Ja? Buikpijn en dunne poep? Of vieze brandende zure boertjes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi he
Mijn koppijn is wegEn ik ben er ook achter dat vette dingen (spareribs bijv
) niet meer zo worden gewaardeerd door mijn lijf
Zoiets jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja? Buikpijn en dunne poep? Of vieze brandende zure boertjes?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
goed teken hoor P![]()
oeh aflevering 2 kijken
Welkomquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis.
Was een gemengde ervaring. Schrijf later vanavond of morgen nog wel een recensietje.
Ik ben een luie vrijgezelllige IT-er hequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Bluezz het volgende:
En als je nu nog wasjes doet voor morgen Pee, zijn ze toch niet meer droog
Welke restquote:
Ik koop dat 3% vet spul friteslijn yoghurt mayo en vind het zeer goed te doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind heel veel mayo lekker, zowel Hellman's als Zaanse mayo (maar die yofrish vind ik niet echt mayo hoor!) En mijn zelfgemaakte lukt altijd prima, maar ik vind het echt niet lekker
Heb je de rest al ingepakt, P?
En ben heel benieuwd, golfer!
Zelfgemaakte mayo, nog nooit gemaakt!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind heel veel mayo lekker, zowel Hellman's als Zaanse mayo (maar die yofrish vind ik niet echt mayo hoor!) En mijn zelfgemaakte lukt altijd prima, maar ik vind het echt niet lekker
Ja. Dat stond Isa echt goed zo op de foto te zienquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat stond Isa echt goed zo op de foto te zien
quote:
Balenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maar ik heb het nooit weer zo rood gekregen! De kleur is uit de handel gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |