Nee, in VOH op woensdag was duidelijk te zien dat hij in een normaal huis woont.quote:Op zondag 12 december 2010 10:51 schreef sherezade het volgende:
volgens mij zijn dat vlinderhuisjes die op een kamp staan..die heb je tegenwoordig ook
soort challetjes
Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.quote:Op zondag 12 december 2010 10:57 schreef mootie het volgende:
Trouwens, ik vind het een keuze van de ouders als ze hun kinderen niet naar school sturen, daar kun je de overheid moeilijk de schuld van geven.
quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.
Maar we kunnen wel goed spellenquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik ben mislukt in de maatschappij, thx for the information.
Je kunt het toch ook best gezellig hebben en muziek hebben, met tenminste lagere school?quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.
Is gewoon hun cultuur, waarom zouden zij zich zo moeten ontwikkelen als de doorsnee Nederlander? Ik vind het wel leuk dat er nog van dit soort zigeuners bestaan.quote:Op zondag 12 december 2010 13:58 schreef mootie het volgende:
Je kunt het toch ook best gezellig hebben en muziek hebben, met tenminste lagere school?
Ik vind juist dat die kinderen veel ontzegd wordt: contact met kinderen uit andere lagen van de maatschappij, sowieso is school goed voor de ontwikkeling van een kind, ook sociaal en psychologisch gezien. En hallo hey, hoe kunnen deze kinderen ooit een fatsoenlijke baan krijgen, als ze onze taal niet eens onder de knie hebben.
ja en tegenwoordig gaan de kinderen wel allemaal naar school, vroeger was alles andersquote:Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Is gewoon hun cultuur, waarom zouden zij zich zo moeten ontwikkelen als de doorsnee Nederlander? Ik vind het wel leuk dat er nog van dit soort zigeuners bestaan.
Shit, heb het gemist, was er nog wat?quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oei, dat joch is er stil van bij Carlo en Irene
Gewoon over zijn exit of over de woordenwisseling met de Man Achter de Schermen?quote:Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Hij wilde het er niet over hebben..
Het laatstequote:Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon over zijn exit of over de woordenwisseling met de Man Achter de Schermen?
Was het een harde klap, een corrigerende tik of een liefkozend aaitje?quote:Op zondag 12 december 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*klap op bovenarm* "we hopen dat je nog een keer langs komt op de Zondagmiddag en bladieblabla".
Medelijden veegjequote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Was het een harde klap, een corrigerende tik of een liefkozend aaitje?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
jij hebt makkelijk praten jullie weten niks over hun cultuur, de meeste hebben geen onderwijs gehad omdat ze jarenlang overal verjaagd zijn en verstoten zijn geworden door de burgermensen...en dan vinden mensen het raar dat zijn grammatica niet top is.....
![]()
![]()
![]()
Hij is 33 toch? Dan kan hij er tegenwoordig ook zelf voor kiezen om zijn taal bij te spijkeren.quote:Op zondag 12 december 2010 11:11 schreef sherezade het volgende:
dat heb ik dan niet gezien die aflevering![]()
Wat betreft het onderwijs, mee eens.....het ligt idd aan de ouders..maar is lullig dat de kinderen daar de dupe van worden en belachelijk worden gemaakt
Miauw hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij komt uit diezelfde cultuur? Aangezien het hier om zijn spelling gaat in plaats van zijn grammaticale zinsopbouw?
ik bedoelde onder andere de hele Nederlandse taal in taal en geschrift..dus grammatica en spelling etcquote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij komt uit diezelfde cultuur? Aangezien het hier om zijn spelling gaat in plaats van zijn grammaticale zinsopbouw?
Nee hoor, ik vraag het je gewoonquote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik bedoelde onder andere de hele Nederlandse taal in taal en geschrift..dus grammatica en spelling etc![]()
alsof je dat niet duidelijk was
En meteen wordt er een stempel op me gedrukt alsof ik dan ook deel uitmaak van die cultuur....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaat nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |