Jezus, alsof je er godver blij mee moet zijn dat je oma dood isquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Toxic69 het volgende:
Vertel! Wie heeft er wel eens geld georven? Van wie & wat heb je ermee gedaan?![]()
Ts trapt af;
1000 euro georven van mijn overleden oma. (Gekregen via mijn ouders) Geïnvesteerd in een nieuwe laptop.
Mensen gaan nou eenmaal dood. En opa's en oma's zijn vaak het eerst het haasje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef bularax het volgende:
[..]
Jezus, alsof je er godver blij mee moet zijn dat je oma dood is
Klopt maar gaat erom hoe je het brengt, sowieso een topic overmaken vind ik beetje triest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen gaan nou eenmaal dood. En opa's en oma's zijn vaak het eerst het haasje.
Je brengt het alsof je er blij mee bent...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Toxic69 het volgende:
Vertel! Wie heeft er wel eens geld georven? Van wie & wat heb je ermee gedaan?![]()
Ach, je bent tenminste eerlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Rosbief het volgende:
Als mijn opa overlijdt erf ik zijn Karmann Ghia heeft hij ooit beloofd. Nu hoop ik al een paar jaar dat íe sterft want die auto is me weer waard dan hem eerlijk gezegd, en dat ding staat nu weg te roesten in de schuur. Zonde
Als hij hem NOOIT gebruikt kun je er een volwassen gesprek met hem over hebben en vragen of je hem al mag gebruiken. Als hij geen eikel is en jij een auto nodig hebt zal hij er vast begrip voor hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef Rosbief het volgende:
Als mijn opa overlijdt erf ik zijn Karmann Ghia heeft hij ooit beloofd. Nu hoop ik al een paar jaar dat íe sterft want die auto is me weer waard dan hem eerlijk gezegd, en dat ding staat nu weg te roesten in de schuur. Zonde
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:26 schreef DeRakker. het volgende:
Echt he.. klinkt net of je er blij mee bent.
1000 euro voor een oma vind ik maar weinig, je vind blijkbaar mensen niet veel waard.
Of haatte je je oma?
Dat schijnt goed Nederlands te zijn, ondanks dat het niet klinkt...quote:
Nee hoor: http://woordenlijst.org/zoek/?id=24449quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat schijnt goed Nederlands te zijn, ondanks dat het niet klinkt...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat schijnt goed Nederlands te zijn, ondanks dat het niet klinkt...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor: http://woordenlijst.org/zoek/?id=24449
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/36996074/quote:Meestgebruikte woorden het stabielst
Werkwoord 'to be' nog 38.800 jaar onregelmatig
Hoe vaker een woord gebruikt wordt, hoe kleiner de kans dat het uit de taal verdwijnt. En hoe vaker een onregelmatig werkwoord gebruikt wordt, hoe kleiner de kans dat het regelmatig wordt. Voor het eerst zijn deze taalvuistregels met rekenwerk onderbouwd, en ze blijken keihard.
[...]
Sowieso: die shit opmaken voor je dood gaat, maar mocht je (PER ONGELUKquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die geld nalaten aan kleinkinderen.
Echt?! Op grond waarvan? Dit wist ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:24 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Sowieso: die shit opmaken voor je dood gaat, maar mocht je (PER ONGELUK) wat overhouden dan zie ik geen reden om dat niet aan familie achter te laten.
Echt rijke mensen doen er overigens goed aan om tijdens hun leven al geld te storten aan familie, want als je eenmaal dood bent komt De Nederlandsche Staat even 66% van jouw hele financiele kenkerbende innaaien.
Dat dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef NightFlight het volgende:
Mijn opa heeft mij gedurende zijn leven ieder jaar geschonken, hoefde hij er tenminste geen doden-tax over af te dragen.
Woops, ik zat met mijn 66% wat aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:05 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Echt?! Op grond waarvan? Dit wist ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |