abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:14:18 #101
22273 Dizer
Save the beard!
pi_89794922
Mijn schatje is door *O*
Wat was ze fucking goed zeg!!!!!!!!!!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_89799416
ik vind haar heeel goed inmiddels!
pi_89799548
Helaas, jammer dat Roel heeft gekozen voor een doorsnee (maar zeker goede, dat ontken ik niet) stem. Joan heeft toch een veel apartere stem. En ik blijf erbij dat Esther veel te krampachtig performt. Steeds die ogen dicht, vind het niet ontspannen om naar te kijken. Ze kan die energie beter gebruiken voor haar zang.
Enne, de styling mag haar volgens mij niet zo. Voor de derde keer achtereen wordt ze in een te kort jurkje gepropt. Totaal niet flatteus voor haar lichaamstype.
pi_89800754
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Helaas, jammer dat Roel heeft gekozen voor een doorsnee (maar zeker goede, dat ontken ik niet) stem. Joan heeft toch een veel apartere stem. En ik blijf erbij dat Esther veel te krampachtig performt. Steeds die ogen dicht, vind het niet ontspannen om naar te kijken. Ze kan die energie beter gebruiken voor haar zang.
Enne, de styling mag haar volgens mij niet zo. Voor de derde keer achtereen wordt ze in een te kort jurkje gepropt. Totaal niet flatteus voor haar lichaamstype.
Ik word ook heel moe als ik naar haar kijk, alsof ze een enorme klus moet klaren. En haar stem is goed, maar er zijn al zoveel van dat type stemmen. Ik zou haar stem er niet uitpikken als ik hem op de radio hoorde.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:49:16 #105
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_89801142
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben het wel een beetje eens met je, maar ik vind vanaf het begin dat Esther veel vriendelijker en bereikbaarder overkomt dan bijvoorbeeld Joan, in mijn ogen dan. En ik denk dat dat haar ondergang is geweest.

Toch blij dat er een CD uitkomt met haar, ben benieuwd. Maar ben toch blij dat Esther door is.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_89801979
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:49 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Ben het wel een beetje eens met je, maar ik vind vanaf het begin dat Esther veel vriendelijker en bereikbaarder overkomt dan bijvoorbeeld Joan, in mijn ogen dan. En ik denk dat dat haar ondergang is geweest.

Toch blij dat er een CD uitkomt met haar, ben benieuwd. Maar ben toch blij dat Esther door is.
ik zou die cd van Joan niet eens gratis willen hebben.
Die stem is verschrikkelijk en Esther klinkt toch echt wel 100x beter
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89802065
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:49 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

\
Denk dat dat ook behoorlijk heeft meegespeeld ja, Esther komt sympathiek en open over en Joan is wat rustiger. Mensen stemmen nu eerder op open types. Hoewel Boris ook ooit Idols gewonnen heeft :P.
pi_89802082
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

:{w Geef hem maar aan mij dan.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89802362
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

\
Denk dat dat ook behoorlijk heeft meegespeeld ja, Esther komt sympathiek en open over en Joan is wat rustiger. Mensen stemmen nu eerder op open types. Hoewel Boris ook ooit Idols gewonnen heeft :P.
Als dat verschil uitmaakte, dan zou Esther niet in de sing-off hebben gedaan en Joan toch wel ;)
Ze stonden er immers beiden, open en minder open.
Roel heeft een keuze gemaakt :Y

En de stem maakte gister toch geen donder uit, Esther knalde dat nummer van Alicia Keys eruit, Joan verkrachte dat vreselijke mooie nummer. En dat geluid van haar sowieso... brrrrrrr ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:34:01 #110
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_89802531
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Joan verkrachte dat vreselijke mooie nummer. En dat geluid van haar sowieso... brrrrrrr ;(
Echt, hoe kún je dat vinden?! :?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:47:55 #111
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_89802920
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Die stem is verschrikkelijk en Esther klinkt toch echt wel 100x beter
Ik vond haar in het begin eigenlijk altijd wel verfrissend omdat het bij haar nooit echt een karaoke show werd, omdat ze altijd met het nummer speelde in plaats van gewoon weer een liedje te spelen, dat vond ik opzich wel vernieuwend.

Heb haar gisteren niet kunnen horen omdat ik weg was, wat zong ze eigenlijk? :o
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_89803264
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:34 schreef BVO het volgende:

[..]

Echt, hoe kún je dat vinden?! :?
Het is je niet opgevallen dat ze een enorm specifiek geluid heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 11-12-2010 15:06:31 ]
pi_89803567
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is je niet opgevallen dat ze een enorm specifiek geluid heeft?
Heel 'eigen' :9
pi_89811192
Terecht dat Esther door is! Mooi geluid heeft ze. Joan is ook goed en is veel opvallender maar zoals gister is gezegd zie je dat Esther elke keer beter wordt. Joan blijft best constant. En ach, er komt een cd van dr..ga die lekker kopen zou'k zeggen.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_89814210
Ik wordt altijd een beetje onpasselijk van haar ooggeknipper....
pi_89814273
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Redux het volgende:
Ik wordt altijd een beetje onpasselijk van haar ooggeknipper....
Waar was je nou gister

En het gaat om hoe ze zingt, dan luister je maar ipv kijken :Y
pi_89814372
ja de sudeko dames wilden niet naar tovh kijken ;(
pi_89814402
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef Redux het volgende:
ja de sudeko dames wilden niet naar tovh kijken ;(
Sudeko, sjoelen we niet meer tegenwoordig? -O-
pi_89814437
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:

En het gaat om hoe ze zingt, dan luister je maar ipv kijken :Y
Ja je hebt gelijk hoor
Maar wat vond jij van die tongzoen van bennie?
pi_89814504
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk hoor
Die heb ik alleen op het einde gezien, ik was net m'n beker melk en Shandy aan het halen ;(
Maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden, jij?
pi_89814563
ik probeer mn grenzen te verleggen, ik bleef een beetje steken in het sjoelen, zag er geen uitdaging meer in, won alles, geen tegenstanders, je weet wel. En ja dan ga je over de schutting kijken, ik kwam in contact met een heel leuk clubje sudoku dames, heel gezellig, echt waar, ze houden van je. Ja, je hebt wel eens ruzie, je slaat elkaar wel eens verrot als ze weer eens een boekje van je jatten die je helemaal vol hebt gesudekoot maar ach, ik ven er gewoon erg goed in en dat heeft niet iedereen dat snap ik ook wel maar dan voel ik me zo alleen
ok,sjoelen dan maar? :9
pi_89814616
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk hoor
Ik hoop dat ie een keer flink o zn bek gaat :) Maar misschien is hij ook wel een geboren winnaar en kan ik gewoon niet releeten met hem :)
pi_89814647
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef Redux het volgende:

ok,sjoelen dan maar? :9
Stuur me even een pé-emmetje
Straks 2 keer geen VOH op Vrijdag, dan kunnen we sjoelen :Y
pi_89814746
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Stuur me even een pé-emmetje [ afbeelding ]
Straks 2 keer geen VOH op Vrijdag, dan kunnen we sjoelen :Y
ah meid, ik lig zometeen al in mn bedje, als ik je ga pmen dan lig ik er om 3 uur vannacht nog niet in ben ik bang
pi_89814765
hoeze 2x geen voh op vrijdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')