Dat gaat me veel te snel.quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef Avey het volgende:
Je had beter MotoGP kunnen kijken Vaduz, dat was wel leuk
Douchen?quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn hoofd weer fris te krijgen. Help me.
soms?quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Soms is voetbal echt tijdsverspilling, Zwabber. Het zit me niet mee dit weekend.
Denk aan een ijsbeer.quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mijn hoofd weer fris te krijgen. Help me.
VI.quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms?![]()
Ik snap ook nooit hoe mannen in lange praatprogramma's voetbal kunnen ophemelen tot epische proporties,
en als ik dan de tv aan zet ik alleen maar 22 korte broeken die achter een ballonnetje aanrennen zie en 30.000 dronken mongolen op de tribune de longen uit hun lijf schreeuwen want serious business enzo
Dan mis je het voetbalgevoel. Dat kan.quote:Op zondag 19 september 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soms?![]()
Ik snap ook nooit hoe mannen in lange praatprogramma's voetbal kunnen ophemelen tot epische proporties,
en als ik dan de tv aan zet ik alleen maar 22 korte broeken die achter een ballonnetje aanrennen zie en 30.000 dronken mongolen op de tribune de longen uit hun lijf schreeuwen want serious business enzo
waar dan? die boot in de Parkhaven is trouwens ook tofquote:Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag naar Chinatown geweest hier in R'dam, nieuwe sushi-supplies
We hebben maar 1 chinatown tochquote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar dan? die boot in de Parkhaven is trouwens ook tof
ja, ik bedoelde dan ook dus de toko waar je geweest bent hequote:Op zondag 19 september 2010 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben maar 1 chinatown toch![]()
West-kruiskade e.o.Die aziatische supermarkt daar.
Wah Nam Hongquote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde dan ook dus de toko waar je geweest bent he
quote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat dit ook een TAL smilie moet worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |