Ja, maar anders was het 's ochtends geworden, en dan zit je denk ik ook op schoolquote:
Ik wil ookquote:Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat sowieso ja!Iets met een badkamer
Al mag het ook de kamer met de blauwe badkamer zijn
![]()
Oeh, oeh, oeh, iets leuks doenquote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan heb je gelukkig nog even tijdEn fijn dat je een leuk weekend gehad hebt!
![]()
Ik had besloten dat wij binnenkort ook iets leuks gaan doen, en ga er nog even op broeden wat dan
![]()
quote:
Boven toch wel? Anders neem ik mijn eigen rol mee hoorquote:
Dan gaan wij met de kerst, of wanneer het gesneeuwd heeftquote:
Ik neem toch aan dat de koffie bij KG voor ons altijd gratis isquote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
QFT
En anders dienen we een klacht in en vragen we om gratis koffie
Niet Tim doenquote:Op zondag 19 september 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, iets leuks doen![]()
Tim(naar zijn concert dan he, niet hem doen
)
En KG inderdaad(naar zijn hotel dan he
)
Would be nicequote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat de koffie bij KG voor ons altijd gratis is
Okee, okee, dan mag jij Tim doenquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet Tim doenHe, wat jammer nou
![]()
Maar inderdaad Tim
En KG zeker, laten we daar binnenkort eens naar kijken
![]()
Jaaaaaaquote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan wij met de kerst, of wanneer het gesneeuwd heeftWant sneeuw en kou op het strand =
Aaaaah, lieffie, dankjewelquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er weer eens niets van
Lief suikertaartje als ik je niet meer spreek, een hele fijne week op Texel, geniet er van, naar het schijnt wordt het best een mooie week gezien het weer. Maak foto's want dat willen we natuurlijk zien, Thijs met Koei
Mocht je op de heen of terug weg moeten plassen in de buurt van mij dan bel je maar![]()
Iedereen een fijne avond en slaap lekker
Jij ook lekker slapenquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snap er weer eens niets van
Lief suikertaartje als ik je niet meer spreek, een hele fijne week op Texel, geniet er van, naar het schijnt wordt het best een mooie week gezien het weer. Maak foto's want dat willen we natuurlijk zien, Thijs met Koei
Mocht je op de heen of terug weg moeten plassen in de buurt van mij dan bel je maar![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, okee, dan mag jij Tim doen![]()
En dan kijken we binnenkort inderdaad even naar KG
Moeten we dan maar even regelenquote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Would be nice![]()
Oeh, en ik heb apekoppenWil je ook een apekop?
Truste LLquote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:Ik snap er weer eens niets van
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeten we dan maar even regelen![]()
Apekoppen, lekker!![]()
(vraag je aan Thijs: wat ben jij? Zegtie: Apekop!)
Avond Trevquote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Een active zondag, het zou verboden moeten worden
Tostiquote:
Mag ik dan 1 plakje kaas?quote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
Blijkbaar maak ik tosti's voor iedereen?
Succes Taartje![]()
Ja hoorquote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Je komt wel terug he![]()
Anders kan ik niet fatsoenlijk vaarwel zeggen
Da's wel lang hoorquote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor
En mocht je dan al weg zijn, vrijdag ben ik gewoon weer thuis
Tosti's voor iedereenquote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
Succes Taartje![]()
Tuurlijk! * Fha geeft Broekkie een plakje kaasquote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
Succes Taartje![]()
Die zijn ook lekkerquote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tosti's voor iedereen
Dan deel ik mijn apekoppen uit
Tegenwoordig is een jaar niet eens meer langquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
Die zijn ook lekker![]()
* Trevland is een apekop
Truste Henkquote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga maar weer eens, alvast welterusten
Dat is waar.quote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een jaar niet eens meer lang
Apekoppenquote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tosti's voor iedereen
Dan deel ik mijn apekoppen uit
Slaap zequote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Die is veel te makkelijkquote:
Trusten Henkquote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:
Die van mij nietquote:Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Apekoppen![]()
Die heten tegenwoordig anders.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:12 schreef Ferb het volgende:
Morgen eerste 2 uur gym
Dat boeit jullie niet veel, maarja.
Vond het het inbrengen waard.
Ik hoop dat het meevalt allemaalquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef Fha het volgende:
Morgen rontgenfoto van mijn hand
Ohnee wacht, daar heb ik helemaal geen zin in![]()
Ga je?quote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Weekend is alweer voorbij......
Weltrusten vast!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |