SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Behalve als je hem, inclusief zijn 20 vriendjes tegenkomt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:56 schreef maffemaniak het volgende:
Nou alleen als hij aangifte doet tegen jou kan je problemen krijgen. Maar in de gevangenis komen lijkt mij redelijk overdreven hoor!
Heb er geen verstand van, maar volgens mij is er niets aan de hand zolang hij geen aangifte doet.
Idd, paar uur schoffelen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:56 schreef maffemaniak het volgende:
Nou alleen als hij aangifte doet tegen jou kan je problemen krijgen. Maar in de gevangenis komen lijkt mij redelijk overdreven hoor!
Want hij gaat de gevangenis inquote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jep, en je komt niet langs start!
Ja, er is werkelijk niemand die door heeft dat dit een lemming isquote:Op zondag 19 september 2010 16:57 schreef xaban06 het volgende:
Wat een verschil in reacties tussen dit topic en Kan ik rechtelijk vervolgd worden?
Dat boeit toch ook niet.quote:Op zondag 19 september 2010 17:35 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja, er is werkelijk niemand die door heeft dat dit een lemming is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |