Gaat te fur! Maar dat je het uiteindelijk over mij hebben is vrij logisch aangezien ik het antwoord op alles ben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh, let niet zo op de typo's.
We hebben het ook over jou gehad
Denk je dat het mij zou staan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat te fur! Maar dat je het uiteindelijk over mij hebben is vrij logisch aangezien ik het antwoord op alles ben.
Lastig roddelen met jou als je het gelijk aan het slachtoffer gaat vertellenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whut?
Ik vond het juist gezellig!
Vrije vertaling: roddeltante.quote:
Ik ben het antwoord op wereldvrede.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk je dat het mij zou staan?
Ludo.
Wat vind je van bio?
Ludo.
Hoe deed je dit en dit kapsel?
Ludo.
Is dat je slaapkamer?
Ludo.
Ja antwoord op alles.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lastig roddelen met jou als je het gelijk aan het slachtoffer gaat vertellen
Ik ben de chosen one voor de aanstaande trio was het niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was geen roddelen, dat weet hij.
Roddelen deden we over....naja andere mensen
quote:
Dat moet je misschien zelf nog even melden, dat ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben de chosen one voor de aanstaande trio was het niet?
ik hoor bij de hatersquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat jij mij kwam redden van de haters.
In Afrika ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Op Discovery Channel gaat op het moment een negertje deaudt
Dat zou wel eens met elkaar in verband kunnen staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |