kom gamen dan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wil ook wel eens met FOK!ers gaan gamen
ik ga echt geen gaylo spelen hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:25 schreef Michhas het volgende:
Haha die TThet is inderdaad wel dood geworden hier, iedereen die standaard meespeelde is naar Reach (me too) ga jij nog over op Reach kaboutert?
dit dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ] Jonge! Ga weg met je halo [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik heb echt 0 respect voor microsoft die op deze manier klanten voor bungie proberen te ronselenquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:31 schreef Fsmxi het volgende:
Is dat gratis gold niet alleen voor mensen die Reach hadden gekocht? Misschien dat ik er vanavond ben, als ik nog een 48h trial kan vinden/bij iemand scoren
Ik kon net op live, dus ik denk dat het toch voor iedereen isquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb echt 0 respect voor microsoft die op deze manier klanten voor bungie proberen te ronselen
Probeer eens even .mov en best render settings etc.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:09 schreef Parvus het volgende:
Nog ff uit het vorige topic:
Stoma, m'n instellingen staat op 1080i, de opgenomen filmpjes render ik as HD filmpjes, maar op youtube blijft het maximaal 480p.. Why?
Als welke extensie zou ik de filmpjes moeten opslaan? Ik doe nu mp4, omdat ik ergens op youtube tegen kwam dat dit het beste zou zijn voor youtube.. Of moet ik het als iets anders opslaan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:46 schreef -SG- het volgende:
WOHEOHEOEHOE MODERNWARFARE2 WOEHOEHEOH
ja, heel relaxt, geeft veel voldoening, 15 titles in 1 potje halenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik kon net op live, dus ik denk dat het toch voor iedereen is
nieuwe account?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, heel relaxt, geeft veel voldoening, 15 titles in 1 potje halen
Ik denk op het moment niemand, want iedereen mag nu op live vanwege de Reach Launch. Maar daarnaast kan ik hem binnenkort wel eens gebruikenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Randi Russell90 is m'n gamertag.
Heeft iemand interesse in een 48 gold trial?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:
Bedankt, door dat muziekje ben ik nu al de hele zondag vrolijkquote:
quote:
Esther?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:31 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wil ook wel eens met FOK!ers gaan gamen
Je hebt je berichtje gekregenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik denk op het moment niemand, want iedereen mag nu op live vanwege de Reach Launch. Maar daarnaast kan ik hem binnenkort wel eens gebruiken
Waarom verwacht je dat van mijquote:Op zondag 19 september 2010 09:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, vanavond ga ik weer eens knallen, heb er wel weer zin in! Idovon, Michhas, Rossdale, Stoma, ik verwacht dat jullie er zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |