hvjwjnmk ntb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het maar met jou is, Ludo. Dan maakt het mij niet uit waar. Jeweettog.
Mijn imago, wat doe je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
beetje gemiste kans toch, ik twijfel of ik mijn schommelpost za quoten naar het bokstopic of ligt dat er te dik bovenop.
Of vroege, toen ludo nog eng was
Zorgvuldig opgebouwd.quote:
Dat mag. Of ik het lees is een tweede.quote:
We doden elke 3 seconden negers, maar sure.quote:
Op een onbewoond eiheiheiland.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Ludo
Dat ik het nog letterlijk mee kan zingen, pleit eindelijk eens voor mij
Da's fijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag. Of ik het lees is een tweede.
Ik kan niet luisteren, heb andere muziek op staan. Maar goed, ik ken hem nog wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Ludo
Dat ik het nog letterlijk mee kan zingen, pleit eindelijk eens voor mij
IKinderen voor kinderen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiheiheiland.
Oh!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiheiheiland.
Oké, de doodsteek was dit voor mijn internetpersoontje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren, heb andere muziek op staan. Maar goed, ik ken hem nog wel.
Sterker nog, ik heb bij KvK gezongen.
whahahahahs.u kidding rightquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren, heb andere muziek op staan. Maar goed, ik ken hem nog wel.
Sterker nog, ik heb bij KvK gezongen.
Als ik de baas zou zijn van het journaal kreeg jij mooi geen tieten1quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:05 schreef JJH het volgende:
[..]
IKinderen voor kinderen.
Help HELP HELLUP!!!! Ik krijg tieten!
Sta ik bekend om grappen en grollen?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal kreeg jij mooi geen tieten1
say wtf?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We doden elke 3 seconden negers, maar sure.
mijn moeder geeft moedersmavoquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wiens moeder deed hier de moedermavo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |