quote:

Is het ook niet! Iedereen kan meegenieten van mijn Facebook en Fokquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:35 schreef lezzer het volgende:
Midden in het kantoor zitten in niet fijn vind ik![]()

Nu ze doorschijnend is ook nog?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Om onverklaarbare redenen vind ik haar van Cold case ook heel aangenaam.

Ik vrees van wel. Heel ongebruikelijk!quote:

Ik vind het zo eng. En zonde ook, want zij is wel aantrekkelijk verder. Maar een kilo of 5 er bij mag welquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Heel ongebruikelijk!

Voor het beeldquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Waarom moet er een prikker aan die amuse?

Jaaah, maar vorige week was het de pilot en zo. Wat in de verdere afleveringen zit os SUPERtof. Straks in de volgende aflevering (21:30) gaat Kurt een try-out doen voor het Football team. En het hele team doet vervolgens een geniale zetquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel kijkt ook NCIS. Glee vorige week geprobeerd, maar BOOOOOORING.
Waarom moet er een prikker aan die amuse?

Als glaasjes is iets soepachtigs ook lekker (romige prei met gerookte makreel oid, dan kun je de makreel aan de prikker doen). Anders weet ik het nooit zo met amuses.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:07 schreef lezzer het volgende:
Voor het beeld
Het moet in ieder geval een groot blad vol met glaasjes worden (6 personen, jawel de potteneetclub gaat in de herhaling)

Hmm. Niet dat ik je niet geloof, maar ik had me vorige week verheugd omdat het zo goed zou zijn en de teleurstelling was meer dan ik nog een keer kan dragen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jaaah, maar vorige week was het de pilot en zo. Wat in de verdere afleveringen zit os SUPERtof. Straks in de volgende aflevering (21:30) gaat Kurt een try-out doen voor het Football team. En het hele team doet vervolgens een geniale zet
Ik verklap het lekker niet, maar geloof me, het is de moeite waard om te kijken!

Als je niet iets anders aan het doen bent... geef het nog een kans. De scene die ik bedoelde is nog niet geweest... de football match. Hilarisch, echt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm. Niet dat ik je niet geloof, maar ik had me vorige week verheugd omdat het zo goed zou zijn en de teleurstelling was meer dan ik nog een keer kan dragen.
quote:

Ik zit wel te denken aan iets soepachtigs, maar het is voor ons al best een uitdaging allemaal, du sik moet zoveel mogelijk hebben dat je van tevoren kunt klaar makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als glaasjes is iets soepachtigs ook lekker (romige prei met gerookte makreel oid, dan kun je de makreel aan de prikker doen). Anders weet ik het nooit zo met amuses.
Die nerd als in McGee?quote:Hoe eindigde NCIS? Ik kreeg telefoon in de laatste tien minuten, heb net meegekregen dat ze terugkwam in het lab en boos werd op die nerd, maar niet meer waarom wat en hoe.

Nou, blijkbaar is het onder tommies ook populairquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Homomannen bedoel je dan?
Lezzer, vertel nou over ncis!

ja!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:19 schreef Vanyel het volgende:
En jij bent bijna in nl. Kom je dan makreel eten.

Nog geen visstick, nog niet dat het er naast gelegen heeft zelfsquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef Alicey het volgende:
Geen vis lusten, da's zonde.
Helemaal geen vis, of toch wel een klein beetje beperkt? En hoe zit het met garnalen, kreeftjes en dat soort beestjes?
Kippebuillon! Da's een goed idee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Kippebouillon, kippelever () en uuhh, hapjes met citoenkip?

Hmm, da's echt jammer.. Je hebt het wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nog geen visstick, nog niet dat het er naast gelegen heeft zelfs

Ik eet wel vis hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm, da's echt jammer.. Je hebt het wel eens geprobeerd?

Ik bedoelde natuurlijk of je het wel eens geprobeerd hebt om haar iets te laten eten of voor te schotelen.quote:
Hutspot moet ik ook niet aan denken nee.quote:Mijn vrouw is van de generatie waarin voedsel gegeten moest worden of anders straf, en van de vrijdag=visdag.
En dan niet zoals we dat nu eten, maar zoals ze dat 40 jaar geleden deden.
Nou ja, ieder z'n tik hoor. Ik lust geen hutspot.

OOOHJAA was ik helemaal vergeten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |