En jij bent een jongen/man? Dat komt ook niet vaak voor!quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef Deceit het volgende:
Mulan OV
Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away) OV
De kleine zeemeermin NL
El Laberinto del Fauno (Pan's Labyrinth)
The sisterhood of the travelling pants
Daar kwam ik de eerste 10 minuten al niet doorheen. Laat staan dat ik hem 100 keer moet kijkenquote:
nu moet ik ineens aan mama mia denken! Ook zo'n goed gevoel gegarandeerd! En lachen ivm de zingende pierce brosnanquote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef fervente het volgende:
Verder:
The sisterhood of the travelling pants (een goed gevoel gegarandeerd!)
ik heb die DVD twee jaar terug aan mijn vrouw kado gedaan voor de kerst...epic fail, want je wil niet weten hoe vaak ik die film ondertussen heb "moeten" kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
nu moet ik ineens aan mama mia denken! Ook zo'n goed gevoel gegarandeerd! En lachen ivm de zingende pierce brosnan
Serieus.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 01:24 schreef Karzai het volgende:
Ik heb dat met de blues brothers, welke film kan jij wel honderd keer kijken
Die mag ook nog in mijn rijtje.quote:
Twee beste van Davis.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mag ook nog in mijn rijtje.
Net als:
All about Eve en Whatever happened to Baby Jane?
Absoluut. En de venijnige, eenmalige samenwerking met Crawford (die een loden korset droeg tijdens de scène waarin ze door Davis van het bed werd gesleurd) maakt Whatever happened nog meer de moeite waard.quote:
En Davis die overal Coca Cola automaten deed neerzetten omdat Crawford's man baas van Pepsi was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. En de venijnige, eenmalige samenwerking met Crawford (die een loden korset droeg tijdens de scène waarin ze door Davis van het bed werd gesleurd) maakt Whatever happened nog meer de moeite waard.
All this time, we could have been friends.
Ja!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
En Davis die overal Coca Cola automaten deed neerzetten omdat Crawford's man baas van Pepsi was.
Wel veel over gehoord, zal er eens naar kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Heb je The Divine Feud al eens gelezen? Indien nee: direct aanschaffen!
Haha idd, ik vind het ook een erg mooie film maar niet eentje om te vaak te kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Serieus.Ik word zo depri van die film.
Goede film nonetheless.
Labyrinthquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:13 schreef xibalba het volgende:
LOTR
The Big Lebowski
Groundhog day
Team America World Police
Fear and Loathing in Las Vegas
The Matrix
Monty Python (eigenlijk alle)
Loaded Weapon
Pulp Fiction
Snatch
Labyrinth
Willow
Never Ending Story
The Muppet Christmas Carol
Zijn zeker niet allemaal films uit mijn rijtje van beste, meest geweldige films....maar deze kan ik oneindig terugzien zonder te vervelen.
ook voor herhaling vatbaarquote:
dat doe ik dus met heel veel films. De kast staat vol, maar als er 1 op tv komt ben ik te lui om de dvd te pakken en kiijk hem dan dus met reclame gewoon op tvquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Urquhart het volgende:
Titanic heb ik ook al best vaak gezien, en toch kijk ik hem nog altijd als die op tv komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |