Is dit een sneerquote:
Naakte BrandXquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef BrandX het volgende:
Centraal, en dat nagenoeg naakt vanuit mijn bed, op het randje van slapen gaan
Ik geef veel te veel om jullie
Tuurlijk niet dat zou echt gaar zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit een sneer?
[..]
Naakte BrandX
Paar Israëlische vrienden van me noemden me altijd zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dat zou echt gaar zijn
En ik dacht even origineel te zijn. :l achquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Paar Israëlische vrienden van me noemden me altijd zo
euhwwhquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Stream van jou die playback doet, doos
Dan wissel ik toch even om naar de normale layoutquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef msnk het volgende:
Ik gebruik allemaal PI's die jij lekker niet kunt zien.
Dit gaat nog steeds op.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:58 schreef Ayca het volgende:
Die heeft geen verstand van buitenaardse thee :l
Whehe doet me denken aan die vrouw met haar thee ook wel nastyquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:03 schreef msnk het volgende:
Hoezo dat nou weer. Waar associeer jij het nou weer mee.
Eng mens.
op dit tijdstip lang genoegquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:15 schreef msnk het volgende:
Dit topic gaat best langzaam, vind je ook niet
quote:"Bir erkeğin en lezzetli tarafı "başının eti" sanırım , bu kadar kadın yanılıyor olamaz zira.." <Küçük İskender>
Juistemquote:
loolquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:42 schreef Julis het volgende:!
Geen plaatje, maar dit vond ik ook leuk :
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Juistem![]()
Laatst had mijn moeder het over geitenkaas en toen dacht ik 'hmm sinan houdt ook van geitenkaasen dan vooral met.. ' begon mijn vader opeens 'weet je wat lekker is.. geitenkaas met honing en walnoten'
ik: '![]()
![]()
![]()
'
#coolstory
Dat bedacht ik me gisteren al.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Trouwens ik bedacht me vandaag dat 45+ regeling voor Nederland juist beter uitpakt als de personen in Nederland een uitkering ontvangen.
Een uitkering is immers veel meer dan 500-600 euro. Met het enige nadeel dat het geld sowieso niet terugkomt in de Nederlandse economie.
Maar denk je niet dat de uitkeringstrekkers liever in Nederland blijven? Want: meer geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Trouwens ik bedacht me vandaag dat 45+ regeling voor Nederland juist beter uitpakt als de personen in Nederland een uitkering ontvangen.
Een uitkering is immers veel meer dan 500-600 euro. Met het enige nadeel dat het geld sowieso niet terugkomt in de Nederlandse economie.
Turkije is zoveel goedkoper dat 600 euro > 900 euro.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat de uitkeringstrekkers liever in Nederland blijven? Want: meer geld.
Ik weet bijna zeker van niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat de uitkeringstrekkers liever in Nederland blijven? Want: meer geld.
Aycaquote:
900 euro voor een hele familie? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe hoog dergelijke uitkeringen nou eigenlijk zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Turkije is zoveel goedkoper dat 600 euro > 900 euro.
Hmm, mensen met een uitkering en die niet veel om handen hebben zullen ook wel niet echt het gevoel hebben dat ze uberhaupt iets bijdragen aan de samenleving, laat staan dat ze je je niet stierlijk gaat vervelenquote:
Sommige iets meer andere weer wat minder.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
900 euro voor een hele familie? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe hoog dergelijke uitkeringen nou eigenlijk zijn.
Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
Ongelofelijk dat jullie het niet door hebben
Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
Ongelofelijk dat jullie het niet door hebben
quote:
quote:
heb je je gisternacht uit laten wonen in een darkroom..quote:
heb jij Eyes Wide Shut gezien, van Tom Cruisequote:
quote:
dilini mi yuttunquote:
is niet echt een feel good moviequote:
Net als Wik.quote:Op zondag 19 september 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het komt en gaat, als een getijde.
Altijd weer die dekselse Azerbeidzjanen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
Haha een Azeri schilder is mijn broertje aan het brainwashen over dat er in Iran 35 miljoen Turken wonen die net als ons Turks praten.
9 van de 10 keer wanneer ik op de topic klik, is het behoorlijk ebquote:Op zondag 19 september 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het komt en gaat, als een getijde.
Je broertje moet die man de les lezen. Of jij. Of jullie allebei.quote:Op zondag 19 september 2010 14:18 schreef IHVK het volgende:
En mijn broertje braaf luisteren en ja knikken.
Verloederende aardverschuivingen (lees: turnazz) hebben het getijde op hol doen slaan.quote:Op zondag 19 september 2010 14:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wanneer ik op de topic klik, is het behoorlijk eb
Nja misschien staan we wel open voor Azeri propaganda.quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je broertje moet die man de les lezen. Of jij. Of jullie allebei.
Dan zijn jullie te makkelijk beïnvloedbaar door anderen. Ik voorzie een sombere toekomst.quote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nja misschien staan we wel open voor Azeri propaganda.
Leerlingen die in de 5e nog steeds geen verantwoordelijkheid nemen en hun eigen studie normaal bijhouden.quote:Op zondag 19 september 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
Leraren die in de 5e nog huiswerk gaan bijhouden....
Aldus een fragment uit het leven van rookert.quote:Op zondag 19 september 2010 15:34 schreef Rookert het volgende:
Ik hoor iets hards vallen buiten, ik kijk, is het een kauw die een noot laat vallen om hem open te breken![]()
Natuur
Waarom hoor je dat? Is het zo stil in je kamer?quote:Op zondag 19 september 2010 15:34 schreef Rookert het volgende:
Ik hoor iets hards vallen buiten, ik kijk, is het een kauw die een noot laat vallen om hem open te breken![]()
Natuur
Er zit een dakgoot 2,5 meter van mijn stoel, dat hoor jij ook hoorquote:Op zondag 19 september 2010 15:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom hoor je dat? Is het zo stil in je kamer?
is dat die pauperwoning, of ben je nog niet ingetrokken..quote:Op zondag 19 september 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zit een dakgoot 2,5 meter van mijn stoel, dat hoor jij ook hoor
Niet je gevoelens projecteren jongenquote:Op zondag 19 september 2010 15:45 schreef turnazz het volgende:
[..]
is dat die pauperwoning, of ben je nog niet ingetrokken..
Dit is alleen van augustus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dit is alleen van augustus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
wikwakka2
Bilmiyorem
Ayca
Rookert
Bortecinem
GenusButeo
TheMagnificent
zarGon
Triggershot
Emel
Burakius
Julis
Slayage
Min-e
msnk
zoalshetis
ClioSporT
AryaMehr
Mutant01
Whiskey_Tango
o.us
siddha
Meki
KoosVogels
remlof
saban
EchoAlpha
Meh7
Monidique
Ringo
xminator
__Saviour__
Gratau
maartjeh
Amos_
JohnDope
El_Matador
stukovich
-scorpione-
skippy22
Marokkaanse18
du_ke
paddy
Squirrel.D
SCH
MrChill007
Renesite
turnazz
Adelante
Sachertorte
Succes!quote:Op zondag 19 september 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Ik zat net in zo'n lekkere huiswerkflow. Nu ga ik weer.
Respectquote:Op zondag 19 september 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik weiger om als een onvoorbereide klojo voor de dag te komen!
Vrachtwagens die om 7 uur voor je huis gaan uitladenquote:Op maandag 20 september 2010 07:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mensen die om half 8 bij je deur... Puheeelease
Speciaal voor jou? En anders klote jaquote:Op maandag 20 september 2010 07:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrachtwagens die om 7 uur voor je huis gaan uitladen...
Mocht ik willen, maar ze komen eigenlijk voor de Albert Heijn.quote:Op maandag 20 september 2010 08:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Speciaal voor jou? En anders klote ja.
Moest je daar niet gaan wonen he!quote:Op maandag 20 september 2010 08:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mocht ik willen, maar ze komen eigenlijk voor de Albert Heijn.
Niet iedereen heeft zoveel mogelijkheden als jij, bilmi.quote:Op maandag 20 september 2010 08:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moest je daar niet gaan wonen he!
Dan moet je je provider ook niet met vreemde vragen lastig gaan vallen! Waarschijnlijk zijn ze nog niet eens open.quote:Op maandag 20 september 2010 08:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mensen die geheimzinnig doen..ben al sinds 7 u aan t bellen om 1 ding te weten. Wss is het toch onzin, met een dikke telrekening als gevolg
Jij bent de rijke klootzak (die niet met mij wil trouwen voor het geldquote:Op maandag 20 september 2010 08:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel mogelijkheden als jij, bilmi.
En het is een prima buurt, alleen had ik niet op de AH laad- en loszone gelet toen ik de kamer bekeek.
Ik bel m'n provider al een tijd niet meer. Wel een goed plan.. sommige maanden bel en sms ik zo weinig en andere maanden ongeveer het dubbele van m'n dubbel. Toch ga ik over m'n bundel terwijl ik de vorige maand toch meeneem.quote:Op maandag 20 september 2010 08:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je je provider ook niet met vreemde vragen lastig gaan vallen! Waarschijnlijk zijn ze nog niet eens open.
quote:Op maandag 20 september 2010 08:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent de rijke klootzak (die niet met mij wil trouwen voor het geld)
Haha, goed punt. Voor als ik ooit op kamers ga. Never gonna happen.
Hoooooooooi Bilmi.quote:
Gewoon, same old same old. School & werk.quote:Op maandag 20 september 2010 14:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat doe je nu? Hoe gaat het leven?
Yunan tohumu? O nerden cikti?quote:Op maandag 20 september 2010 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jaa. En ook gwn werk haha. Het standaardleven.yunan tohumu hehehe
Ja, maar alleen msnk & Burakius zijn tohum hahaha.quote:Op maandag 20 september 2010 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hahaha weenie. Jij altijd met je tohumlar. Deen.. Ama devam edecem, wil toch wel geld haha
Je hebt zondag toch?quote:Op maandag 20 september 2010 14:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja dan deed ik ze na iste hahaha. Mwah, ik werk za de hele dag en vrijdag standaard na school. Dus geen vrije tijd, ama is wel ff chill geld opzij zetten.
Ja alleen zondag en op die dag moet ik alles doen. Vrienden, winkelen, leren.quote:Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je hebt zondag toch?Ik werk vier/vijf dagen in week (vijf uurtjes ongeveer) + een dag in de week school. Ik vind het wel goed zo.
Das wel kut, dan doordeweeks 1x school en verder niets. Al iets anders op t oog?quote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef Landysh het volgende:
Maar goed, mijn werk is tijdelijk. Over twee weken ben ik weer werkloos.
Ayça is halal vleesquote:
Ik ben de wijsneuzen voor.quote:Op maandag 20 september 2010 17:56 schreef IHVK het volgende:
Ja als je het grapje zelf maakt kunnen wij niets meer zeggen !
Hoe bevalt het? Betaalt je voorbereiding uit of is het nog even pittig?quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben de wijsneuzen voor.
Damn, het is echt moeilijk om een groep van 15 studenten die net al 6 uur college hebben gehad (sinds 9 uur 's ochtends) een beetje actief te krijgen, laat staan ze onderling te laten discussiëren.
is dat London over 10 jaar.quote:Op maandag 20 september 2010 19:18 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben om, ik ga voortaan dat ding aanbidden
Word je beoordeeld?quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben de wijsneuzen voor.
Damn, het is echt moeilijk om een groep van 15 studenten die net al 6 uur college hebben gehad (sinds 9 uur 's ochtends) een beetje actief te krijgen, laat staan ze onderling te laten discussiëren.
Op zich wel goed, maar ik ga de volgende keer op zijn minst een week van tevoren al beginnen met het plannen van een sessie, ik weet dat ik het beter kan, maar toch gaat er elke keer wel iets foutquote:Op maandag 20 september 2010 19:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe bevalt het? Betaalt je voorbereiding uit of is het nog even pittig?
Ja, aan het einde moeten alle studenten zo'n online enquête invullenquote:Op maandag 20 september 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Word je beoordeeld?
Zeker door zo'n lame evaluatieformulier die studenten moeten invullen.
Ja, een mooi voorbeeld van waarom Boerka's echt niet kunnen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef Rookert het volgende:
Enge burkafoto van stembus in Afghanistan in NRC Next vandaag trouwens, ziet er echt niet uit
je weet eindelijk hoe een vibo werktquote:
jealousquote:
Daar hoef je niet bijster slim voor te zijn he..quote:Op maandag 20 september 2010 21:00 schreef turnazz het volgende:
[..]
je weet eindelijk hoe een vibo werkt
je weet in welke gat hij moetquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bijster slim voor te zijn he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |