quote:Psychologische thriller over een Nederlands gezin dat naar België verhuist nadat moeder Christine (Hadewych Minis) haar ouderlijk huis heeft geërfd. De negenjarige dochter Lisa (Isabelle Stokkel) ontdekt een vreemd en sinister meisje, Karen, in de kelder van het huis. Karen (Charlotte Arnoldy) vertelt haar dat ze de dode tweelingzus is van Lisa’s moeder, en beweert een gruwelijk geheim van haar te weten. Als ook Lisa’s vader Paul (Barry Atsma) ontdekt dat het verleden van zijn vrouw schimmig is, heeft dit grote gevolgen...
Beetje vroeg voor Kerstknijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
Lisa moest van Karen haar konijn wurgen. Dat deed ze zonet.
Jij bent op FOK! hè, niet op Twitterquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef amaranta het volgende:
Want Karen zei dat de haren terug zouden aangroeien.
Maar dat is alleen bij sommige popen.
Ik had vroeger een missmake-up. Die kon je opmaken.
dubbele graag!quote:
Zijn er nog dikke techno releases op het moment?quote:
ga iets anders doen dan...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef Juup© het volgende:
Pffffffffff, ik kan mijn ogen bijna niet op het beeldscherm gericht houden.
Mag wel, maar of het gewaaardeerd wordt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef ColtZ40 het volgende:
mag ik de lichtjesroute wel met mijn motor rijden?
dat maakt mij niks uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag wel, maar of het gewaaardeerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |