quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef StijnDa het volgende:thanks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
ja dat hebben veel mensen gedaan ja waaronder ik maar dan is het nog niet echt een fatsoenlijke redenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef streamzondernaam het volgende:![]()
[..]
jep en dan word er gezegt gebruikt 10minutesmail om ff codes te verkrijgen
met andere woorden fake mail adressen..
Waarbij hij niet geraakt werd en hij naar 1 seconde weer zonder problemen opstond - die, inderdaad.quote:
Zoals ik het zag werd hij wel geraaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Waarbij hij niet geraakt werd en hij naar 1 seconde weer zonder problemen opstond - die, inderdaad.
dat dacht ik ook. maar misschien zijn ze er achter gekomen dat er misbruik van gemaakt werd ofzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:13 schreef Ebbao het volgende:
die kijkcodes van Nivea for men werken niet meer? Ik dacht dat ze tot mei te gebruiken waren..?
Of doe ik iets verkeerd?
Is dat bij jullie ook zo schokkerig? Of ligt dat gewoon aan mijn crappy pc? Geluid is prima, beeld schokt.quote:
Zegt degene die dit postquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef streamzondernaam het volgende:
tjah als je de nivea actie op deze website gaat vermelden dan krijg je dus dat het niet meer werkt
erg handig van desbetreffende!
nu zijn alle codes ongeldig en als gevolg dat je niets meer hebt.
zoiets moet je altijd voor jezelf houden . of in je kennissen kring. niet op forums gooien..
zucht
Ach ja, ik had het hier vermeld... veel mensen hebben er toch 2 maanden plezier van gehadquote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef streamzondernaam het volgende:
http://eredivisie.funil.nl/AH_februari/
kan je codes aanvragen
andere link werkt ff niet
www.tempinbox.com is erg handig met die codes
Ja ken niet eens normaal de wedstrijd kijken...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is dat bij jullie ook zo schokkerig? Of ligt dat gewoon aan mijn crappy pc? Geluid is prima, beeld schokt.
Nee, ze hebben alles onbruikbaar gemaaktquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb zo'n 40 van die nivea code's werken die nog wel?
Ooh dat is echt fucking kut, wilde net m'n eerste gaan gebruikenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, ze hebben alles onbruikbaar gemaakt
Indeedquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef Salatrel het volgende:
waarom is het beeld zo bagger haperend
Goed dat je het zegtquote:
juist jordiiquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zegt degene die dit post;
[..]
Ach ja, ik had het hier vermeld... veel mensen hebben er toch 2 maanden plezier van gehadVolgende keer met zoiets maar via PM doen
Waarom postte je dat dan, zoiets moet je altijd voor jezelf houden . of in je kennissen kring. niet op forums gooien..quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:37 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
juist jordii
toen ik dat gepost had was het na een paar dagen ook gebeurd met die optie...
nee de hele site is er niet meer en zegt zelfs dat de actie is verlopen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef mash_ het volgende:
hebben ze niet gewoon alle codes die met 10 minute mail zijn geblocked?
is goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle 20.000 codes hebben ze gewoon in hun database onder NIVEA for Men staan, met 1 knop doen ze het allemaal niet meer. Ach ja, volgende keer als ik iets zie PM de streamkijkers wel
Ditquote:Op zondag 7 november 2010 13:41 schreef TIM-846 het volgende:
Lekker die stream van Ajax is ook weer dood..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:59 schreef Bayswater het volgende:
Rotterdam Oost is natuurlijk geen Rotterdam Zuid. Geloof dat West verleden jaar ook een puntje meepikte uit Eindhoven.
Gelukkig duurt het nog evenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien, Bovenberg met z'n 4e van het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |