Ja? Buikpijn en dunne poep? Of vieze brandende zure boertjes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi he
Mijn koppijn is wegEn ik ben er ook achter dat vette dingen (spareribs bijv
) niet meer zo worden gewaardeerd door mijn lijf
Zoiets jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja? Buikpijn en dunne poep? Of vieze brandende zure boertjes?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
goed teken hoor P![]()
oeh aflevering 2 kijken
Welkomquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis.
Was een gemengde ervaring. Schrijf later vanavond of morgen nog wel een recensietje.
Ik ben een luie vrijgezelllige IT-er hequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Bluezz het volgende:
En als je nu nog wasjes doet voor morgen Pee, zijn ze toch niet meer droog
Welke restquote:
Ik koop dat 3% vet spul friteslijn yoghurt mayo en vind het zeer goed te doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind heel veel mayo lekker, zowel Hellman's als Zaanse mayo (maar die yofrish vind ik niet echt mayo hoor!) En mijn zelfgemaakte lukt altijd prima, maar ik vind het echt niet lekker
Heb je de rest al ingepakt, P?
En ben heel benieuwd, golfer!
Zelfgemaakte mayo, nog nooit gemaakt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind heel veel mayo lekker, zowel Hellman's als Zaanse mayo (maar die yofrish vind ik niet echt mayo hoor!) En mijn zelfgemaakte lukt altijd prima, maar ik vind het echt niet lekker
Ja. Dat stond Isa echt goed zo op de foto te zienquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat stond Isa echt goed zo op de foto te zien
quote:
Balenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar ik heb het nooit weer zo rood gekregen! De kleur is uit de handel gehaald
Hmmm....die past nog wel in mijn fototas denk ikquote:
Wat ik nu heb = geen verfquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
BalenMaar wat je nu hebt aan kleur staat ook heel tof hoor
Praktisch meisje ook hequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk je aan een klein tasje met je benodigdheden voor je overnachting aan boord?? Niet handig als je dan met een enorme weekendtas moet zeulen als je ook al je cameratas mee neemt
haha ja ervaring hequote:
Je bedoelt die foto met het korte haar? daar was het op z'n mooist. Vond het altijd jammer dat de haarverf zo snel vervaagde.. zelfs die ik bij de kapper liet doen..quote:Dat donkere haar stond je trouwens prachtig, met die krullen aan de onderkant
Heb je dat nu pas doorquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Jij en Steer dezelfde letters? Zie ik nu pas... mmmm weet het niet hoor
Is al over nagedachtquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk je aan een klein tasje met je benodigdheden voor je overnachting aan boord?? Niet handig als je dan met een enorme weekendtas moet zeulen als je ook al je cameratas mee neemt
JE bent dan ook natuurlijk al wat ouderquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Joh dingen dringen bij mij niet altijd door op het moment supreme... ik loop vaak wat achter
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed zo.. I've taught you well my dear
* Sunnythesun gaat lezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij staat:
Waar heb jij gegeten? #3: Van sterrentent tot snackbar
* PdeHoog heeft al gelezenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Collegadin op msn, ze heeft me zo gemist![]()
Waarin kreeg je trek?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog heeft al gelezen
En ik heb er trek van gekregen
Ik heb er onder een 2 van de vele goede tenten uit Italië gezet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ook gelezen.. Jammer dat er wat dingen zo tegen vielen, maar leuke tent!!
Jaquote:
In etenquote:
Omeltje is goed, door de eitwitjes voel je de trek nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
En het feit dat ik nu op MSN zit te praten over eten helpt ook niet echtMorgenochtend nog ff omeletje bakken
Ik kwam tot de conclusie dat ik nog drie mooie paprika's had liggen
Die moeten wel ff op. Zonde om weg te gooien.
Morgen op de boot kan je ook best wel lekker eten. Met name het 7seasBuffetRestaurant is erg goed te doen. En ze hebben daar leuke Poolse/Russische meisjes in de bediening rondlopen met leuke splitrokjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
En het feit dat ik nu op MSN zit te praten over eten helpt ook niet echtMorgenochtend nog ff omeletje bakken
Ik kwam tot de conclusie dat ik nog drie mooie paprika's had liggen
Die moeten wel ff op. Zonde om weg te gooien.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
En ze hebben daar leuke Poolse/Russische meisjes in de bediening rondlopen met leuke splitrokjes.
Danke schonquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omeltje is goed, door de eitwitjes voel je de trek niet![]()
Als ik je niet meer spreek, veeeeeeeeeel plezier in the beautiful Sctland
!
Ross heeft nog wel een zus over, maar die woont in Engeland. In een prachtig oud farmhouse, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Mijn collega's vonden dat ik maar een leuke schotse chick moest vinden en dan verhuizen naar Schotland
Hoe oud? Foto's?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross heeft nog wel een zus over, maar die woont in Engeland. In een prachtig oud farmhouse, dat dan weer wel.
17:30 volgens mijn informatiequote:
Als zij zo leuk en intelli is als Ross, is het wel een speeddeetje waard lijkt mequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft nog wel een zus over, maar die woont in Engeland. In een prachtig oud farmhouse, dat dan weer wel.
Jij vind Ross' zus knussig van binnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Mooie tijdEn ik weet niet hoe oud
Alleen dat het lekker knussig is van binnen
Ze heeft aan Cambridge gestudeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Als zij zo leuk en intelli is als Ross, is het wel een speeddeetje waard lijkt me
Ik dacht dat je het huis bedoeldequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Jij vind Ross' zus knussig van binnenWat moet ik me hierbij voorstellen
Hmmmm....klinkt als een cultureel typjequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft aan Cambridge gestudeerden ze schrijft theaterstukken.
28? Mooie leeftijd. Valt binnen de zoekcriteriaquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het huis bedoeldeZe is geloof ik iets van 28.
quote:
Ik zeur wel als ik dat wilquote:
Ja, dan is ze helemaal gheyl, he? Als ze Engels tegen iemand in de oren fluistert praat..quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Oh en hoe komt het dat jij zo mooi Engels spreekt Isa
Ik zeg altijd voor de grap 'Omdat ik een tijdje in Amerika heb gewoond', maar dan denken mensen dat ik serieus benquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Oh en hoe komt het dat jij zo mooi Engels spreekt Isa
Amelie kan ook INFP zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weet je het zeker??weet niet of ik dan wel een echte INFJ ben hoor..
Moet je me nog ff het verschil tussen J en P uitleggenquote:
Waar moet je naar toe?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Vast niet zo vroeg als ik er uit moet IsaOver een uur of 5 om precies te zijn
Jij ook heel veel plezier!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hii! Pff, 1,5 topic verder.. Kan nu ff niet bijlezen. Ben in kleedkamer van Palladio, Helden (Noord Limburg). Straks op, gelukkig is t druk. Volle bak!
heb nu mn studentenpakje aan, 2e ronde sailors, 3e ronde glitter, 4e ronde bunny's. Fijne avond en nacht nog iedereen!
Herkenbaar! Als je me een tijdje tussen Engelsen zet blijft er van mijn accent steeds minder overquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat ook maf is Sunny, als ik Nederlands spreek met een Hollander die echt vreselijk Engels spreekt dan ga ik ook steeds slechter Engels pratenDat is wel zooo vaag. Alsof ik me 'aanpas' of zo.
Ik heb overigens een vriendin die waanzinnig goed Duits kan. Waren we een keer in een winkel en ze had wat vragen aan de verkoper. Maar daarna richt ze het woord even tot mij in het Nederlands, waarna de winkelier zei dat ze zo goed Nederlands kon haha!
thanks. Nee, nooit eigenlijk maar treed al op sinds mn 7e. Toen was ik nog wel heel zenuwachtig hihi. Moet nu op!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook heel veel plezier!Ben je nu ook zenuwachtig voor je moet optreden?
Ik wil ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Burlende edelherten spotten op de Veluwe
Oh leuk, dat heb ik ook jaren geleden gedaan. Met een klein groepje over de donkere, mistige Veluwe sluipenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Burlende edelherten spotten op de Veluwe
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Herkenbaar! Als je me een tijdje tussen Engelsen zet blijft er van mijn accent steeds minder overVind het ook heerlijk om met een echte Engelsman/vrouw te spreken omdat ik dan niet het gevoel heb dat ik 'overdreven' Engels aan het praten ben, terwijl ik dat onder Nederlanders wel heb als ik me laat gaan..
![]()
en dat Duitse herken ik! Thijs spreekt vloeiend zuid-Duits.. Ik kon hem niet meer verstaan toen we op vakantie in het Schwarzwald waren. En afgelopen vakantie in Frankrijk was hij met Duitsers aan de praat geraakt die vroegen uit welk gebied in Duitsland hij kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |