Kerstavond en Oud&Nieuw.quote:
Ik heb nog een ganz geile Deutsche sessie met Shemsi geprobeerd te regelen, ik hoor nog van haarquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef Redux het volgende:
[..]
ah meid, ik lig zometeen al in mn bedje, als ik je ga pmen dan lig ik er om 3 uur vannacht nog niet in ben ik bang
Gaan ze dopfelen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef Redux het volgende:
leip, rons grote ganzebord nu op max! met mn persoonlijke held (not) de rijdende rechter!!
Ik vind het ook erg lüftig, en Esther komt zo nog eens aan een 2e topic deelquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:22 schreef Redux het volgende:
ik weet niet, maar dit is nog eens oprechte teevee, tv waarvoor je opblijft
Als sla je me doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:23 schreef Redux het volgende:
maar wanneer is de finale van voh dan?
21 Januari denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:25 schreef Redux het volgende:
is er wel een finale?? mijn god, straks is er geen einde!
Mijn goudvissen raakten meteen uit koers in de komquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef Redux het volgende:
ah ok dat is geruststellend
ik heb het gemist, ik kan er wel naar raden hoor maar ben toch benieuwd, wat vond jij van het optreden vanpopje ewbank gister?
Ja zekerquote:
Hoe zwommen die van jou? Of zijn die Maandag nog de eerste?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:35 schreef Redux het volgende:
gelukkig, het laatste wat je wil zijn gefrustreerde vissen in je kom
Open jij even een nieuw deel als je eens tijd hebtquote:
Dat is zieligquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:41 schreef Redux het volgende:
wel ok, alleen tv maakt je zo dik helaas
maar sorry, ik blijf erin hangen, maar ik kan me niet over haar oog geknipper heenzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |