:08 #264
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87343568
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef princess-a het volgende:

[..]

anmtwerpen, sneek :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87344552
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef princess-a het volgende:
Moet sneak zijn ;) over fabutastisch zullen we het maar niet hebben :')
pi_87344751
Heeft iemand enig idee hoe en waar ik aan Honey I washed the kids parfum kan komen? O+
pi_87344851
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:03 schreef Natalie78 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe en waar ik aan Honey I washed the kids parfum kan komen? O+
Er is net een perfume round aangekondigd op het forum (dus forum party met parfums) maar er gaat worden gestemd over de geuren... dus kan nog niet zeggen welke het worden.

Hij is wel ooit gemaakt dus ebay / marktplaats / forum?
pi_87345272
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er is net een perfume round aangekondigd op het forum (dus forum party met parfums) maar er gaat worden gestemd over de geuren... dus kan nog niet zeggen welke het worden.

Hij is wel ooit gemaakt dus ebay / marktplaats / forum?
Ja zat ik ook aan te denken, alleen weet je ongeveer hoe lang dat geleden is? Als parfum eenmaal geopend is is het niet zo lang houdbaar, heb dan toch liever 'verse'. Met forum bedoel je het forum van Lush zelf neem ik aan? Eens even kijken dan. c_/
pi_87345834
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je kan nog een keer gaan bellen! ;)
[..]

*O*. ik ga morgen bellen!!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87347161
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:18 schreef Natalie78 het volgende:
Ja zat ik ook aan te denken, alleen weet je ongeveer hoe lang dat geleden is? Als parfum eenmaal geopend is is het niet zo lang houdbaar, heb dan toch liever 'verse'. Met forum bedoel je het forum van Lush zelf neem ik aan? Eens even kijken dan. c_/
Hmm. Volgens mij vorig jaar. Verse is er niet, tenzij ze hem nu dus weer doen, maar hij is nog niet genoemd in het topic. De mensen op het forum hebben waarschijnlijk nog van vorig jaar dus ik denk kleine kans dat er nieuwe komt.

Je kan ook een solid proberen te vinden, die zijn goedkoper en waren geloof ik een vast product, maar ik weet niet hoe lang ze al gedisconned zijn.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:31:12 #271
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_87353410
Zojuist manlief ingesopt met Christmas cake. Ik vind hem heel lekker voor hem, echt zo'n stoere mannengeurtje.
Ik ging snowcake uitproberen. Vond hem zo los echt niet lekker ruiken. Onder de douche is het nog steeds mijn favoriete geur niet maar ik vind hem toch wel lekker, heel mild. Mijn huid wordt er echt superzacht van O+
Doet me denken aan Buffy alleen dan zonder die vette meuk die op je huid achterblijft :)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_87353705
Ik heb gereserveerd voor de VIP in Antwerpen *O* . Wordt wel haasten, want ik moet tot 5 uur werken, maar dat moet goedkomen :Y
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87361312
Ik was er gisteren, en voor het eerst honey I washed the kids geroken, inderdaad lekker, maar om mee te douchen? Ik vind de Twilight bruisbal zo leuk! En lekker met lavendel. Maar beetje duur en heb geen bad. Jammerdebammer.

Er moet maar een Lush in mijn stad komen }:|
pi_87364681
Vandaag Caca Marron gekocht (henna) nu aan het intrekken. Ik ben benieuwd!
Daar zit je dan.
pi_87414174
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef Csbs het volgende:
Vandaag Caca Marron gekocht (henna) nu aan het intrekken. Ik ben benieuwd!
En, wat was het resultaat?

Ik heb net een kleine bestelling ontvangen.

Iced wine jelly is O+ O+ O+ O+ Lekker zoet, maar niet té door een kruidige ondertoon.
En Glogg showergel O+ O+ O+ heerlijk kanelig en kruidig.
Allebei lekkere winterse geurtjes.

Bearded lady ruik ik niet echt, komt misschien omdat ze is meegereisd met de caca rouge.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')