abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2010 @ 23:20:13 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_86557207

Tje

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_86557324
Fipo
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
pi_86557356
1-2.
pi_86557497
Ajax wint.

Gewoon drie keer Luis.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_86557952
Geen Pato en Ambrosini, dat scheelt een hoop. Als we aanvallend spelen kunnen we hier overheen walsen.
pi_86558083
Ajax heeft zeker kans.

Alle ballen op Luis
pi_86558897
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef IceCreamm het volgende:
Geen Pato en Ambrosini, dat scheelt een hoop. Als we aanvallend spelen kunnen we hier overheen walsen.
Voor Pato komt alleen wel Robinho in de plaats :P. Ach ze hebben een bejaard middenveld/verdediging. Ik heb iig goede hoop dat het niet opnieuw een totale afgang gaat wordt
pi_86561239
In Luis we trust
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_86562385
Ze hebben wel een zieke aanval met Pato/Ronaldinho/Ibrahimovic/Robinho maar de rest is 40+ en is bijna toe aan zon, zee en strand waar ze hun pensioen kunnen vieren.

Ik weet het niet, tegen Real ging het nou niet bepaald zoals we allemaal hadden gedacht zoals het gegaan (jullie zijn immers Ajax). Ik denk dat op zich thuis dat Ac het nog wel moeilijk gaat krijgen tegen Ajax. Zo goed is dat Milan nou de competitie ook weer niet begonnen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_86562552
Jammer dat Mido nog niet fit is. Had 'ie er nog eens een schaar uit kunnen gooien tegen Zlatan.

:P
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_86562571
Ik denk 0-1 '93e minuut door Inzaghi
  zaterdag 18 september 2010 @ 04:01:38 #12
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_86562786
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 02:46 schreef Sinnie het volgende:
Ze hebben wel een zieke aanval met Pato/Ronaldinho/Ibrahimovic/Robinho maar de rest is 40+ en is bijna toe aan zon, zee en strand waar ze hun pensioen kunnen vieren.

Ik weet het niet, tegen Real ging het nou niet bepaald zoals we allemaal hadden gedacht zoals het gegaan (jullie zijn immers Ajax). Ik denk dat op zich thuis dat Ac het nog wel moeilijk gaat krijgen tegen Ajax. Zo goed is dat Milan nou de competitie ook weer niet begonnen
Ik denk dat daar ook veel plankenkoorts bij kwam kijken, maar was inderdaad bagger. Met suarez ipv die idioot van een sulejmani gaat het een stuk beter hoop ik. En dan anita eruit laten en dan leert vertonghen maar op die plek spelen :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_86562792
We houden ze wel op 1 - 1 denk ik.
pi_86563697
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef IceCreamm het volgende:
Stopt nooit, hè, Amsterdamse grootspraak. Ajax dat over AC Milan heen walst...

Het kan aan mij liggen, hoor, maar Ajax heeft dit seizoen nog geen behoorlijk pot afgeleverd waarin met volle overtuiging werd gewonnen, laat staan in Europees verband. Als je al last hebt van PAOK en Kiev, compleet van de mat wordt gespeeld door Madrid, dan nog zijn er mensen die zich dit soort uispraken permitteren.

Hilarisch :Z
pi_86563718
Er zijn hier een paar mensen idd heel kortzichtig!

Maar goed....de afgang tegen madrid lag deels aan het bange spel van ajax in mijn ogen dus als ajax niet zo bang speelt denk ik niet dat we weggespeeld gaan worden en hoop ik gewoon op een goed resultaat! :)
pi_86563856
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:25 schreef TomboNL het volgende:
Er zijn hier een paar mensen idd heel kortzichtig!

Maar goed....de afgang tegen madrid lag deels aan het bange spel van ajax in mijn ogen dus als ajax niet zo bang speelt denk ik niet dat we weggespeeld gaan worden en hoop ik gewoon op een goed resultaat! :)
Uiteraard ! je bent als Ajax nooit kansloos, zeker niet met zo'n voorhoede, maar om na het vertoonde spel van de afgelopen weken te zeggen dat je over AC Milan heen walst... ach... ik zou het zelf liever niet doen ;)
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:13:42 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86564352
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:40 schreef --INZICHT-- het volgende:

[..]

Uiteraard ! je bent als Ajax nooit kansloos, zeker niet met zo'n voorhoede, maar om na het vertoonde spel van de afgelopen weken te zeggen dat je over AC Milan heen walst... ach... ik zou het zelf liever niet doen ;)
Misschien dat je Amsterdamse humor niet zo goed begrijpt?
Life is what you make it.
pi_86565833
Gaat lastig worden. Hopelijk rekent Mido in de catacomben al af met Zlatan.

Die Lebenslust bringt dich um.
pi_86573211
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:23 schreef --INZICHT-- het volgende:

[..]

Stopt nooit, hè, Amsterdamse grootspraak. Ajax dat over AC Milan heen walst...

Het kan aan mij liggen, hoor, maar Ajax heeft dit seizoen nog geen behoorlijk pot afgeleverd waarin met volle overtuiging werd gewonnen, laat staan in Europees verband. Als je al last hebt van PAOK en Kiev, compleet van de mat wordt gespeeld door Madrid, dan nog zijn er mensen die zich dit soort uispraken permitteren.

Hilarisch :Z
Ach jochie toch, ben je gefrustreerd?

Die slechte seizoenstart komt omdat onze spelers bijna geen rust gehad hebben en als je in een jaar 70 wedstrijden speelt (Suarez, v/d Wiel, Stekelenburg etc.) dan is de scherpte er een beetje af. In plaats van 5-0 tegen PAOK wordt het dan 1-1.

Dan de andere kant. Wat heeft AC milan dit seizoen voor groots laten zien? 2-0 van Cesena verliezen, is dat een topprestatie? Of 2-0 winnen van de Franse nummer 17 door de klasse van 1 speler? Ik noem dat niet echt geweldig.

Volgensmij heb jij niks te zoeken in dit topic.
pi_86573576
Ondanks dat Milan elkaar nog niet gevonden heeft moet je er wel voor oppassen. Robinho/Ibra/Ronaldinho kunnen van niets iets creëren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:20:07 #21
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_86574409
Ben der bij.

Hopelijk laat Ajax wat zien, anders heb ik voor niks diep in mijn studentenbuidel getast :7
pi_86574951
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef Sinnie het volgende:
Ondanks dat Milan elkaar nog niet gevonden heeft moet je er wel voor oppassen. Robinho/Ibra/Ronaldinho kunnen van niets iets creëren.
Dat is inderdaad het gevaar van AC Milan. Als team komen ze er echt niet door maar met grote individuele klasse kunnen ze alsnog het verschil maken. Toch denk ik dat het Vlaamse Blok tijdens een goede dag veel kan afstoppen. Ik verwacht dat AC Milan zich veel terug zal laten zakken en dan zal Ronaldinho hopelijk achter v/d Wiel aan moeten. Op die manier krijg je een beetje het Twente- Inter scenario. Hopelijk kan onze voorhoede dan wel alle kansen benutten.
pi_86575048
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:38 schreef IceCreamm het volgende:
Toch denk ik dat het Vlaamse Blok tijdens een goede dag veel kan afstoppen.

:'(
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:52:14 #24
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_86577277
Weer mannen tegen jongens-wedstrijd. Milan wint, 3-1.
Tot zover de kwaliteitspost
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:54:16 #25
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86577330
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:'(
:O
AFC AJAX