Vind ik wel. Beetje een Highschool Musical voor volwassenen, met vileine, scherpe dialogen en imo leuke humor.quote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Noek het volgende:
Is vast de herhaling. Ik heb het niet gezien. Is het echt heel leuk?
Er is gewoon teveel leuks voor op het moment. Moeilijk! Moeilijk!quote:Op zondag 19 september 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en Noek, huppeldepuppuberkind vind het een hele gave serie, ik heb het nog niet gezien, ben niet zo van zulke serie`s enzo. maar is De Hit en wordt geloof ik al verkocht tot in Tokio.
Het is behoorlijk stil in de binnenkant.quote:Op zondag 19 september 2010 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Twente geen 3 punten, is nu opeens de tv vrij op zondagavond?
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenquote:Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik wel. Beetje een Highschool Musical voor volwassenen, met vileine, scherpe dialogen en imo leuke humor.
Ja, dat is ook nog een idee. Ik ga even op zoek.quote:Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef Jian het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenwellicht doe ik de ondertitels later ook nog
Dat dacht ik ook vandaag, maar die deden het mooi nietquote:Op zondag 19 september 2010 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog 2 uur en dan heb ik seizoen 1 (22 afleveringen) in zijn geheel binnenwellicht doe ik de ondertitels later ook nog
Dan heb jij wel een biertje verdiend , proostquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
* biertje open trekt
Hele weekend geklust, ik ben kapot. Vroeg slapen.
geniet er maar lekker vanquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
* biertje open trekt
Hele weekend geklust, ik ben kapot. Vroeg slapen.
Wat leuk. Binnenkort dus oom Pietje.quote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij m'n broer, ze krijgen als 't goed is dit jaar nog een kindje.
jij was dus op vakantie, ik miste je al.quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een biertje verdiend , proost
Leuk! Eerste keer oom Piet?quote:Op zondag 19 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij m'n broer, ze krijgen als 't goed is dit jaar nog een kindje.
Jaquote:
hoiquote:
Niet?quote:Op zondag 19 september 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat degeen lieve binnenkomer is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |