Voor Pato komt alleen wel Robinho in de plaatsquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef IceCreamm het volgende:
Geen Pato en Ambrosini, dat scheelt een hoop. Als we aanvallend spelen kunnen we hier overheen walsen.
Ik denk dat daar ook veel plankenkoorts bij kwam kijken, maar was inderdaad bagger. Met suarez ipv die idioot van een sulejmani gaat het een stuk beter hoop ik. En dan anita eruit laten en dan leert vertonghen maar op die plek spelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:46 schreef Sinnie het volgende:
Ze hebben wel een zieke aanval met Pato/Ronaldinho/Ibrahimovic/Robinho maar de rest is 40+ en is bijna toe aan zon, zee en strand waar ze hun pensioen kunnen vieren.
Ik weet het niet, tegen Real ging het nou niet bepaald zoals we allemaal hadden gedacht zoals het gegaan (jullie zijn immers Ajax). Ik denk dat op zich thuis dat Ac het nog wel moeilijk gaat krijgen tegen Ajax. Zo goed is dat Milan nou de competitie ook weer niet begonnen
Stopt nooit, hè, Amsterdamse grootspraak. Ajax dat over AC Milan heen walst...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef IceCreamm het volgende:
Geen Pato en Ambrosini, dat scheelt een hoop. Als we aanvallend spelen kunnen we hier overheen walsen.
Uiteraard ! je bent als Ajax nooit kansloos, zeker niet met zo'n voorhoede, maar om na het vertoonde spel van de afgelopen weken te zeggen dat je over AC Milan heen walst... ach... ik zou het zelf liever niet doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:25 schreef TomboNL het volgende:
Er zijn hier een paar mensen idd heel kortzichtig!
Maar goed....de afgang tegen madrid lag deels aan het bange spel van ajax in mijn ogen dus als ajax niet zo bang speelt denk ik niet dat we weggespeeld gaan worden en hoop ik gewoon op een goed resultaat!
Misschien dat je Amsterdamse humor niet zo goed begrijpt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:40 schreef --INZICHT-- het volgende:
[..]
Uiteraard ! je bent als Ajax nooit kansloos, zeker niet met zo'n voorhoede, maar om na het vertoonde spel van de afgelopen weken te zeggen dat je over AC Milan heen walst... ach... ik zou het zelf liever niet doen
Ach jochie toch, ben je gefrustreerd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:23 schreef --INZICHT-- het volgende:
[..]
Stopt nooit, hè, Amsterdamse grootspraak. Ajax dat over AC Milan heen walst...
Het kan aan mij liggen, hoor, maar Ajax heeft dit seizoen nog geen behoorlijk pot afgeleverd waarin met volle overtuiging werd gewonnen, laat staan in Europees verband. Als je al last hebt van PAOK en Kiev, compleet van de mat wordt gespeeld door Madrid, dan nog zijn er mensen die zich dit soort uispraken permitteren.
Hilarisch
Dat is inderdaad het gevaar van AC Milan. Als team komen ze er echt niet door maar met grote individuele klasse kunnen ze alsnog het verschil maken. Toch denk ik dat het Vlaamse Blok tijdens een goede dag veel kan afstoppen. Ik verwacht dat AC Milan zich veel terug zal laten zakken en dan zal Ronaldinho hopelijk achter v/d Wiel aan moeten. Op die manier krijg je een beetje het Twente- Inter scenario. Hopelijk kan onze voorhoede dan wel alle kansen benutten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef Sinnie het volgende:
Ondanks dat Milan elkaar nog niet gevonden heeft moet je er wel voor oppassen. Robinho/Ibra/Ronaldinho kunnen van niets iets creëren.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef IceCreamm het volgende:
Toch denk ik dat het Vlaamse Blok tijdens een goede dag veel kan afstoppen.
Jochie en knulletje, dat zijn de standaardwoorden hier 'n beetje aan het worden vanuit Amsterdamse hoek; als we maar kleinerend en intimiderend overkomen, lijkt het tenminste nog wat ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ach jochie toch, ben je gefrustreerd?
Die slechte seizoenstart komt omdat onze spelers bijna geen rust gehad hebben en als je in een jaar 70 wedstrijden speelt (Suarez, v/d Wiel, Stekelenburg etc.) dan is de scherpte er een beetje af. In plaats van 5-0 tegen PAOK wordt het dan 1-1.
Dan de andere kant. Wat heeft AC milan dit seizoen voor groots laten zien? 2-0 van Cesena verliezen, is dat een topprestatie? Of 2-0 winnen van de Franse nummer 17 door de klasse van 1 speler? Ik noem dat niet echt geweldig.
Volgensmij heb jij niks te zoeken in dit topic.
Prima jongen doe dat vooralquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:27 schreef --INZICHT-- het volgende:
[..]
Jochie en knulletje, dat zijn de standaardwoorden hier 'n beetje aan het worden vanuit Amsterdamse hoek; als we maar kleinerend en intimiderend overkomen, lijkt het tenminste nog wat ?
Hoe kan ik nu gefrustreerd zijn ? Dat Ajax van jou laat al werkelijk 10 jaar lang geen ene donder zien, dus des te meer reden tot opgewektheid. Vind je het misschien vervelend dat ik je met je neus op de feiten druk ? Blijkbaar wel, want je post afsluiten met: 'Volgens mij heb jij niks te zoeken in dit topic' is daarvoor illustratief.
Misschien moet je eens in de spiegel kijken en je afvragen wie er nu werkelijk gefrustreerd is ? Heb ik geen moeite mee, hoor, zou ik ook zijn na die verschrikkelijk afdroging in Madrid.
Walsen jullie maar lekker over Milan heen, maar als het andersom is, meld ik me wel weer. Maken we er weer n gezellig topic van samen
PS voor diegene die zei dat ik Amsterdamse humor wellicht niet zou begrijpen: als het 'n grap was geweest, zouden de reacties op mijn post wel anders zijn geweest. Uit bovenstaande reactie blijkt wel dat het alleszins niet om 'n grap ging, maar dat er werkelijk mensen zijn die geloven dat Ajax over Milan gaat heenwalsen. We nemen er nog een op
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef IceCreamm het volgende:
En dan beginnen die psv'ers te janken als wij er even van genieten dat ze van de Russische hekkensluiter verliezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |