soberzo zeelandquote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, maar sowieso 232 km wil je gewoon niet met het OV doen.
Eerst van Middelburg naar Breda. Vervolgens van Breda naar Terneuzen en dan ten slotte van Terneuzen weer naar huis.
zo'n OV failert ....quote:
Wat jij voor hem (en mij) betaaltquote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo'n OV failert ....
Morgen om 8:15 in Arnhem zijn....
In ieder geval geen last van drukte op de weg.quote:
quote:
Nee, niet nu pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nu pas? Hier kwam dat voorbij toen ik naar huis ging.
uhm... nee, morgen ga ik lekker uitslapen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
Zouden jullie Dean kunnen nadoen?
Half 6 's morgens beginnen met werken (kwart voor 5 uit huis zijn) en nu pas klaar zijn.
oh ok. Maar zolang duurde die onweer toch niet?quote:
klinkt goed, maak je een before-after foto's?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... nee, morgen ga ik lekker uitslapen.E dan op het gemakje naar de kapper.
het duurde een uurtje ofzoiets? Ik heb het neit echt bijgehouden, dus dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ok. Maar zolang duurde die onweer toch niet?Of trekt alle onweer precies ovr jullie heen?
![]()
![]()
uhm.... No, ain't gonna happen. Sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
klinkt goed, maak je een before-after foto's?
Ben ik waarschijnlijk net van de bui weggereden.quote:het duurde een uurtje ofzoiets? Ik heb het neit echt bijgehouden, dus dat weet ik niet zeker.
Nee want dan is het werk allang geslotenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
Zouden jullie Dean kunnen nadoen?
Half 6 's morgens beginnen met werken (kwart voor 5 uit huis zijn) en nu pas klaar zijn.
Weltrusten en groeten terugquote:Op donderdag 23 september 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
Oke.
Ik ga slapen
jullie krijgen de groeten van Dean.
Nu dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:46 schreef gers het volgende:
nog 2 uurtjes en dan is het weekend tot dinsdag
biijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |