Ik ook!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gingen mis maar ik vond dat ze ze goed oppakte door wat anders te doen met de uithalen, klonk prima. Ik vond haar een van de beste van de avond.
Dat was Simon...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind het ook geen nummer om tijdens een live show even in te zetten...
En ik vind het erg vreemd dat ze zoooo lang heeft moeten wachten?Waarom moest Nick eerst even zingen met Pearl?
Ook best, verandert weinig aan de situatiequote:
Toen Simon en Pearl dat duet deden had ik echt zoiets van ".. Esther? Heb ik 't gemist.", maar daarna kwam zij pas. Vond 't ook raar dat ze haar op het aller-állerlaatst deden.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind het ook geen nummer om tijdens een live show even in te zetten...
En ik vind het erg vreemd dat ze zoooo lang heeft moeten wachten?Waarom moest Nick eerst even zingen met Pearl?
Dat dus jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zet inderdaad teveel kracht op haar stem en ze performt alsof ze een hele grote drol moet uitdraaien. Het hoeft allemaal niet zo heftig..
Ze had het inderdaad iets kleiner mogen houden, maar wmb terecht uit de sing offquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze was stukken beter dan vorige week maar nog steeds vind ik haar één van de zwakkere. Ze zet inderdaad teveel kracht op haar stem en ze performt alsof ze een hele grote drol moet uitdraaien. Het hoeft allemaal niet zo heftig.. Het nummer past wel prima bij haar stem, dus ze heeft geluk gehad.
Precies!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze was stukken beter dan vorige week maar nog steeds vind ik haar één van de zwakkere. Ze zet inderdaad teveel kracht op haar stem en ze performt alsof ze een hele grote drol moet uitdraaien. Het hoeft allemaal niet zo heftig.. Het nummer past wel prima bij haar stem, dus ze heeft geluk gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |