thnxquote:Op maandag 20 september 2010 17:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Leuk begin riffje! En die rustmaat erg gaaf, is zeker live leuk! En dat stuk erna lekkere melodie!
Owja filmpje van optreden:
Maar je hebt ook geen band toch? Dan is het wel handig om op zijn minst een myspace te hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 16:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik gooi mijn meuk gewoon op youtube en dan vind ik het wel best, ik heb geen bandspace, myband, ourband, internetband, fietsband etc nodig
Nee, zo zingt hij gewoon. Heel bruikbaar in bepaalde nummersquote:Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
thnx
Tof gedaan lekker energiek dat soort dingenMaar forceert die zanger niet heel erg z'n stem, het klinkt raar onnatuurlijk ofzo.
Inderdaad, je hoeft het zelf niet tof te vinden, maar je moet toch mensen bereiken en dat gaat via dat soort spullen. Dus als band (als je het een beetje normaal wil aanpakken) kan je er niet omheenquote:Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen band toch? Dan is het wel handig om op zijn minst een myspace te hebben.
Enige schade is dat hij wat gebruikerssporen heeft, hij mist op 1 plekje een klein beetje lak, en hij heeft een paar kleine butsjes(gitaar is 5 jaar oud)quote:
Nee.quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Moet deze niet naar het nieuwe forum verplaatst worden?
FOK!kers maken muziek.
Wij maken herrie.quote:
Volgende topicje?quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Volgende topicje?
Wel kans dat sommige mensen het niet kunnen vinden dan!Ja en Braddie heeft 'm ook al gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel materiaal heb om mee te vergelijken, behalve dan m'n oude gitaar van 150¤quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geyl! Ik wil ook nog een keer een strat in het wit met een maple halsHoe speelt zo'n MiM nou eigenlijk (antwoord mag je ook wel in het gitaristentopic posten)?
Ah ok. Naja ik moet er maar eens wat gaan bespelen in de gitaarwinkel. En idd, die kleurcombo man!quote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel materiaal heb om mee te vergelijken, behalve dan m'n oude gitaar van 150¤Maar ik zelf vind 'm lekker spelen. Al schijnt het dat de Classic Player-series betere MiM-strats zijn dan de gewone Classic-serie
Moet daarnaast ook stiekem bekennen dat ik, toen ik 'm in de winkel zag hangen, alleen deze nog maar wilde door de kleur. Olympic White met maple fretboard is voor mij nogal dé combo voor een strat
Jij wilde dan toch een Fender Deville o.i.d. weg doen? Hoeveel is zoiets waard?quote:Op maandag 20 september 2010 19:52 schreef guitarist het volgende:
De Blackstar gaat het toch worden!Past super goed bij het band geluid.
Is een soort test om muzikanten bij elkaar te brengen ipv het gemengd te laten met topics als 'Welk nummer is dit' en de bekende artiesten-topicsquote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Under_Score het volgende:
waarom hebben we tegenwoordig eigenlijk 2 muziek subfora's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |