quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef grazz het volgende:
Esther was topHopelijk blijft ze er nog lang in!
Jaloers wijf. Ja ze is mooier dan jij. So what?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mwah, erg zwak begin. En ze kijkt nog steeds als iemand met obstipatie. Exit, please! Maar ze wordt er sowieso ingehouden door VanVelzen, vrees ik..
Waarom mag geen enkele vrouw hier negatief over een andere vrouw zijn, zonder gelijk als jaloers bestempeld te worden? Over dat soort zaken heb ik absoluut niets te klagen hoor, dank je.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jaloers wijf. Ja ze is mooier dan jij. So what?
Kneus!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens beter willen zien presteren met zoveel druk op je schouders. Waarschijnlijk zak je dan keihard door de grond dus niet zeuren muts.quote:
In hoeveel topics post jij dit vanavond nu al, zal ik gaan tellen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dit programma (al zou ik Jennifers butt keihard kickenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens beter willen zien presteren met zoveel druk op je schouders. Waarschijnlijk zak je dan keihard door de grond dus niet zeuren muts.
Er is niets uniek aan een zingende hippiequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef UltraR het volgende:
Mwoh, ik had toch liever Joan door zien gaan.
Die is unieker, meer kans om het te gaan maken in de muziekwereld.
Al had ik het vertrek van Esther ook heel erg gevonden...
Klote Lenny had er gewoon uit gemoeten.
Ja we weten nu wel dat je jaloers bentquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dit programma (al zou ik Jennifers butt keihard kicken), dus da's een drogreden. En sorry hoor, ze bombarderen deze show als een show die bárst van het talent. Dan verwacht ik ook vlekkeloze optredens.
Tja, ik vind Esther gewoon niet fijn om naar te kijken, en dramaqueen dat ik ben, vind ik het leuk om mijn mening wat aan te dikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |