Ja, precies, en je hebt er meer controle over. nadeel is dan wel dat het plat is. Maar dat zie je toch alleen van dichtbij en ik was niet van plan veel mensen met hun neus op mijn tepel te laten zittenquote:Op zondag 19 september 2010 19:25 schreef Vanyel het volgende:
Voordeel van niet doen is natuurlijk dat je dan geen risico loopt dat het niet pakt.
Omdat er (schijnbaar) een kans is dat je het gevoel in je tepels verliestquote:Op zondag 19 september 2010 19:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo is dat gerelateerd aan elkaar?
Bij (een bescheiden) borstvergroting ook?quote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Omdat er (schijnbaar) een kans is dat je het gevoel in je tepels verliest
Waarom zou borstvergroting in het Lesbeautopic vloeken in de kerk zijn? Mogen lesbeaus niet van (grote) borsten houden?quote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef Donsveertje het volgende:
Tepels zijn raar .... hier nog iemand met bijna geen gevoel. Vandaar dat ik eigenlijk misschien toch wel een keer een borstvergroting wil.
En jeetje, dit zet ik in het Lesbeau-topic, voelt een beetje als vloeken in de kerk.
Nou wat let je, post es wat mooie plaatjes.quote:Op zondag 19 september 2010 23:35 schreef VonHinten het volgende:
Als er 1 topicreeks om geile foto's in de OP vraagt is deze het wel. Tegenvallend
quote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou wat let je, post es wat mooie plaatjes.
En dan bij voorkeur niet van die gay for pay dellen waar heteromannetjes op geilen natuurlijk.
Tofquote:
Nog 3 weken werken... dus dat is relatief spoedig, maar het kan niet snel genoeg gaan als je begrijpt wat ik bedoelquote:
2 weken vakantie... waarvan 12 dagen Lanzarotequote:Op maandag 20 september 2010 10:23 schreef Vanyel het volgende:
Jij spoort sowieso volgens mij niet qua dag-nachtritme!
Brittie wat komt er na die 3 weken werken?
quote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef Vanyel het volgende:
Nais!
Aan het werk dus, om die vakantie ook echt te verdienen!
Altijd leuk dat soort dingen. Hier hebben we 2500 bekeronderzetters gescoord.quote:Op maandag 20 september 2010 13:49 schreef lezzer het volgende:
Pfff, net drukwerk opgehaald (folders), is het gvd niet goed.
quote:Op maandag 20 september 2010 13:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort dingen. Hier hebben we 2500 bekeronderzetters gescoord.
Ik wilde het net gaan posten!quote:Op maandag 20 september 2010 15:56 schreef Qebbel het volgende:
Iemand hier al van op de hoogte? Nieuwe lesbo serie Lip Service op BBC3, voor de digi tv kijkers![]()
Lip service - BBC page
AfterEllen artikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |