Ja? Buikpijn en dunne poep? Of vieze brandende zure boertjes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi he
Mijn koppijn is wegEn ik ben er ook achter dat vette dingen (spareribs bijv
) niet meer zo worden gewaardeerd door mijn lijf
Zoiets jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja? Buikpijn en dunne poep? Of vieze brandende zure boertjes?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
goed teken hoor P![]()
oeh aflevering 2 kijken
Welkomquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis.
Was een gemengde ervaring. Schrijf later vanavond of morgen nog wel een recensietje.
Ik ben een luie vrijgezelllige IT-er hequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Bluezz het volgende:
En als je nu nog wasjes doet voor morgen Pee, zijn ze toch niet meer droog
Welke restquote:
Ik koop dat 3% vet spul friteslijn yoghurt mayo en vind het zeer goed te doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind heel veel mayo lekker, zowel Hellman's als Zaanse mayo (maar die yofrish vind ik niet echt mayo hoor!) En mijn zelfgemaakte lukt altijd prima, maar ik vind het echt niet lekker
Heb je de rest al ingepakt, P?
En ben heel benieuwd, golfer!
Zelfgemaakte mayo, nog nooit gemaakt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind heel veel mayo lekker, zowel Hellman's als Zaanse mayo (maar die yofrish vind ik niet echt mayo hoor!) En mijn zelfgemaakte lukt altijd prima, maar ik vind het echt niet lekker
Ja. Dat stond Isa echt goed zo op de foto te zienquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat stond Isa echt goed zo op de foto te zien
quote:
Balenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar ik heb het nooit weer zo rood gekregen! De kleur is uit de handel gehaald
Hmmm....die past nog wel in mijn fototas denk ikquote:
Wat ik nu heb = geen verfquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
BalenMaar wat je nu hebt aan kleur staat ook heel tof hoor
Praktisch meisje ook hequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk je aan een klein tasje met je benodigdheden voor je overnachting aan boord?? Niet handig als je dan met een enorme weekendtas moet zeulen als je ook al je cameratas mee neemt
haha ja ervaring hequote:
Je bedoelt die foto met het korte haar? daar was het op z'n mooist. Vond het altijd jammer dat de haarverf zo snel vervaagde.. zelfs die ik bij de kapper liet doen..quote:Dat donkere haar stond je trouwens prachtig, met die krullen aan de onderkant
Heb je dat nu pas doorquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Jij en Steer dezelfde letters? Zie ik nu pas... mmmm weet het niet hoor
Is al over nagedachtquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk je aan een klein tasje met je benodigdheden voor je overnachting aan boord?? Niet handig als je dan met een enorme weekendtas moet zeulen als je ook al je cameratas mee neemt
JE bent dan ook natuurlijk al wat ouderquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Joh dingen dringen bij mij niet altijd door op het moment supreme... ik loop vaak wat achter
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed zo.. I've taught you well my dear
* Sunnythesun gaat lezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij staat:
Waar heb jij gegeten? #3: Van sterrentent tot snackbar
* PdeHoog heeft al gelezenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Collegadin op msn, ze heeft me zo gemist![]()
Waarin kreeg je trek?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft al gelezen
En ik heb er trek van gekregen
Ik heb er onder een 2 van de vele goede tenten uit Italië gezet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ook gelezen.. Jammer dat er wat dingen zo tegen vielen, maar leuke tent!!
Jaquote:
In etenquote:
Omeltje is goed, door de eitwitjes voel je de trek nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
En het feit dat ik nu op MSN zit te praten over eten helpt ook niet echtMorgenochtend nog ff omeletje bakken
Ik kwam tot de conclusie dat ik nog drie mooie paprika's had liggen
Die moeten wel ff op. Zonde om weg te gooien.
Morgen op de boot kan je ook best wel lekker eten. Met name het 7seasBuffetRestaurant is erg goed te doen. En ze hebben daar leuke Poolse/Russische meisjes in de bediening rondlopen met leuke splitrokjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
En het feit dat ik nu op MSN zit te praten over eten helpt ook niet echtMorgenochtend nog ff omeletje bakken
Ik kwam tot de conclusie dat ik nog drie mooie paprika's had liggen
Die moeten wel ff op. Zonde om weg te gooien.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
En ze hebben daar leuke Poolse/Russische meisjes in de bediening rondlopen met leuke splitrokjes.
Danke schonquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omeltje is goed, door de eitwitjes voel je de trek niet![]()
Als ik je niet meer spreek, veeeeeeeeeel plezier in the beautiful Sctland
!
Ross heeft nog wel een zus over, maar die woont in Engeland. In een prachtig oud farmhouse, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Mijn collega's vonden dat ik maar een leuke schotse chick moest vinden en dan verhuizen naar Schotland
Hoe oud? Foto's?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross heeft nog wel een zus over, maar die woont in Engeland. In een prachtig oud farmhouse, dat dan weer wel.
17:30 volgens mijn informatiequote:
Als zij zo leuk en intelli is als Ross, is het wel een speeddeetje waard lijkt mequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft nog wel een zus over, maar die woont in Engeland. In een prachtig oud farmhouse, dat dan weer wel.
Jij vind Ross' zus knussig van binnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Mooie tijdEn ik weet niet hoe oud
Alleen dat het lekker knussig is van binnen
Ze heeft aan Cambridge gestudeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Als zij zo leuk en intelli is als Ross, is het wel een speeddeetje waard lijkt me
Ik dacht dat je het huis bedoeldequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Jij vind Ross' zus knussig van binnenWat moet ik me hierbij voorstellen
Hmmmm....klinkt als een cultureel typjequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft aan Cambridge gestudeerden ze schrijft theaterstukken.
28? Mooie leeftijd. Valt binnen de zoekcriteriaquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het huis bedoeldeZe is geloof ik iets van 28.
quote:
Ik zeur wel als ik dat wilquote:
Ja, dan is ze helemaal gheyl, he? Als ze Engels tegen iemand in de oren fluistert praat..quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Oh en hoe komt het dat jij zo mooi Engels spreekt Isa
Ik zeg altijd voor de grap 'Omdat ik een tijdje in Amerika heb gewoond', maar dan denken mensen dat ik serieus benquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Oh en hoe komt het dat jij zo mooi Engels spreekt Isa
Amelie kan ook INFP zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je het zeker??weet niet of ik dan wel een echte INFJ ben hoor..
Moet je me nog ff het verschil tussen J en P uitleggenquote:
Waar moet je naar toe?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Vast niet zo vroeg als ik er uit moet IsaOver een uur of 5 om precies te zijn
Jij ook heel veel plezier!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hii! Pff, 1,5 topic verder.. Kan nu ff niet bijlezen. Ben in kleedkamer van Palladio, Helden (Noord Limburg). Straks op, gelukkig is t druk. Volle bak!
heb nu mn studentenpakje aan, 2e ronde sailors, 3e ronde glitter, 4e ronde bunny's. Fijne avond en nacht nog iedereen!
Herkenbaar! Als je me een tijdje tussen Engelsen zet blijft er van mijn accent steeds minder overquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat ook maf is Sunny, als ik Nederlands spreek met een Hollander die echt vreselijk Engels spreekt dan ga ik ook steeds slechter Engels pratenDat is wel zooo vaag. Alsof ik me 'aanpas' of zo.
Ik heb overigens een vriendin die waanzinnig goed Duits kan. Waren we een keer in een winkel en ze had wat vragen aan de verkoper. Maar daarna richt ze het woord even tot mij in het Nederlands, waarna de winkelier zei dat ze zo goed Nederlands kon haha!
thanks. Nee, nooit eigenlijk maar treed al op sinds mn 7e. Toen was ik nog wel heel zenuwachtig hihi. Moet nu op!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook heel veel plezier!Ben je nu ook zenuwachtig voor je moet optreden?
Ik wil ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Burlende edelherten spotten op de Veluwe
Oh leuk, dat heb ik ook jaren geleden gedaan. Met een klein groepje over de donkere, mistige Veluwe sluipenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Burlende edelherten spotten op de Veluwe
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Herkenbaar! Als je me een tijdje tussen Engelsen zet blijft er van mijn accent steeds minder overVind het ook heerlijk om met een echte Engelsman/vrouw te spreken omdat ik dan niet het gevoel heb dat ik 'overdreven' Engels aan het praten ben, terwijl ik dat onder Nederlanders wel heb als ik me laat gaan..
![]()
en dat Duitse herken ik! Thijs spreekt vloeiend zuid-Duits.. Ik kon hem niet meer verstaan toen we op vakantie in het Schwarzwald waren. En afgelopen vakantie in Frankrijk was hij met Duitsers aan de praat geraakt die vroegen uit welk gebied in Duitsland hij kwam
JE ziet me sowieso nietquote:Op zondag 19 september 2010 00:07 schreef Isabeau het volgende:
P, mocht ik je niet meer zien dan heel veel plezier! Ik kruip het bed in met mijn spannende boek
Ja grappigquote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk is dat hoor, als mensen die de taal vanaf kinds af aan spreken denken dat je ook uit hun land komt
Ja ik hoop dat het lukt!! je zult het morgen zien hoop ikquote:Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:![]()
Slaap lekker allemaal en ik hoop dat je succesvol bent morgenvroeg in de zoektocht naar prachtige edelherten, Sun
lekkel lekker iddquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Bluezz het volgende:
@ Lein, zaanse mayo is de lekkerste (vind ik tegenwoordig)
quote:Op zondag 19 september 2010 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
Want er moet een keer gemosseld worden he
Hobbesquote:Op zondag 19 september 2010 00:37 schreef MissHobje het volgende:
lekkel lekker iddenne sinds ik bij een andere appie boodschappen doe, zie ik heel veel variatie van dat merk
(die tubes dan he) ook lekker
NAcht toruwens
Dag lieffie!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:hii! Pff, 1,5 topic verder.. Kan nu ff niet bijlezen. Ben in kleedkamer van Palladio, Helden (Noord Limburg). Straks op, gelukkig is t druk. Volle bak!
heb nu mn studentenpakje aan, 2e ronde sailors, 3e ronde glitter, 4e ronde bunny's. Fijne avond en nacht nog iedereen!
Ja hier ook zo hoor, anders ligt die bende te vergaan, ook zonde.quote:Op zondag 19 september 2010 00:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HobbesOuwe nalezert. We hebben nu ook die tube idd omdat zo ene grote pot niet aan ons besteed is.
Mensen die hier wel eens in huis zijn/slapen/poespassen vinden sowieso dat we maar weinig voorraad in huis hebbenWat heb je eraan om ouwe potten of pakken over de datum weg te gooien? We doen toch 1X per 2 of 3 dagen beutskappies
De LUIDE muziek, het moeten schreeuwen om one liners naar elkaar te gooien, want gesprekken kunnen niet gevoerd worden, het zien van hoe andere mensen onhandig met een biertje in hun hand proberen te ' ' dansen ' ', het zien van een dikke laag foundation op het gezicht van vrouwen wanneer de lichtval net verkeerd valt, de sigaretten/biergeur, het voorbijgaan van een 18 jarig huppelkutje en verstikt raken door een overdosis Coco Mademoiselle EdP....quote:Op zondag 19 september 2010 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Haha Steer enne wrom niet eigenlijk
En slaap lekker voor Dark Elf
Dat sucksquote:Op zondag 19 september 2010 02:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik kan toch de slaap niet vatten. Ongelofelijk. Klote, ook.
Ik verdenk de koffie van vanmiddag half 5, ben niet echt koffie gewend. Maar het is tijd voor een slaappil, dit is stom. Werkze nog Hobs!quote:Op zondag 19 september 2010 03:04 schreef MissHobje het volgende:
Dat sucksenne waardoor? of gewoon zomaar?
Ik hoop dat het slapen zometeen wel gaat meisquote:Op zondag 19 september 2010 03:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik verdenk de koffie van vanmiddag half 5, ben niet echt koffie gewend. Maar het is tijd voor een slaappil, dit is stom. Werkze nog Hobs!
Yofresh is dan ook geen echte mayo, want ik hou geloof ik niet echt van echte mayoquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ben jij datquote:Op zondag 19 september 2010 08:01 schreef flying-dutchman het volgende:
Of je bent op de pc van je ouders nog met je oude account ingelogt
nou.... nieuw...quote:Op zondag 19 september 2010 08:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh, ben jij datIk dacht dat je n nieuwe user was
zelfs die is niet nieuwquote:Op zondag 19 september 2010 08:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over cybermans ging
Nee, dat weet ik. Ik dacht dat flying-dutchman de nieuwe naam van cybermans was, afgeleid uit jouw posts, en ik had dus éérst gedacht dat flying-dutchman nieuw was. Maar dat is hij kennelijk niet, ofzo..quote:
ik ook, nog even "ontzettend dikke ochtend frank" geluisterd...quote:Op zondag 19 september 2010 08:28 schreef freecell het volgende:
Nou... ochtend....
Ben al weer twee uur in de running![]()
interessante titelquote:Op zondag 19 september 2010 08:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik ook, nog even "ontzettend dikke ochtend frank" geluisterd...(op 3fm)
Neuh. Vogelaar spelen is niet aan mij besteed. Ik ben alleen onder de indruk van de toffe exemplaren. IJsvogels en roofvogelsquote:Op zondag 19 september 2010 08:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mogguh, ga je nog Noordse waterlijsters fotograferen?
vandaar dat ik het ook even noemde...quote:Op zondag 19 september 2010 08:32 schreef freecell het volgende:
[..]
interessante titel
Ik wil echt niet vandaagGelukkig is er koffie!
Je bent van harte welkom, alleen niet vandaagquote:Op zondag 19 september 2010 08:36 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hey ik ben toch in 015ik zal mijn neus even volgen tot aan je deurbel
Nopequote:
IJslandquote:
ah, ons nationaal eigendomquote:Op zondag 19 september 2010 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IJslandIk ga namens de regering een blokkade leggen
Gaaf P!quote:Op zondag 19 september 2010 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
thnxquote:
Beterschapquote:
Ik zeg niets over blond hequote:Op zondag 19 september 2010 10:00 schreef TAV74 het volgende:
Erg handig: Sun moest er om 5 uur uit en belde me om half 6 weer wakker omdat er niemand op haar vertrekpunt stond. Kon ik de mail gaan opzoeken om er achter te komen dat ze op het verkeerde punt stond![]()
Niet slapen in ieder gevalquote:Op zondag 19 september 2010 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:lekker dat je kon drinken Tav. Eh.. Wat doe ik nu al wakker?
HA, herkenbaar. Ik had een beetje gezegd dat ik kaas zou ophalen van de wielrenclub. Met de fiets. Dan moet ik dus fietsen. Maar ik ben zo moe, en we hebben een logeerfeestje in een hotel vanavond/vannachtquote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!
Gezellige verjaardag gehad gister en de tekening viel in de smaak
Vandaag vrij, maar had een beetje gezegd dat ik mee ging voetbal kijken. (Het is koudEn dan moet ik daar naartoe lopen
)
P, alvast heel veel plezier en een fijne vakantie hè! Kan ik het niet meer vergeten vandaag
Pas op voor overstekende vulkanenquote:Op zondag 19 september 2010 09:19 schreef PdeHoog het volgende:
Goed planquote:Op zondag 19 september 2010 10:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pas op voor overstekende vulkanen
quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:ik zou zeggen dat ze 'r eigen eten mee mag brengen
Dat dusquote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zeggen dat ze 'r eigen eten mee mag brengen
Preischotel.. Ovenschotel met kaas, prei, aardappels en vega gehakt. Ik weet het, niet spannend, maar het enige wat ik kan verzinnen, en anders maak je pannenkoeken of kip met patat en appelmoes voor je moeder met kindersmaakquote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef rijsttafel het volgende:
Ey dames en heren van het kooktopic! Alles goed hier?
Ik wil voor m'n ouders koken binnenkort, maar m'n moeder zorgt voor problemen. Ze wil namelijk:
- Geen knoflook, ui
- Niet pittig
- Geen olijfolie
- Niet te vet
- Niets met een rare structuur (zoals risotto ofzo)
Zelf ben ik vegetarisch en hou ik niet van de standaard aardappelen+groente.
Nu heb ik al in kookboeken gekeken maar ik heb werkelijk geen idee wat te maken. Iemand tips?
nou, ik maak alleen uitzonderingen voor 'écht niet lusten na gegeten te hebben en niet mogen'quote:Op zondag 19 september 2010 11:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Tsja, het blijft toch je moeder
Mijn vader eet hier nooit want ''ik kook zo vet'', zelfs een maaltijdsalade is volgens hem te vet als het van mij komt. Complete onzin natuurlijk, maar ik ben te zwaar en stel je voor dat hij opeens *POEF* dik wordt van hier etenquote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik maak alleen uitzonderingen voor 'écht niet lusten na gegeten te hebben en niet mogen'
'niet willen' is zo'n gezeik. Mijn ouder kwamen hier tijd geleden eten, en mijn vader 'eet geen italiaans eten' want 'dat vindt hij niet lekker'
huppakee, risotto en kipfilet op z'n italiaans gemaakt.
Vondtie heerlijk en heeft nog een tweede keer opgeschept
niet 'willen'
quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:ik zou zeggen dat ze 'r eigen eten mee mag brengen
Haha! Die patat met appelmoes zal er vast wel ingaan als zoete koek. Maar ik ben dus in ieder geval niet de enige zonder inspiratie. Ik dacht dat er wel een paar geniale geesten in dit topic zouden zitten, maar tot nu toe valt het tegenquote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Preischotel.. Ovenschotel met kaas, prei, aardappels en vega gehakt. Ik weet het, niet spannend, maar het enige wat ik kan verzinnen, en anders maak je pannenkoeken of kip met patat en appelmoes voor je moeder met kindersmaak
Ik zou die kip met patat en appelmoes doen, een koekje van eigen deegquote:Op zondag 19 september 2010 11:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Haha! Die patat met appelmoes zal er vast wel ingaan als zoete koek. Maar ik ben dus in ieder geval niet de enige zonder inspiratie. Ik dacht dat er wel een paar geniale geesten in dit topic zouden zitten, maar tot nu toe valt het tegen![]()
Nu ga je het niet geloven, maar prei heeft ze liever ook niet.Maar misschien witlof!
1 probleem, m'n oven is dood..
Hahaha, ja precies dit!quote:Op zondag 19 september 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
idd
Ben je opgevoed door mensen die menen dat je alles moet proberen en eten, ben je opgegroeid, blijken ze een factor 10 minder wereldgerechten te lusten dan jij.
Of is dit alleen bij mij het gevalVerklaart veel
kun je niet beter een lijstje maken met wat ze wel eet?quote:Op zondag 19 september 2010 11:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hahaha, ja precies dit!![]()
En al helemaal sinds ik vegetarisch ben, zeggen ze dat ik niets meer kan eten.. Nou, het tegenovergestelde blijkt maar waar te zijn.
Courgette en aubergine was ik ook nog vergeten te melden als no-go.
Maar ze is wel lief, hoor
Dan zal ik eens een hele vette groentenschotel met vet veel ui, olijfolie en knoflook maken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik maak alleen uitzonderingen voor 'écht niet lusten na gegeten te hebben en niet mogen'
'niet willen' is zo'n gezeik. Mijn ouder kwamen hier tijd geleden eten, en mijn vader 'eet geen italiaans eten' want 'dat vindt hij niet lekker'
huppakee, risotto en kipfilet op z'n italiaans gemaakt.
Vondtie heerlijk en heeft nog een tweede keer opgeschept
niet 'willen'
+1 scherpe xSTx opmerkingquote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kun je niet beter een lijstje maken met wat ze wel eet?
Een hercules-taakquote:
Met courgettequote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef rijsttafel het volgende:
Dan zal ik eens een hele vette groentenschotel met vet veel ui, olijfolie en knoflook maken.
Of macaroni met smacquote:Op zondag 19 september 2010 11:36 schreef Windigo het volgende:
Macaroni met ham en kaas kan ook nog natuurlijk.
M'n ouders draaien al een tijdje eromheen om hier te komen eten, omdat ze weten dat ik anders kook.. Maar nu moet het toch maar eens gebeuren, vind ikquote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef LieLie het volgende:
Haha, mijn hemel, dat je het gaat proberen!
Mijn ouders willen alles wel proberen gelukkig
Hahaha, dit maakt mijn moederquote:
Gewoon speciaal voor haar terug makenquote:
Een goede olijfolie is geniaalquote:Op zondag 19 september 2010 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met courgette
Maar ik snap wel dat ze niet véél olijfolie in het eten wil. Een vriendin van m'n zus had laatst gekookt en het was heel lekker. Maar er zat zoveel olijfolie door, dat ik er last van kreeg. Dus ja, ik snap het (olijfolie-gedeelte) wel.
Dit is geen slecht ideequote:Op zondag 19 september 2010 11:39 schreef LieLie het volgende:
Iets van lasagne met spinazie en mozzarella?
Tsja, kan het me ook moeilijk voorstellen.quote:
Dat dus! Gewoon een beetje, zodat het wel voor de extra smaak zorgt, maar niet te veel opvaltquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, kan het me ook moeilijk voorstellen.
Of ik doe het stiekem toch, motorbloempjes tip volgend
Dan zal ik dat toch maar doen denk ik. Waarschijnlijk komen ze volgende week zondag langs, dus ik heb nog een week om iets te bedenken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dus! Gewoon een beetje, zodat het wel voor de extra smaak zorgt, maar niet te veel opvalt
En 'eten wat de pot schaft' en 'nait soez'n' en zo.
De risotto klinkt goedquote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik toen gemaakt heb was de tomaat-limoen-mascarpone-risotto (zie risotto-topic) en een kipfilet gevuld met rucolapasta, gedroogde tomaatjes, parmezan en dan in de oven met wat mozarella eroverheen en wat tomatenblokjes er omheen. Wel evende kip kruiden met wat peper en zout enzo.
Die risotto is ook absoluut góddelijk. Recept is van Vorkquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef rijsttafel het volgende:
De risotto klinkt goedOm voor mezelf te maken dan. Zal het eens opzoeken in het topic.
In de OP staat nog een heerlijke tip als je een keer taart moet maken.quote:Ben nu weg mensen, maar eventuele tips omtremd mijn moeder (behalve in de trend van "ik zou d'r inruilen") zal ik teruglezen en overwegen.![]()
Mijn zin in het koken zou ook al voorbij zijn dan volgens mijquote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zeggen dat ze 'r eigen eten mee mag brengen
Succes!quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn zin in het koken zou ook al voorbij zijn dan volgens mij
Whaaa over 3 uur sta ik alweer op het podium [ afbeelding ]
Heel veel plezier gewenst dan bij deze. Ik verheug me al op de foto'squote:
Ga jij die kont van jou eens laten schdden op het podiumquote:
Niet mijn kont, maar heupen en borstenquote:Op zondag 19 september 2010 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij die kont van jou eens laten schdden op het podium
quote:Op zondag 19 september 2010 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
De LUIDE muziek, het moeten schreeuwen om one liners naar elkaar te gooien, want gesprekken kunnen niet gevoerd worden, het zien van hoe andere mensen onhandig met een biertje in hun hand proberen te ' ' dansen ' ', het zien van een dikke laag foundation op het gezicht van vrouwen wanneer de lichtval net verkeerd valt, de sigaretten/biergeur, het voorbijgaan van een 18 jarig huppelkutje en verstikt raken door een overdosis Coco Mademoiselle EdP....
kan nog wel ff doorgaan.
Herkenbaar hehquote:Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:dat had ik geschreven kunnen hebben, ik heb ook wel zo'n hekel aan dat soort tenten
Dat had ik als tiener al, maar ja, je vriendinnen gaan 'uit' want dat doe je op zaterdag en dus ga je mee. Maar vaak vond ik het pas leuk worden als we naar huis gingen en gezellig na kletsten op de fiets of nog leuker bij iemand thuis met een pot thee en dan de zon zien opkomen.
Dat dusquote:Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat had ik geschreven kunnen hebben, ik heb ook wel zo'n hekel aan dat soort tenten
Dat had ik als tiener al, maar ja, je vriendinnen gaan 'uit' want dat doe je op zaterdag en dus ga je mee. Maar vaak vond ik het pas leuk worden als we naar huis gingen en gezellig na kletsten op de fiets of nog leuker bij iemand thuis met een pot thee en dan de zon zien opkomen.
Idem dito. Alleen ging ik niet mee, dus eindigde ik zonder de vriendinnen en de thee.quote:Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat had ik geschreven kunnen hebben, ik heb ook wel zo'n hekel aan dat soort tenten
Oh wat leuk! Maar het gaat ook om het mysterie en zo (ik ben 's nachts gegaan) en dan hoef je niet op dierentuinafstand van de dieren te staan. Ben benieuwd naar wat foto's!quote:Op zondag 19 september 2010 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
moe..
We hebben wel 30 herten gezien ongeveer.. en 1 zwijn vanuit de auto. Maar het licht was erg slecht en de herten stonden ver weg, dus qua foto's valt het wat tegen helaas. Maar het is daar wel echt prachtig zeg!![]()
Oh en we hebben ze goed horen burlen![]()
Geen idee, maar ik zie wel een verband tussen het posten hier op zaterdagavond en niet van kroegen houdenquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef LieLie het volgende:
Is het verband tussen deelname aan een forum en een hekel hebben aan luide kroegen al eens wetenschappelijk onderzocht?
Ik vind het nog steeds viesquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn snert ziet er overigens echt ge-ni-aal uit!En dat voor een allereerste keer
Ik heb alleen veel te laat de selderij (blad) toegevoegd en die is nog wat hard, dus dat pruttelt nu nog een tijdje mee.
Ik vermaak me prima in luide kroegen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef LieLie het volgende:
Is het verband tussen deelname aan een forum en een hekel hebben aan luide kroegen al eens wetenschappelijk onderzocht?
Oh, dat is toeval, doen we normaal nooitquote:Op zondag 19 september 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima in luide kroegen.
Oh hoi ik kwam trouwens even glurennaar een slowchat
verveling.
Wel props dat jullie het hier ook daadwerkelijk veel over eten hebben
Nu dwing je me om hier de hele dag te kijken of het over eten gaat.quote:Op zondag 19 september 2010 12:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is toeval, doen we normaal nooit
Normaal gaat het hier over seks, vrouwen, mobiele telefoons, Schotland en heel af en toe over lekker eten.quote:Op zondag 19 september 2010 12:51 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat is toeval, doen we normaal nooit
Je bent er nog!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er nog!Dus je gaat zo op weg naar IJsland? Vreemd hoor, ik dacht ergens een keer in de afgelopen maanden gelezen te hebben dat je naar Schotland ging.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie wel een verband tussen het posten hier op zaterdagavond en niet van kroegen houden
IJsland, Schotland....what's the differencequote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er nog!Dus je gaat zo op weg naar IJsland? Vreemd hoor, ik dacht ergens een keer in de afgelopen maanden gelezen te hebben dat je naar Schotland ging.
Dan kan je veel beter naar IJsland gaanquote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
IJsland, Schotland....what's the differenceZolang er maar leuke chicks rondlopen!
Okquote:Op zondag 19 september 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kan je veel beter naar IJsland gaan![]()
![]()
![]()
Haha, ik vind het echt ver-schrik-ke-lijk! Die geur die dan in huis hangtquote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je snert vies vindt LieLie, anders had je wel een bord mogen komen mee-eten
Ik heb een beetje erg veel snert namelijk
quote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gewoon ff de kapitein vragen of ie je daar afzet
Ja daar heb ik ook een hekel aanquote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het echt ver-schrik-ke-lijk! Die geur die dan in huis hangt![]()
Bruine bonen en snert gaan het nooit worden bij mij
Heel veel plezier, Pquote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
Meine Damen und Herrn
Het was gezellig! Nu ga ik! Tot laters
Later vandaag of over vijf dagen?quote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
Meine Damen und Herrn
Het was gezellig! Nu ga ik! Tot laters
Ik hoor ook bij het niet van kroegen,lawaai en disco/muziekfestival houdend volkquote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie wel een verband tussen het posten hier op zaterdagavond en niet van kroegen houden
Ook niet voor mij, bonenquote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het echt ver-schrik-ke-lijk! Die geur die dan in huis hangt![]()
Bruine bonen en snert gaan het nooit worden bij mij
Koken doe je in een PAN, niet in de BADKUIPquote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je snert vies vindt LieLie, anders had je wel een bord mogen komen mee-eten
Ik heb een beetje erg veel snert namelijk
Ook geen verse doperwtjes of doperwtjes uit de vriezer?quote:Op zondag 19 september 2010 13:13 schreef Windigo het volgende:
Ook niet voor mij, bonen(Witte bonen, bruine bonen,doperewten, spek en capucijners zijn de enige dingen die ik niet lust)
Nee doperwtjes vind ik in alle vormen vies, ik heb ze allemaal geprobeerd. Dat weeïg zoete, melige met dat vliesje *ril*quote:Op zondag 19 september 2010 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook geen verse doperwtjes of doperwtjes uit de vriezer?
Dramatisch niveau is hetquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:toch nog lekker tukkie gedaan tot 13.30u.
heb ruim 2 topics gemist dit keer, is beetje veel. wil iemand mij highlights vertellen mocht ik die gemist hebben? thanks
Lekker dikke snert?quote:Op zondag 19 september 2010 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Windigo lust geen doperwtjes. En Isa heeft véél snert gemaakt.
Ik zie bij mezelf een verband tussen hier posten op zaterdagavond en geen geld hebbenquote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent van harte welkomquote:Op zondag 19 september 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker dikke snert?ISA, hier is een vrijwilliger om het op te maken!!!
![]()
vind het zó heerlijk snert, met veel rookworst, krabbetjes (varkensvlees) en spek mmmm
Dat kan ook nogquote:Op zondag 19 september 2010 14:39 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zie bij mezelf een verband tussen hier posten op zaterdagavond en geen geld hebben
lekker!! ik heb er honger van gekregen!quote:
Hmm, spliterwten, aardappel, knolselderij, selderij, wortel, prei, ui, karbonades, schenkel, spek en verse worst. En nog wat dingen die niet in het recept stonden, zoals sojasausquote:Op zondag 19 september 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker!! ik heb er honger van gekregen!
lig nog in bed dus moet nog eten hehe. wat heb je er allemaal in gedaan?
heeeerlijk!!!! lekker dikke snert waarbij je na 1 bord helemaal voldaan bentquote:Op zondag 19 september 2010 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, spliterwten, aardappel, knolselderij, selderij, wortel, prei, ui, karbonades, schenkel, spek en verse worst. En nog wat dingen die niet in het recept stonden, zoals sojasausIk kan dat nooit hoor, precies volgens recept koken
oh ja lekker gehandicapt voel je je dan... maar joepie!quote:Op zondag 19 september 2010 15:03 schreef golfer het volgende:
We mogen van Ziggo weer op Internet en weer telefoneren.![]()
Hele dag storing geweest in dit gebied.
Ja, dan merk je hoezeer je verslaafd gewend bent aan Internet en mail.quote:Op zondag 19 september 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ja lekker gehandicapt voel je je dan... maar joepie!hoe gaat het eigenlijk met je Golfer?
quote:Op zondag 19 september 2010 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
heeeerlijk!!!! lekker dikke snert waarbij je na 1 bord helemaal voldaan bent
dus naar de dokter gaan heeft geen zin meer?quote:Op zondag 19 september 2010 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dan merk je hoezeer je verslaafd gewend bent aan Internet en mail.
Verder met mij ongewijzigd. Moet gewoon leren accepteren dat ik wat beperkingen heb.
Confronterend is dat inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dan merk je hoezeer je verslaafd gewend bent aan Internet en mail.
Verder met mij ongewijzigd. Moet gewoon leren accepteren dat ik wat beperkingen heb.
ooh ja moet ook wel. erwtensoep is een heerlijk Hollands product samen met kroketten en nog meerquote:Op zondag 19 september 2010 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en echt een fijne consistentie en smaak
Ross vond het ook erg lekker
klinkt goed! en leuk dat je toch een (soort) oma hebt. en oma's vinden meestal alles lekker he, die van mij wel. wat ik ook at op mn verjaardag toen ze nog mee at; ze vond alles heerlijkquote:Op zondag 19 september 2010 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
:w
net op bezoek geweest bijoma
eindelijk heb ik dankzij Mr.Mo weer een echte oma. Zo fijn! En ze vond de muffin lekker. Ondanks dat ik ze iets te klef en niet zoet genoeg vond waren ze voor haar wel perfect
vanavond eten we spicy bonenburgers van ainsley, zin in! Nom
quote:
Zo erg is het niet bij ons... alhoewelquote:Op zondag 19 september 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gelukkig altijd mobiel internet als backup
geen internet kan ik alleen op vakantie verdragen..
zit nu ook vanuit de auto te FOK!ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Prima met mij, en ik kijk nog regelmatig onze blog en foto'squote:Op zondag 19 september 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hoest met jou Bluezz? al bijgekomen van alle indrukken?
ik schrok evenquote:Op zondag 19 september 2010 15:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo erg is het niet bij ons... alhoewel
Ik heb wel internet op mob maar ik kan er niet mee overwegbovendien is het prepaid omdat we ook een vaste tel hebben (die het nu nog steeds niet doet
)
Heb lekker in bad gelegen, haartjes geverfd, alle bijlagen van de krant bijna uit & zitten smsen met Pee en zoonlief![]()
Zometeen even de 1e afl. van Penoza online terugkijken, die hebben we gemist.
quote:Op zondag 19 september 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
modeshow Esprit!Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is tof he, omdat ze dat toch niet kennen. maar mijn oma zegt het wel eerlijk.. ze vind alleen alles echt lekkerquote:Op zondag 19 september 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
deze zegt 't wel eerlijk als 't niet te eten is, godzijdank.. en lijntechnisch is 't suikertekort prima natuurlijk
maar ze is wel heel avontuurlijk en eet alles wat ik haar voorschotel wat ze nog nooit op heeft. Van geitenkaas in spek tot curry met naan
ik las het even in de context dat Pee een zoontje hadquote:
zin in werken? gaat het zeker weten goed met je?quote:Op zondag 19 september 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prima met mij, en ik kijk nog regelmatig onze blog en foto's(vandaar dat ik toch de moeite neem om dat altijd z.s.m. te doen voor het ultieme nagenieten).
Morgen weer lekker werken, ook wel weer zin in
quote:Op zondag 19 september 2010 12:57 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik ben dinsdag vrij en heb een auto bij huis zoals het nu lijkt.
(zei ik dat?![]()
![]()
Telefoontest nog altijdquote:
Ah, zundquote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Deze week kan ik niet.. Ik moet naar school 's middags om foto's te maken voor een bruiloftsdingetje voor een collega..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |