quote:Psychologische thriller over een Nederlands gezin dat naar België verhuist nadat moeder Christine (Hadewych Minis) haar ouderlijk huis heeft geërfd. De negenjarige dochter Lisa (Isabelle Stokkel) ontdekt een vreemd en sinister meisje, Karen, in de kelder van het huis. Karen (Charlotte Arnoldy) vertelt haar dat ze de dode tweelingzus is van Lisa’s moeder, en beweert een gruwelijk geheim van haar te weten. Als ook Lisa’s vader Paul (Barry Atsma) ontdekt dat het verleden van zijn vrouw schimmig is, heeft dit grote gevolgen...
Beetje vroeg voor Kerstknijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
Lisa moest van Karen haar konijn wurgen. Dat deed ze zonet.
Jij bent op FOK! hè, niet op Twitterquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef amaranta het volgende:
Want Karen zei dat de haren terug zouden aangroeien.
Maar dat is alleen bij sommige popen.
Ik had vroeger een missmake-up. Die kon je opmaken.
dubbele graag!quote:
Zijn er nog dikke techno releases op het moment?quote:
ga iets anders doen dan...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef Juup© het volgende:
Pffffffffff, ik kan mijn ogen bijna niet op het beeldscherm gericht houden.
Mag wel, maar of het gewaaardeerd wordt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef ColtZ40 het volgende:
mag ik de lichtjesroute wel met mijn motor rijden?
dat maakt mij niks uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag wel, maar of het gewaaardeerd wordt?
Mij ook niet,quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik bedoel dat de lichtjesroute mij niks uit maakt.
Geen moeite mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
wat heb jij trouwens een te uitgesproken mening.
ik heb de laatste weken niet echt opgelet, maar een paar releases gedownloadquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:26 schreef febster het volgende:
[..]
Zijn er nog dikke techno releases op het moment?
dan skup je die gewoon van hunne fietsquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef amaranta het volgende:
Kutfuckpsychothriller
Nu wil ik weten wat en hoe en is de film afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IEDEREEN GAAT DOOD!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Ja dat snap ik wel, maar waaromm vermoord ze haar eigen moeder.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer blkijven leven.
quote:
Angel of Deathquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)slayer_pingiun_.html
B mens, en ik leef (als ik werk) in het ritme van een A mens.quote:Op zondag 19 september 2010 03:22 schreef r8ality het volgende:
http://www.jongebazen.nl/(...)-mens-of-een-b-mens/
quote:Op zondag 19 september 2010 09:36 schreef Juup© het volgende:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?
Die heeft de laatste maand ook niet gereageerd op een van mijn postings of andersomquote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
Ik zie dat je vrouw er niet in voorkomt.
Neuhj, ik zie er geen vrienden tussen staan. Wel bekenden.quote:Op zondag 19 september 2010 12:10 schreef amaranta het volgende:
Je hebt dus meer vrienden dan je dacht.
Dank.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dank.
Mijn adem is nu denk ik niet echt heet. :S Of je moet van bierwalm en sigarettenlucht houden.
Ik heb nog geen pm gehadquote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mijn nu weer frisse adem
Jeetje, moet je m ook aanfietsen?quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
pc is al 10 minuten bezig om 14 MB te downloaden. Wireless fail
Getver ik zie nu jouw onderschrift. Van die film heb ik als kind echt jaren nachtmerries gehad en bang dat ik was voor clowns.quote:
die reactie brengt het bij de meesten teweegquote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Getver ik zie nu jouw onderschrift. Van die film heb ik als kind echt jaren nachtmerries gehad en bang dat ik was voor clowns.
Stephen King is een goeie schrijver, heb ook best veel van m gelezen. Ik was 6 toen ik die film zag, gelukkig ben ik er overheen gegroeid.quote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die reactie brengt het bij de meesten teweegClowns zijn ook kut
Maar ik ben nogal een Stephen King-a-holic dus ik heb er mee leren leven
Dank u!quote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
You look cute mevrouw voor jou!
Mijn aaipod is ook erg cute!
[ afbeelding ]
En schoonpa heeft 'm laten graveren... met "stormqueen"![]()
Zes? Wat onpedagogisch verantwoordquote:Op zondag 19 september 2010 13:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Stephen King is een goeie schrijver, heb ook best veel van m gelezen. Ik was 6 toen ik die film zag, gelukkig ben ik er overheen gegroeid.
Tsja, digifreaks in de familiequote:
Ik keek stiekem door n kiertje van de woonkamerdeur.quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zes? Wat onpedagogisch verantwoord
Ik was een jaar of negen en heb een jaar lang niet durven douchen zonder dat iemand in de badkamer erbij was
[..]
Tsja, digifreaks in de familie
vriendjes top tien van 2006. Flow op 1.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2006:
FlowDesign
bleiblei
FUFR
amaranta
Juup©
gurlie
r8ality
Mex_
Ingridh007
ArTiC
Aan het einde wordt IT doodgemaakt. Dus hij is er niet meer om je in de douche te komen vermoorden.quote:Op zondag 19 septeb.mber 2010 13:14 schreef ArTiC het volgende:
ik wilde gaan douchen maar nu durf ik niet meer
tuurlijk...zo trouw als een labrador die kerelquote:Op zondag 19 september 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vriendjes top tien van 2006. Flow op 1.
ja maar....ik werk voor ITquote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Aan het einde wordt IT doodgemaakt. Dus hij is er niet meer om je in de douche te komen vermoorden.
Ben wel blij dat ik al gedouchet heb.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
IT gaat helemaal niet dood. Dat is een HOAX. Lees het boek maar!
Getver, wat een creeps.quote:Op zondag 19 september 2010 13:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik zet wel ff een CD op tijdens het douchen
[ afbeelding ]
Ow is dat het. Maar ik heb het boek ook gelezen, al kan ik me niet meer herinneren hoe het eindigt. Ik vond het boek veel minder eng dan de film, dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar amerikaanse films moeten een happy end jwtz
hmm nee, dat vind ik niet. Vind Kings boeken altijd veel naarder dan de verfilmingen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ow is dat het. Maar ik heb het boek ook gelezen, al kan ik me niet meer herinneren hoe het eindigt. Ik vond het boek veel minder eng dan de film, dat weet ik nog wel.
Ligt wel aan de verfilming denk ik. Ik vond The Mist best gaaf verfilmd.quote:Op zondag 19 september 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmm nee, dat vind ik niet. Vind Kings boeken altijd veel naarder dan de verfilmingen.
Is het wat? De nieuwe Nano?quote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
You look cute mevrouw voor jou!
Mijn aaipod is ook erg cute!
[ afbeelding ]
En schoonpa heeft 'm laten graveren... met "stormqueen"![]()
De tijd staat ook op je telefoon.quote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef febster het volgende:
Ik wil hem stiekum gebruiken puur als horloge
Das waar, maar buiten het einde vond ik m echt heel goed.quote:Op zondag 19 september 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
The mist, dat einde
Dat is het meest jammere aan de films, ze verdraaien de clou altijd zo
quote:Op zondag 19 september 2010 19:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben de eerste afleveringen van Benidorm Basterds aan t kijken, wat is dat gaaf zeg. Echt hilarisch!
Heb trouwens nog mail van m'n ex gehad, eindelijk is ie gewoon eens eerijk en zegt ie dat t m spijt. Geeft mij de ruimte om t nu echt af te sluiten en ben gisteren heerlijk uitgeweest met vrienden. Daar was ik helemaal aan toe!
good 4 youquote:Op zondag 19 september 2010 19:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben de eerste afleveringen van Benidorm Basterds aan t kijken, wat is dat gaaf zeg. Echt hilarisch!
Heb trouwens nog mail van m'n ex gehad, eindelijk is ie gewoon eens eerijk en zegt ie dat t m spijt. Geeft mij de ruimte om t nu echt af te sluiten en ben gisteren heerlijk uitgeweest met vrienden. Daar was ik helemaal aan toe!
Vond het maar een saaie film.quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef amaranta het volgende:
De douchescene van THE grudge is ook ranzig.
Heb ik niet gezien helaas. Wat gebeurt er?quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef amaranta het volgende:
De douchescene van THE grudge is ook ranzig.
Nou 'the grudge' een vrouw met vieze lange haren. Zit met haar hand in het haar van de hoofdrolspeelster.quote:Op zondag 19 september 2010 20:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien helaas. Wat gebeurt er?
Yuck. Lijkt me idd creepy.quote:Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou 'the grudge' een vrouw met vieze lange haren. Zit met haar hand in het haar van de hoofdrolspeelster.
Dus als de hoofdrolspeelster haar haar wast, dan voelt ze de hand van 'the grudge'.
je kan iig schrijven zag ikquote:Op zondag 19 september 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
Zou ik een boek kunnen schrijven? Da lijkt me zo gaaf. Of een column.
Probeer het,quote:Op zondag 19 september 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
Zou ik een boek kunnen schrijven? Da lijkt me zo gaaf. Of een column.
sku is van de taalnasiverenigingquote:Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja en een corrector die de fouten eruit haalt
quote:Op zondag 19 september 2010 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sku is van de taalnasivereniging de opper taalnasi
Met wat?quote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
prostitueze vaginazooi, ik sta 1-0 achter
De getructe bewegingen van wiltons-speler Elias Gregoritsch vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek. Zeker niet toen hij in de 11e minuut een pass van links knap meenam en doeltreffend uithaalde: 0-1.quote:
Aha.quote:Op zondag 19 september 2010 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De getructe bewegingen van wiltons-speler Elias Gregoritsch vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek. Zeker niet toen hij in de 11e minuut een pass van links knap meenam en doeltreffend uithaalde: 0-1.
http://www.hattrick.org
a bahquote:
Ik doe dit al 6 jaarquote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef FUFR het volgende:
Hattrick is hét online voetbalmanagerspel, en meespelen is gratis. Hier kun je je eigen club creëren, bouwen aan je eigen droomteam, en de strijd aangaan met honderdduizenden echte mensen van over de hele wereld.
Artic, je zit gewoon virtueel met poppen te spelen
jep 3 weken geleden nog een spits van 3 miljoen gekocht om de voorhoede te versterken.quote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef febster het volgende:
Mijn huisgenoten deden dat ook. Mocht je tot bepaalde tijd je opstelling bepalen of transfers doen enzo.
hij is gewoon bang dat ie ontslagen wordtquote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef ArTiC het volgende:
Linus Huis in 't Veld draaide heel knap een vrije schop in de verre hoek, waardoor Helmunt de voorsprong uitbreidde tot 4-1.
Dat was de derde goal van Linus Huis in 't Veld, die hiermee een hattrick kon bijschrijven op zijn erelijst.
Wel typisch, je koopt een nieuwe betere spits en de oude begint te scoren of zijn leven er vanaf hangt
Verkopenquote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij is gewoon bang dat ie ontslagen wordt
jammer...ik heb een papierversnipperaar nodig.quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef amaranta het volgende:
Ik snap er geen papierversnipperaar van.
we lezen het wel op twitterquote:Op zondag 19 september 2010 22:38 schreef amaranta het volgende:
Ik ga iets op het toilet doen, waarvan vrouwen zeggen dat ze het niet doen.
Daarna ga ik deze dag afsluiten.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef r8ality het volgende:
Al heb je het 134x gezien. Flodder blijft tof.
dat alert gaat al af als ik r8ality zie staanquote:
Dat is mij nog maar 1 maal overkomen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat alert gaat al af als ik r8ality zie staan
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op zondag 19 september 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
de winst is binnen, weer een plaatsje geklommen
de jip & janneke champagne vloeit rijkelijkquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wrong
=> Hattrick #428: zijn er nog bekerspelers?
quote:Op maandag 20 september 2010 08:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goedemorgen zonnetje in het Eindhoven topic
Ben ik blij dat ik niet naast jou lig, mijn vrouw heeft ook zo'n onding waar ik het nut niet van in zie en als dat ding aan gaat dan ben ik wakker als hij op halve sterkte is of zo. Gelukkig ben ik over het algemeen eerder wakker dan mijn vrouw, maar er zijn van die ochtenden dat ik het ding graag uit het raam zou smijten.quote:Op maandag 20 september 2010 09:04 schreef Inu het volgende:
Het was weer veel te vroeg vanochtendMoet mn wake up light maar weer eens een standje hoger gaan zetten
Oh, Job wordt nergens wakker van, dus van wat licht ook nietquote:Op maandag 20 september 2010 09:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet naast jou lig, mijn vrouw heeft ook zo'n onding waar ik het nut niet van in zie en als dat ding aan gaat dan ben ik wakker als hij op halve sterkte is of zo. Gelukkig ben ik over het algemeen eerder wakker dan mijn vrouw, maar er zijn van die ochtenden dat ik het ding graag uit het raam zou smijten.
Ik snap ook niet dat mensen zo'n gruwel in huis halen. Gewoon 20 keer snoozen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet naast jou lig, mijn vrouw heeft ook zo'n onding waar ik het nut niet van in zie en als dat ding aan gaat dan ben ik wakker als hij op halve sterkte is of zo. Gelukkig ben ik over het algemeen eerder wakker dan mijn vrouw, maar er zijn van die ochtenden dat ik het ding graag uit het raam zou smijten.
quote:Op maandag 20 september 2010 09:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen zo'n gruwel in huis halen. Gewoon 20 keer snoozen.
Maar dan wel direct. Rob wil nog weleens 20 sec wachten, en dan ik dus al wakker.
Hij heeft trouwens afgestemd op radiokutmuziek en vanmorgen werd ik wakker met het nieuws dat een vrouw in dld haar gezin heeft uitgemoord.
Ik lig nooit tot 1 uur in mijn nest. Vind ik zonde van de tijd.quote:Op maandag 20 september 2010 09:18 schreef amaranta het volgende:
Ik heb niet voor niks rolluiken, laatst tot 1 uur in mn nest gelegen, dat had echt niet gekund als ik daglicht had gehad.
Van 20 keer snoozen word ik alleen maar brakker...quote:Op maandag 20 september 2010 09:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen zo'n gruwel in huis halen. Gewoon 20 keer snoozen.
Maar dan wel direct. Rob wil nog weleens 20 sec wachten, en dan ik dus al wakker.
Hij heeft trouwens afgestemd op radiokutmuziek en vanmorgen werd ik wakker met het nieuws dat een vrouw in dld haar gezin heeft uitgemoord.
Als je k*nkergaar bent, danwil je wel tot 1 uur in je bed liggen. Ik spreek je wel als je kinderen hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik lig nooit tot 1 uur in mijn nest. Vind ik zonde van de tijd.
Trouwens: dan zet je toch ook je wekker niet? Dus wat dat met die daglichtwekker te maken heeft??![]()
Je moet het zelf weten inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2010 09:28 schreef Levitation het volgende:
Raar altijd dat mensen oordelen over wat een ander in huis zou mogen hebben. Zowel Inu als ik zweren bij een Wake-up-light. Laat ons.
ja, want nu ben ik nooit gaar.quote:Op maandag 20 september 2010 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je k*nkergaar bent, danwil je wel tot 1 uur in je bed liggen. Ik spreek je wel als je kinderen hebt.
Ik behoor ook tot de wake-up-light kliekquote:Op maandag 20 september 2010 09:28 schreef Levitation het volgende:
Raar altijd dat mensen oordelen over wat een ander in huis zou mogen hebben. Zowel Inu als ik zweren bij een Wake-up-light. Laat ons.
Nee, nooit. Alleen mensen met kinderen hebben dat recht. Staat in de bijsluiter die je erbij krijgt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, want nu ben ik nooit gaar.
Ja, maar je kunt toch alleen bepalen dat JIJ er geen wilt? Toch niet of het voor anderen een goed idee is? Het scheelt mij elke ochtend een rolberoerte als de wekker gaat.quote:Op maandag 20 september 2010 09:30 schreef amaranta het volgende:
En ik heb je nergens veroordeeld, ik heb alleen gezegd dat ik niet begrijp dat mensen er een hebben.
Zo zijn er ook mensen die snappen dat anderen een magnetron gebruiken of een wasdroger.
Ofzo
Als ik net zo'n jankzak word van kinderen krijgen, laat dan maar.quote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, nooit. Alleen mensen met kinderen hebben dat recht. Staat in de bijsluiter die je erbij krijgt.
quote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik net zo'n jankzak word van kinderen krijgen, laat dan maar.
Nee, maar ik wil graag dat het licht wordt als het mij uit komt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef r8ality het volgende:
Ik wil een ontbijt-service op mijn werk.
En als je happy wordt van een wake-up light prima, maar je snapt dat kunstlicht nooit gewoon licht kan vervangen he...
Dat is toch precies wat er staat? Dat ik er geen wil (omdat hij mij persoonlijk helemaal niks lijkt) maar dat jij moet doen waar je zin in hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch alleen bepalen dat JIJ er geen wilt? Toch niet of het voor anderen een goed idee is? Het scheelt mij elke ochtend een rolberoerte als de wekker gaat.En ik ben regelmatig nu 1 minuut voor de wekker wakker en dat bevalt goed, ik word eindelijk weer "uit mezelf" wakker.
Arbeidsslaafquote:Op maandag 20 september 2010 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag dat het licht wordt als het mij uit komt.![]()
heeeerlijk! Ik word er juist helemaal warm van, als ik in de badkamer kom en ik kijk naar buiten, en het is nog donkerr. EN dan gezellig in de klas en dat het dan langzaam licht wordt.quote:Op maandag 20 september 2010 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag dat het licht wordt als het mij uit komt.En 's winters vind ik opstaan een regelrecht drama, zo in het donker.
Dit dusquote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
heeeerlijk! Ik word er juist helemaal warm van, als ik in de badkamer kom en ik kijk naar buiten, en het is nog donkerr. EN dan gezellig in de klas en dat het dan langzaam licht wordt.
als ik wakker moet worden, moet het licht zijn, moet het zonnetje schijnen en de vogeltjes fluiten.quote:Op maandag 20 september 2010 09:42 schreef Levitation het volgende:
Ik ben meer van het moppie type wat dat betreft.
Dat hadden mijn opa&oma ook!quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef r8ality het volgende:
Oja, en ik heb een touwtje bij mij bed. Als je daaraan trekt wordt het ook licht.
Ik ook. Heb het liefst altijd lente, met blije vogeltjesquote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als ik wakker moet worden, moet het licht zijn, moet het zonnetje schijnen en de vogeltjes fluiten.
dan ben ik op mijn best!
Welk ei vliegt daar nu in?quote:Ontdek hoe u 50-300E kunt lenen!
Bijvoorbeeld 300E met 28 dagen leentijd, total kosten zijn 512,50 E. U moet twee tekstberichten verzenden, total 6E, om een lening te bekomen.
Kouquote:Op maandag 20 september 2010 09:46 schreef -moppie- het volgende:
Maar helaas die k**maanden met regen, kou enzulks staan weer voor de deur.
Ik heb ook zo'n soort touw, maar dan een knop.quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef r8ality het volgende:
Oja, en ik heb een touwtje bij mij bed. Als je daaraan trekt wordt het ook licht.
Bennekel-bewoners?quote:Op maandag 20 september 2010 09:50 schreef Levitation het volgende:
Die reclame onder dit topic.
[..]
Welk ei vliegt daar nu in?
Oja, die zien de taalfouten natuurlijk ook niet, en zien niet dat het 60% op een maand is!quote:
Ik ook niet. ABPquote:Op maandag 20 september 2010 09:53 schreef amaranta het volgende:
Ik heb helemaal geen reclame onder aan dit tipic.
"De Buik" has arrived.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef amaranta het volgende:
Wat je zegt ben je zelf,
Gefrituurde vlezige staaf.
ja was heel goed te doen, het was niet zo druk. Is ook heel leuk om te doen met Brian, zn zoontje en de grote vriendelijke reus. Erg relaxed enzo. Bodhi (5) kun je er ook goed bij hebben, erg aangenaam manneke!quote:Op maandag 20 september 2010 09:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
was het leuk in de dierentuin?
wij hebben in bomen geklommen!
Vertel!quote:Op maandag 20 september 2010 09:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
was het leuk in de dierentuin?
wij hebben in bomen geklommen!
QFT.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef amaranta het volgende:
Wat je zegt ben je zelf,
Gefrituurde vlezige staaf.
Johquote:Op maandag 20 september 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, de eerste maandagochtend na de vakantie is echt zó kut!
Jou, of iets wat je gegeten hebt?quote:
oh, een noorderlingen sportquote:
ze haten mij om wat ik gegeten en vooral gedronken heb. Ik zat zo lang op de pot dat de lampen uit gingenquote:Op maandag 20 september 2010 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jou, of iets wat je gegeten hebt?
Dat was het ook echt!quote:Op maandag 20 september 2010 10:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, een noorderlingen sport
Lijkt me wel leuk.
Hoezo noorderlingen sport? In Valkenswert zit toch ROFRA? Das hetzelfde.quote:Op maandag 20 september 2010 10:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, een noorderlingen sport
Lijkt me wel leuk.
Moppie klom niet in plaatselijke bomen..quote:Op maandag 20 september 2010 10:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo noorderlingen sport? In Valkenswert zit toch ROFRA? Das hetzelfde.
dit keer niet neequote:Op maandag 20 september 2010 10:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Moppie klom niet in plaatselijke bomen..
heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 20 september 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze haten mij om wat ik gegeten en vooral gedronken heb. Ik zat zo lang op de pot dat de lampen uit gingen
er zit een bewegingsmelder bij de wasbakken. Maar daar heb je zo weinig aan op zo'n momentquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
vrouwen poepen heul niet langer dan ik!
bij ons ook.quote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zit een bewegingsmelder bij de wasbakken. Maar daar heb je zo weinig aan op zo'n moment
Separaat toilet boven.quote:Op maandag 20 september 2010 10:48 schreef r8ality het volgende:
Vrouwen die persé op de badkamer moeten schijten.
mannen die persé staand moeten zeikenquote:Op maandag 20 september 2010 10:48 schreef r8ality het volgende:
Vrouwen die persé op de badkamer moeten schijten.
herkenbaarquote:Op maandag 20 september 2010 11:04 schreef amaranta het volgende:
kut, ik heb zojuist op mn splinternieuwe broek met chloor gespat
Wat is daar mis meequote:Op maandag 20 september 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen die persé staand moeten zeiken![]()
O godquote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Inu het volgende:
Door jullie discussie heb ik ineens een goed idee gekregenAls alle lichten nu gewoon aangesloten zijn op mn wake up light hoef ik ook geen donkere huiskamer in te lopen
En dan graag ook de verwarming alvast aan, dan is het ook niet koud
wat is er mis met vrouwen die op de badkamer poepen? Maar goed, om antwoord te geven: het is smerig, die urinespetters overal op. Ril.quote:
en zodoende, broek viesquote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is er mis met vrouwen die op de badkamer poepen? Maar goed, om antwoord te geven: het is smerig, die urinespetters overal op. Ril.
tuurlijk wel. Is het jeans?quote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef amaranta het volgende:
en mijn trui is ook naar de knoppen.
JHet was mijn nieuwe lievelingsbroek
die ik dus nooit meer aankan.
Schijten doe je maar op de toilet beneden. Ik wil niet in de stank douchen. En pisspetters kun je schoonmaken.quote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is er mis met vrouwen die op de badkamer poepen? Maar goed, om antwoord te geven: het is smerig, die urinespetters overal op. Ril.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Schijten doe je maar op de toilet beneden. Ik wil niet in de stank douchen. En pisspetters kun je schoonmaken.
had ik in mijn appartementje idd ook gewoon. 1 plee, in de badkamer. Niks nie mauwe nie!quote:
Jep. Hiervoor heeft er een fossiel gewoond dus verhoogde potten. Met plateau zodat je prima kan checken of de shoarma goed eruit is gekomenquote:Op maandag 20 september 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je van die lekkere plateau wc's dan?
yukquote:Op maandag 20 september 2010 11:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jep. Hiervoor heeft er een fossiel gewoond dus verhoogde potten. Met plateau zodat je prima kan checken of de shoarma goed eruit is gekomen.
Verhoogde potten is met mijn lengte wel fijn. Maar die kunnen dus niet als plonstoilet, want dan heb je elke een halve liter water tegen je reet aan als de neger eruitvaltquote:
Gewoon een hangtoilet, die kun je ook mooi hoog hangen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Verhoogde potten is met mijn lengte wel fijn. Maar die kunnen dus niet als plonstoilet, want dan heb je elke een halve liter water tegen je reet aan als de neger eruitvalt.
Huurhuis..quote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon een hangtoilet, die kun je ook mooi hoog hangen.En dan heb je geen plateau.
Arme wereld.quote:Op maandag 20 september 2010 09:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je k*nkergaar bent, danwil je wel tot 1 uur in je bed liggen. Ik spreek je wel als je kinderen hebt.
Dat verbaast mij dan weer niet.quote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik behoor ook tot de wake-up-light kliek![]()
ja en? Alsof je dan geen verbeteringen mag aanbrengen.quote:
Ik heb net gekeken hier, maar ik heb ze niet zien staan. Het enige wat hier staat is een graafmachine en een kiepwagen die asfalt verwijderen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:46 schreef -moppie- het volgende:
Maar helaas die k**maanden met regen, kou enzulks staan weer voor de deur.
Autist and proud of it!quote:Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken hier, maar ik heb ze niet zien staan. Het enige wat hier staat is een graafmachine en een kiepwagen die asfalt verwijderen.
Idd, wij hebben bij ons vorige huis een muur weg laten breken en een keuken geplaatst. In dit huis komt nog ergens een muur bij op zolder en een muur voor de douche en ik plaats nog een bad.quote:Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja en? Alsof je dan geen verbeteringen mag aanbrengen.
Wij hebben gelukkig wel een aparte, is wel zo prettig somsquote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik in mijn appartementje idd ook gewoon. 1 plee, in de badkamer. Niks nie mauwe nie!
ultime verbetering zou een lief meidje zijn dat daar samen met jou komt wonen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef ArTiC het volgende:
ik woon in mijn huurhuis, de ultieme verbetering
Ik ga niet zelf een pot kopen voor in een huurhuisquote:Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja en? Alsof je dan geen verbeteringen mag aanbrengen.
het juiste antwoord was dus: ik ben te lam om te klussen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga niet zelf een pot kopen voor in een huurhuis.
je gunt me een lief meisjequote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
ultime verbetering zou een lief meidje zijn dat daar samen met jou komt wonen.
Als je zegt dat je 55 bent kan je gratis een verhoogde pot aanvragenquote:Op maandag 20 september 2010 11:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga niet zelf een pot kopen voor in een huurhuis.
Ja, daarom heb ik ook al niet extra stopcontacten aangelegd, netwerkkabels getrokken, etcquote:Op maandag 20 september 2010 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
het juiste antwoord was dus: ik ben te lam om te klussen.
waar zie je me voor aan.quote:Op maandag 20 september 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gunt me een lief meisje![]()
je had me ook een moppie kunnen toewensen natuurlijk
Ik bedoel dat ik niet te lui ben om wat te klussen. Zie ook een Golf die ergens half uit elkaar in een schuur in Spoordonk staatquote:
trekken kan ie wel idd whehehequote:
Trekkenquote:Op maandag 20 september 2010 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
trekken kan ie wel idd whehehe
in before de 'hoor wie het zegt' reacties
voor een sekreetquote:
nah lekker dan. Wordt ik voor sekreet uit gemaakt door iemand zonder leven.quote:
Hij roept maar watquote:Op maandag 20 september 2010 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
nah lekker dan. Wordt ik voor sekreet uit gemaakt door iemand zonder leven.
op bepaalde potjes passen geen dekseltjesquote:Op maandag 20 september 2010 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
ultime verbetering zou een lief meidje zijn dat daar samen met jou komt wonen.
tuurlijk wel, zelfs jij hebt iemand voor de gek kunnen houdenquote:Op maandag 20 september 2010 12:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
op bepaalde potjes passen geen dekseltjes
quote:Op maandag 20 september 2010 12:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk wel, zelfs jij hebt iemand voor de gek kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |