alsof vaders die niet zuipen gewenst zijnquote:Op zondag 19 september 2010 09:50 schreef PierreTT het volgende:
4 december, dat is trouwens wel een ongelukkige datum met Sinterklaas etc...
Truequote:Op zondag 19 september 2010 10:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
alsof vaders die niet zuipen gewenst zijn
Leuke rij ook.quote:Op zondag 19 september 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor de mensen die een bossche bol willen eten. Jan de Groot is om 5 uur dicht.![]()
Daar moest ik idd heen zegt collega D.quote:Op zondag 19 september 2010 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor de mensen die een bossche bol willen eten. Jan de Groot is om 5 uur dicht.Al heb je wel verschillende terrasjes waar je een bossche bol kan eten/halen.
Het zal mijn hobby niet worden.quote:
Wel de moeite waard hoor. Al kan je dan net zo goed bij het Hart van Brabant zo'n ding eten.quote:Op zondag 19 september 2010 11:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar moest ik idd heen zegt collega D.
Die gaat weleens de hoek omquote:
quote:
tnx voor de tipquote:Op zondag 19 september 2010 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel de moeite waard hoor. Al kan je dan net zo goed bij het Hart van Brabant zo'n ding eten.Die zijn namelijk hetzelfde.
Kijk wel even uit dat niemand je op de gevoelige plaat zet he. Dat werkt onnodige grappen in de hand.quote:Op zondag 19 september 2010 11:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar moest ik idd heen zegt collega D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |