Over de herfst.quote:Op zondag 19 september 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
En bijna maandag, waar gaan we het morgen eens over hebben
Heerlijk, laat maar komen, die kleurenpracht en najaarsstormenquote:
Yep, vier dagen maar liefst van 10 tot half 5quote:Op zondag 19 september 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Top, dan kun je weer goed en fris een nieuwe werkweek in
Ik ga vast aftellen naar 21 december, wanneer de dagen weer gaan lengenquote:Op zondag 19 september 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heerlijk, laat maar komen, die kleurenpracht en najaarsstormen
't Kan mij niet bekoren Jian.quote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef Jian het volgende:
Ik vond dit altijd al een heerlijk nummer (herkenbaar ook) en nu ontdekte ik dat het ook in Glee zit![]()
Dat is al over drie maanden, 12 weken of 24 kratten bierquote:Op zondag 19 september 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga vast aftellen naar 21 december, wanneer de dagen weer gaan lengen
Is ook iets voor de gevoelige, fijnbesnaarde, zielen onder onsquote:Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kan mij niet bekoren Jian.
En nu ga ik mijn ogen voor een tijdje sluiten, want moe en morgen weer vroeg dag
36quote:Op zondag 19 september 2010 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is al over drie maanden, 12 weken of 24 kratten bier
Denk dat ik die trein pak, bedankt Jian.quote:Op maandag 20 september 2010 00:04 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit, voor alle schone slapertjes;
Tsja, kom ik dus via Herman Brood's "Treintje naar dromenland" terecht bij dat interview van hem met Henk Binnendijk en moest ik natuurlijk nog maar weer eens alle vijf delen zien. Mooi, mooi, mooi, maar wel weer laat dusquote:Op zondag 19 september 2010 23:56 schreef Jian het volgende:
Gaat iedereen hier toch altijd vroeg slapen, man, man ik moet er toch niet aan denken dat ik om 23.00 al lig te knorren zeg, what a waste of time
En dat had ik dus een tijd niet meer gezien hè, dus nog later, heerlijk, prachtig!quote:Op maandag 20 september 2010 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, kom ik dus via Herman Brood's "Treintje naar dromenland" terecht bij dat interview van hem met Henk Binnendijk en moest ik natuurlijk nog maar weer eens alle vijf delen zien. Mooi, mooi, mooi, maar wel weer laat dus![]()
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Oh ja, dat vroeg ik dus gisteren in die plots door het management verwijderde posting, geven jij en Gert elkaar al lieve presentjes?quote:Op maandag 20 september 2010 08:44 schreef Noek het volgende:
Zo fietsen en dan de trap ontdoen van een lijmlaag. Het schijnt één van de meest kuttige klussen te zijn die er is. Kijken wie er wint.![]()
Pietje/Neus, gefeliciteerd.Kusjes Gert
En? Bevalt ie?quote:Op maandag 20 september 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, voor 't eerst met nieuwe fiets naar werk gefietst.
Noek, bij de Hema heb je blikken oplosser ook voor lijm, tegen de 4 euro kosten ze, even met een kwast smeren, wachten en dan kan je het zo met een plumuurmes wegschrapen.quote:Op maandag 20 september 2010 08:44 schreef Noek het volgende:
Zo fietsen en dan de trap ontdoen van een lijmlaag. Het schijnt één van de meest kuttige klussen te zijn die er is. Kijken wie er wint.![]()
Pietje/Neus, gefeliciteerd.Kusjes Gert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |