Ja dag, dan hoeft Ludo maar drie stappen te verzetten en ik drie uur rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet!
Dat wil jij niet.
Volgende zomer kampingmeet in Zeeland. Hara, jij, Sp3c ik.
En Ian en Mera.
Gaan we bunkers kiekn.
Je weet dat ik kamperen afgezworen heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Op een camping met schommel, want schommels.
Je haar in de wind, een wapperende rok.....
En dan een waterijsje
Rok wordt wat moeilijk voor mij (quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Op een camping met schommel, want schommels.
Je haar in de wind, een wapperende rok.....
En dan een waterijsje
En bij aankomst mag je nog enkele keren 'rijden'quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag, dan hoeft Ludo maar drie stappen te verzetten en ik drie uur rijden
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rok wordt wat moeilijk voor mij ()
Op de bunker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En bij aankomst mag je nog enkele keren 'rijden'
Dat topic is zóóóó gisteren. MLN-materiaal wederom.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
We zitten niet in het bokstopic zie ik nu
Dat is jouw antwoord op de vraag waar je het ooit nog wel eens zou willen doen; op een bunker?quote:
in een bunker is het gezelligerquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is jouw antwoord op de vraag waar je het ooit nog wel eens zou willen doen; op een bunker?
Als het maar met jou is, Ludo. Dan maakt het mij niet uit waar. Jeweettog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is jouw antwoord op de vraag waar je het ooit nog wel eens zou willen doen; op een bunker?
ja das een beetje een hemiste kans jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
beetje hemiste kans toch, ik twijfel of ik mijn schommelpost za quoten naar het bokstopic of ligt dat er te dik bovenop.
Of vroeger, toen ludo nog eng was
Ik zou dat een goed MLN-topic vinden, maar Ludo vindt het vast niet leuk als het bekend wordt dat hij niet eng meer is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
beetje gemiste kans toch, ik twijfel of ik mijn schommelpost za quoten naar het bokstopic of ligt dat er te dik bovenop.
Of vroege, toen ludo nog eng was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |