Ja tollquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Redux het volgende:
ja nou ja ik ben nog steeds een beetje van de leg vanwege eva die gewoon weg miest
maar ik zal me de volgende keer beter inzetten om meer waardering voor haar te vinden. Ok?
Met veel uithalen? Ik denk dat ik het weet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:47 schreef Redux het volgende:
eva was die lange 'vrije ziel' met die briljante eind-toon in haar auditie
Nee ik denk dat ik een ander in m'n hoofd hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:49 schreef Redux het volgende:
ja ze overdreef inderdaad erg met haar riedeltjes, maar die eind toon, ik krijg er nog steeds kippevel van
ik vond haar gewoon erg muzikaal
Een van de beste audities ooit bij de Nederlandse talentenjachten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:47 schreef Redux het volgende:
eva was die lange 'vrije ziel' met die briljante eind-toon in haar auditie
Ik vond haar hier ook best goed, maar om nou van over 'een van de beste audities' te praten? Nee.quote:
Topickaap inderdaad, woeps.quote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef Roadster het volgende:
Zitten we niet een beetje in het verkeerde topic???
Auditie van Eva was echt goed, alleen in de battle was ze toch echt de mindere.... jammer maar terecht.
Uitschakeling had vooral te maken omdat Angela geen moedertje kon spelen over Eva. Het is dat Kim zo goed zingt anders had ze haar ook eruit gegooid. Liefst werkt ze met de 3 kindertjes die er nu nog bij haar inzitten en alles aannemen wat mamma Angela zegt. (, Shari-A 18 jaar, Nyssina 21, Bart 22 )quote:Op zondag 12 december 2010 12:26 schreef Roadster het volgende:
Zitten we niet een beetje in het verkeerde topic???
Auditie van Eva was echt goed, alleen in de battle was ze toch echt de mindere.... jammer maar terecht.
Ik gun haar de volgende ronde gewoon door zonder sing-offquote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Esther heeft weer goed gezongen. Jammer dat ze in de sing off is beland. Dat had ik haar niet gegund. Een aantal zangeressen in de show zouden vast wensen dat ze maar 10% van haar power konden hebben.
Me 2.quote:Op zondag 12 december 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun haar de volgende ronde gewoon door zonder sing-off
Wat is er mis met rondingen in een kort rokje? Ik vind dat sexy.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helaas, jammer dat Roel heeft gekozen voor een doorsnee (maar zeker goede, dat ontken ik niet) stem. Joan heeft toch een veel apartere stem. En ik blijf erbij dat Esther veel te krampachtig performt. Steeds die ogen dicht, vind het niet ontspannen om naar te kijken. Ze kan die energie beter gebruiken voor haar zang.
Enne, de styling mag haar volgens mij niet zo. Voor de derde keer achtereen wordt ze in een te kort jurkje gepropt. Totaal niet flatteus voor haar lichaamstype.
dat wel jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Redux het volgende:
Ik wordt altijd een beetje onpasselijk van haar ooggeknipper....
Volgens mij was het zoiets als dat de spier van haar oog gelinkt is aan een spier in haar mond, en dat daarom haar oog soms hetzelfde doet als haar mond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef Smikke het volgende:
Goed dat Esther door is naar de halve finale.
Regelrechte spuit elf-vraag het zal vast al heul vaak gevraagd zijn, maar wat hééft Esther met haar rechteroog, dat het zo'n geheel eigen leven lijkt te leiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |