abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89826605
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:51 schreef sherezade het volgende:
volgens mij zijn dat vlinderhuisjes die op een kamp staan..die heb je tegenwoordig ook
soort challetjes
Nee, in VOH op woensdag was duidelijk te zien dat hij in een normaal huis woont.

Trouwens, ik vind het een keuze van de ouders als ze hun kinderen niet naar school sturen, daar kun je de overheid moeilijk de schuld van geven.
pi_89826792
dat heb ik dan niet gezien die aflevering :o

Wat betreft het onderwijs, mee eens.....het ligt idd aan de ouders..maar is lullig dat de kinderen daar de dupe van worden en belachelijk worden gemaakt
pi_89828494
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:57 schreef mootie het volgende:

Trouwens, ik vind het een keuze van de ouders als ze hun kinderen niet naar school sturen, daar kun je de overheid moeilijk de schuld van geven.
Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.
pi_89829916
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Idd hun keuze, zij hechten meer waarde aan andere dingen......muziek, gezelligheid en weet ik al wat meer. Om hier dan die mensen bespottelijk te maken vanwege hun Nederlands is echt zo laag. Had het overigens wel verwacht van die figuren.....frustratie omdat ze zelf mislukt zijn in de maatschappij.
_O- Ik ben mislukt in de maatschappij, thx for the information. :')
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89831669
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef UltraR het volgende:

[..]

_O- Ik ben mislukt in de maatschappij, thx for the information. :')
Maar we kunnen wel goed spellen O+
pi_89831719
niemand is perfect, laten we iedereen in hun waarde laten hier
iedereen heeft zijn plus en min punten.... ;)
pi_89831737
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook best gezellig hebben en muziek hebben, met tenminste lagere school?
Ik vind juist dat die kinderen veel ontzegd wordt: contact met kinderen uit andere lagen van de maatschappij, sowieso is school goed voor de ontwikkeling van een kind, ook sociaal en psychologisch gezien. En hallo hey, hoe kunnen deze kinderen ooit een fatsoenlijke baan krijgen, als ze onze taal niet eens onder de knie hebben.
pi_89832000
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:58 schreef mootie het volgende:

Je kunt het toch ook best gezellig hebben en muziek hebben, met tenminste lagere school?
Ik vind juist dat die kinderen veel ontzegd wordt: contact met kinderen uit andere lagen van de maatschappij, sowieso is school goed voor de ontwikkeling van een kind, ook sociaal en psychologisch gezien. En hallo hey, hoe kunnen deze kinderen ooit een fatsoenlijke baan krijgen, als ze onze taal niet eens onder de knie hebben.
Is gewoon hun cultuur, waarom zouden zij zich zo moeten ontwikkelen als de doorsnee Nederlander? Ik vind het wel leuk dat er nog van dit soort zigeuners bestaan.
pi_89832076
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Is gewoon hun cultuur, waarom zouden zij zich zo moeten ontwikkelen als de doorsnee Nederlander? Ik vind het wel leuk dat er nog van dit soort zigeuners bestaan.
ja en tegenwoordig gaan de kinderen wel allemaal naar school, vroeger was alles anders
pi_89832567
Yopio
pi_89835085
Afgezien van iets dat gaande blijkt te zijn...

Ik vond het een stom lied wat hij moest zingen. Met de coupletten kon hij nog wel wat. Maar het refrein klonk nergens naar. Toch had ik liever Jen & Nigel in de sing off gehad. Maar ik kan zoveel willen. :P

Puur naar de optredens kijkend dacht ik dat het door zijn fout in het begin van de sing off kwam, dat hij eruit moest. Wij hier op de bank hadden toch een kleine voorkeur voor Johnny om door te gaan.
pi_89843144
Oei, dat joch is er stil van bij Carlo en Irene _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  ESF Reporter zondag 12 december 2010 @ 19:24:39 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_89843400
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oei, dat joch is er stil van bij Carlo en Irene _O-
Shit, heb het gemist, was er nog wat?
pi_89843650
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Shit, heb het gemist, was er nog wat?
Hij wilde het er niet over hebben..
bye
  ESF Reporter zondag 12 december 2010 @ 19:34:37 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_89843779
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef Petre het volgende:

[..]

Hij wilde het er niet over hebben..
Gewoon over zijn exit of over de woordenwisseling met de Man Achter de Schermen?
pi_89843912
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Gewoon over zijn exit of over de woordenwisseling met de Man Achter de Schermen?
Het laatste :Y Hij mompelde er 2 zinnen over, maar "ik wil het er eik niet over hebben".
En Irene beëindigde héél snel het gesprek met "Je bent er stil van hč", *klap op bovenarm* "we hopen dat je nog een keer langs komt op de Zondagmiddag en bladieblabla". :D
  ESF Reporter zondag 12 december 2010 @ 19:42:53 #117
87554 Cee
Welluk?
pi_89844083
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

*klap op bovenarm* "we hopen dat je nog een keer langs komt op de Zondagmiddag en bladieblabla". :D
Was het een harde klap, een corrigerende tik of een liefkozend aaitje?
pi_89844210
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Was het een harde klap, een corrigerende tik of een liefkozend aaitje?
Medelijden veegje :D
pi_89845930
Iemand een filmpje van het optreden van Johnny en James Blunt?
pi_89852610
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:

[..]

:') :') jij hebt makkelijk praten jullie weten niks over hun cultuur, de meeste hebben geen onderwijs gehad omdat ze jarenlang overal verjaagd zijn en verstoten zijn geworden door de burgermensen...en dan vinden mensen het raar dat zijn grammatica niet top is..... :') :') :') :')
:) Jij komt uit diezelfde cultuur? Aangezien het hier om zijn spelling gaat in plaats van zijn grammaticale zinsopbouw?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89852656
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:11 schreef sherezade het volgende:
dat heb ik dan niet gezien die aflevering :o

Wat betreft het onderwijs, mee eens.....het ligt idd aan de ouders..maar is lullig dat de kinderen daar de dupe van worden en belachelijk worden gemaakt
Hij is 33 toch? Dan kan hij er tegenwoordig ook zelf voor kiezen om zijn taal bij te spijkeren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 12 december 2010 @ 22:19:41 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89852675
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:) Jij komt uit diezelfde cultuur? Aangezien het hier om zijn spelling gaat in plaats van zijn grammaticale zinsopbouw?
Miauw hoor *)
With the stars as her umbrella
pi_89854270
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ik bedoelde onder andere de hele Nederlandse taal in taal en geschrift..dus grammatica en spelling etc :+ :+ alsof je dat niet duidelijk was
En meteen wordt er een stempel op me gedrukt alsof ik dan ook deel uitmaak van die cultuur.... :') :') :') :') :') :') slaat nergens op
pi_89854424
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik bedoelde onder andere de hele Nederlandse taal in taal en geschrift..dus grammatica en spelling etc :+ :+ alsof je dat niet duidelijk was
En meteen wordt er een stempel op me gedrukt alsof ik dan ook deel uitmaak van die cultuur.... :') :') :') :') :') :') slaat nergens op
Nee hoor, ik vraag het je gewoon :)
Maar als je Johnny's tekst bekeek dan viel vooral de gebrekkige spelling op.
  maandag 13 december 2010 @ 06:30:07 #125
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89862707
Och mensen... het verbaast me niks van zijn taal... Zijn Engelse uitspraak was ook niet echt...

I am sooooo Cuuuurrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyy............................. ious..... :') _O-
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')