Is dit een sneerquote:
Naakte BrandXquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef BrandX het volgende:
Centraal, en dat nagenoeg naakt vanuit mijn bed, op het randje van slapen gaan
Ik geef veel te veel om jullie
Tuurlijk niet dat zou echt gaar zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit een sneer?
[..]
Naakte BrandX
Paar Israëlische vrienden van me noemden me altijd zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dat zou echt gaar zijn
En ik dacht even origineel te zijn. :l achquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Paar Israëlische vrienden van me noemden me altijd zo
euhwwhquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Stream van jou die playback doet, doos
Dan wissel ik toch even om naar de normale layoutquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef msnk het volgende:
Ik gebruik allemaal PI's die jij lekker niet kunt zien.
Dit gaat nog steeds op.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:58 schreef Ayca het volgende:
Die heeft geen verstand van buitenaardse thee :l
Whehe doet me denken aan die vrouw met haar thee ook wel nastyquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:03 schreef msnk het volgende:
Hoezo dat nou weer. Waar associeer jij het nou weer mee.
Eng mens.
op dit tijdstip lang genoegquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:15 schreef msnk het volgende:
Dit topic gaat best langzaam, vind je ook niet
quote:"Bir erkeğin en lezzetli tarafı "başının eti" sanırım , bu kadar kadın yanılıyor olamaz zira.." <Küçük İskender>
Juistemquote:
loolquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:42 schreef Julis het volgende:!
Geen plaatje, maar dit vond ik ook leuk :
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Juistem![]()
Laatst had mijn moeder het over geitenkaas en toen dacht ik 'hmm sinan houdt ook van geitenkaasen dan vooral met.. ' begon mijn vader opeens 'weet je wat lekker is.. geitenkaas met honing en walnoten'
ik: '![]()
![]()
![]()
'
#coolstory
Dat bedacht ik me gisteren al.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Trouwens ik bedacht me vandaag dat 45+ regeling voor Nederland juist beter uitpakt als de personen in Nederland een uitkering ontvangen.
Een uitkering is immers veel meer dan 500-600 euro. Met het enige nadeel dat het geld sowieso niet terugkomt in de Nederlandse economie.
Maar denk je niet dat de uitkeringstrekkers liever in Nederland blijven? Want: meer geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
Trouwens ik bedacht me vandaag dat 45+ regeling voor Nederland juist beter uitpakt als de personen in Nederland een uitkering ontvangen.
Een uitkering is immers veel meer dan 500-600 euro. Met het enige nadeel dat het geld sowieso niet terugkomt in de Nederlandse economie.
Turkije is zoveel goedkoper dat 600 euro > 900 euro.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat de uitkeringstrekkers liever in Nederland blijven? Want: meer geld.
Ik weet bijna zeker van niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat de uitkeringstrekkers liever in Nederland blijven? Want: meer geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |