En op woensdag leren ze kip, patat en appelmoes klaar te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn moeder geeft moedersmavo
maar das wat anders
Wist ik toen veel wat couscous was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En op woensdag leren ze kip, patat en appelmoes klaar te maken?
Dat kunnen die tere kinderzieltjes toch niet hebben.quote:
Ik heb daar zo waanzinnig over gedroomd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wist ik toen veel wat couscous was.
Die luisterde ik net.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wel en de lek raakt mij nog steeds
Wel van 't Juiste merk mag ik hopen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie nog altijd die clip voor me met dat negertje en een pan soeprijst.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
Stop met al die filmpjes, die posten je maar in het nachtbaggertopic. Dacht ik eindelijk een topic gevonden te hebben dat gevrijwaard was van deze onzin..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
Liesje was bang voor de bal Ludo.
Oeh, ze lacht om mijn grapje. Het juiste moment om een brandende vraag te stellen. Neuken?quote:
En vast een krokodil als huisdier?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:20 schreef Harajuku. het volgende:
IKW IL EEN KANGOEROE, EEN ECHTE KANGOEROE
Ach ja, Annemiek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Die ken ik ook ja, bang voor de bal
Hier moest ik ook zo om janken.
Voor Hara
Kutfilmpjes inderdaad. Eén geluk, ik ben nog niet voorbij gekomen en mijn nummer is nog niet genoemd.quote:
Ik begin ondertussen toch een beetje nieuwgierig te worden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutfilmpjes inderdaad. Eén geluk, ik ben nog niet voorbij gekomen en mijn nummer is nog niet genoemd.
Je hebt een kvk nummer gezongen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutfilmpjes inderdaad. Eén geluk, ik ben nog niet voorbij gekomen en mijn nummer is nog niet genoemd.
das helemaal geen compliment jonge!quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die twist in dat liedje ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij is niet eens de voorkant,....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |