Stand deel #2043quote:
Dat zei je er niet bij... Anders had ik het gewoon goedquote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef bierjoost het volgende:
Ik ben op zoek naar de standaard pesto verde.
De volgende keer zal ik mijn vraag specifieker stellen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij... Anders had ik het gewoon goed.
Of het eerste goede antwoord goedkeurenquote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef bierjoost het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik mijn vraag specifieker stellen.
In pesto rosso horen toch ook nog steeds pijnboompitten te zitten?quote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Of het eerste goede antwoord goedkeuren.
Stand deel #2043quote:
Dus?quote:Op zondag 19 september 2010 21:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In pesto rosso horen toch ook nog steeds pijnboompitten te zitten?
Stand deel #2043quote:
Stand deel #2043quote:
Stand deel #2043quote:
The one and only. Megalekkere burgersquote:
Je bent gewoon niet snel genoegquote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Flitspaal het volgende:
We hebben wel eens moeilijkere vragen gezien.
Stand deel #2043quote:
Was ook niet moeilijk meer na die hint..quote:Op zondag 19 september 2010 23:38 schreef Aalbers het volgende:
pure gok, even nadenken over een nieuwe vraag
kloptquote:Op zondag 19 september 2010 23:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was ook niet moeilijk meer na die hint..Ik las net op internet dat ze vierkant zijn, lijkt me nog iets bijzonderder
Koningsmuziekquote:
Excuus, antwoord was Halstattcultuurquote:Op zondag 19 september 2010 17:27 schreef Aalbers het volgende:
, genoemd naar het dorpje
in de Steyrmark, is een beschaving die vanaf de vroege ijzertijd (ca. 800 - 500 voor onze jaartelling) in Centraal Europa (Zuid-Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Noord-Italië, Tsjechië en Hongarije) vele vondsten heeft nagelaten. De cultuur wordt tegenwoordig graag gezien als een vroege Keltische stam, die aan de La Tène-periode vooraf ging. In het begin van de twintigste eeuw bracht men ze in verband met de Illyriërs. Omdat we echter geen schriftelijke bronnen hebben en hun taal en hun denkwereld niet kennen, is het eigenlijk onmogelijk daar iets met zekerheid over te zeggen.
= ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |