Rechtstreeks is een uur of 11 van ASM naar SFO, dus he bespaard een goede 3 uur vliegen inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef JK het volgende:
Have fun! Met welke maatschappij vlieg je?
United doet er dus 8.5u over tot Washington en dan nog eens +/- 5.5u naar SF... pfffff ik zie er zo tegenop. Als je rechtstreeks vliegt moet het een stuk sneller kunnen.
Tegenwoordig hebben de inter-continentale vliegtuigen vrijwel allemaal wel een on-board entertainment system, waar je on-demand van alles op het monitortje op je stoel kunt toveren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef JK het volgende:
Ja slapen lukt me ook niet, en ik ga me echt wel vervelen...![]()
Het is ong. 24 graden deze week, dus waar weeronline die cijfers vandaan haalt.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef polariteit het volgende:
Iemand trouwens die een 'goede' weersite kent voor California/Nevada? Weeronline zegt dat Los ANgeles 37 graden is, en weather.com zegt dat het 24 graden is. dat vind ik nogal een verschil
Sinds 1 Jan. 2011 is dat inderdaad de wet in California, steeds meer staten voeren dat in. Inderdaad even een rijstrookje opschuiven, of er langzaam voorbij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef JK het volgende:
Miendientje; Dan laat ik Calico lekker voor wat het is. Volgens mij is er ook nog maar 1 mijn open om te zien.
MaartenA: Ik hoorde het al van lange wachtrijen en had de foto's al gezien van die lange rijen. De meneer in de Streetview auto zal ook wel gebaald moeten hebben. Vlieg ik wel een keer naar wat anders.
Heeft California nog een move-over law? En verder neem ik aan dat je bij de schoolbussen indien kinderen aan boord gaan uitstappen, je ook niet mag inhalen maar moet stoppen achter de bus.
Wat betreft move-over: in Florida als je langs de kant van de weg politie, ambulance, hulpdiensten dus, ziet staan, moet je of een baan op zij of je moet de max. snelheid met 20mph verminderen bij het passeren, anders komen ze je achterna en krijg je een boete.
Het heeft ook nog een, wellicht onvoorzien, ander voordeel: Als de stoplichten ergens niet werken wordt het kruispunt automatisch een 4-way-stop, en weten de Amerikanen inderdaad wat te doen. In Nederland wordt zo'n kruispunt, zeker als het wat groter en wat drukker is, een enorme chaos. (Maar nog niet zo chaotisch als wanneer dit zou gebeuren in Italiëquote:Bij kruispunten (met aan alle kanten stopborden) is het idd wie het eerst komt, die mag rijden. In Nederland zou dat meteen in de soep lopen, in Amerika gaat dat prima!
Een deel is wel echte set. Is trouwens een erg leuke tour, aanrader!quote:Ik neem sowieso wel de studio tour bij Universal Studios, maarja dat zijn volgens mij geen originele sets, misschien hooguit de 747 crashsite van War of the Worlds?
Die inderdaad, wij mochten foto's maken maar alleen als de gids het goed vond zeg maar. Je fototoestel gaat in een opbergplaats in dat karretje. Dus het is niet zo dat je rijdend foto's kan maken of wanneer het jou uitkomt. Maar genoeg gelegenheid om foto's te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hebben jullie deze tour gedaan? Lijkt me ook wel erg leuk om te doen!
Mocht je ook foto's maken?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef polariteit het volgende:
@speeseend: probeer seatguru.com eens. daar je vluchtnummer invoeren, dan krijg je een kaartje van het vliegtuig.
@JK: ah relaxed! en kan me idd voorstellen dat het vliegen wat minder leuk wordt als je al zo vaak gedaan hebt.
Thanx!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef staticdata het volgende:
http://www.seatguru.com/a(...)g=DUS&Dest=JFK&Date=
Lol dat hebben wij ook (verslaafd na de 1ste trip wel te verstaan)quote:@dapluiz: Hoe kan je het 12 jaar volhouden zonder nog een keer tussendoor te zijn gegaan.
Wij zijn er na de eerste keer al verslaafd aan geraakt.
Haha goeie vraag, toen eens geweest met ex, daarna nooit echt in gelegenheid geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:51 schreef JK het volgende:
@dapluiz: Hoe kan je het 12 jaar volhouden zonder nog een keer tussendoor te zijn gegaan.
Wij zijn er na de eerste keer al verslaafd aan geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |