Natuurlijk welquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je je bordeelbezoek tot in detail gaat beschrijven.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In je kledingkast niet tenminste.
Waarom?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op een moord uitdraait.
Dan vermaak jij je wel regelmatig met de beelden zekerquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In de rest van je huis daarintegen.
Ja hoor, dat lukt prima.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vermaak jij je wel regelmatig met de beelden zeker
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is weer zover.. en je weet wat dat betekend
Lekker knarsenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zand in je bilnaad inbegrepen?![]()
Ok.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog genoeg in voorraad .. in ieder geval genoeg om de avond door te komen
Je mag alles opsturen, maar dat wordt dan een volgende keer gebruiktquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok.
* speeltjes op stuurt.![]()
Zo beter?
Best Friend Forever.. (die amerikaanse sloerie gebruikt het ook altijd.. Paris hilton)quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag alles opsturen, maar dat wordt dan een volgende keer gebruikt
Vanavond mijn oude vertrouwde
Paris Hiltonquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best Friend Forever.. (die amerikaanse sloerie gebruikt het ook altijd.. Paris hilton)
Is goed.. ik ga zo maar eens beginnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik heb een beeld. Ik ga zo naar de kroeg maar mijn computer neemt alles op.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is goed.. ik ga zo maar eens beginnenVeel plezier in de kroeg
Trusten en veel plezier met je date.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:58 schreef Cue_ het volgende:
Slaap lekker mensen
hopelijk ben ik voor morgen wat uitgerust.. weet ik wat ik aan trek en heb ik geen vertraging met de trein
"maar bovenal hoop ik op een leuke date
Tumtum ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:59 schreef Graseter het volgende:
TUMTUMTUM TUMTUMTUDUM TUMTUMTUM TUMTUMMMMMMMMMM.
Welk liedje is dit?
In de tijd dat je je hele verslag hier neer plempt had je ook al zo'n grietje onder kunnen yoghurren.quote:Op zondag 19 september 2010 00:01 schreef kitao het volgende:
terug aan de bar gaat een 24-jarige vrouw naast me zitten die over mijn dij begint te strelen.
Hi , whats your name ?
Hi , I am kit , where you from ?
I'm from Kleipeda , Belarussia.
ok.
Dat klinkt geiler dan dat je het bedoelt.quote:Op zondag 19 september 2010 00:06 schreef Yuki het volgende:
Ik sluit de avond af met een Screaming Orgasm
Tot straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |