zeg dat nu nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Topic nr. 5 van vandaag![]()
Stelletje dwazen
trusten....quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Nah, ik denk dat ik lekker mijn bed in kruip
Gaat weer snel de laatste tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt het, Heidi?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
Dit kut Fok! post gewoon geen youtube playlists
htp://www.youtube.com/watch?v=xW3nmbUQy7A&p=87DF5804FA3161A9&index=77&playnext=1
http
Ja hoor, je moet alleen ff knippen en plakken en van htp http makenquote:
Daar werken nl geen mevrouw de Jagers of hoe heet die vrouw waar je hart voor brak? Wat ben je toch een hypocriet stuk vreten. Elke keer weer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goeie zaak trouwens, ben er dik voor![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)onbetaalbaar___.html
Edit: tevens prima commentaren onder het artikel![]()
quote:Als werkende moeders stoppen kan een Nedelander die thuis zit gaan werken. Dat levert ook belasting op!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.google.nl/#hl=nl&q=FROPPERPLOPKE
vrijdag 17 september 2010 @ 19:46
[RLS SC # 909]Rellen, ik rel, jij relt en wij hebben gereld
[ afbeelding ]
In ieder geval, IK nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:51 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat we mogen concluderen dat Nederland niet zit te wachten op iedere avond Paul de Leeuw.
Waaruit mogen we die conclusie trekken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:51 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat we mogen concluderen dat Nederland niet zit te wachten op iedere avond Paul de Leeuw.
Gisteren maar 166.000 kijkers voor de Madiwodo show.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waaruit mogen we die conclusie trekken?
Ik heb het hele programma nog niet gezien, maar heb wel koffie!
Ah, gewoon weer net als begin jaren 90... er was wel kinderopvang maar als je het van één inkomen moest doen dan was je meer kwijt dan je verdiende, dus als alleenstaaande moeder kon je je simpelweg niet permitteren om te werken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goeie zaak trouwens, ben er dik voor![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)onbetaalbaar___.html
Edit: tevens prima commentaren onder het artikel![]()
Ik wil het niet eens over The Voice of Holland hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Zie je: de Endemolisering van Nederland is een feit!
En verder vermoed ik wat aderverkalking bij sTeuntje.
Eens per jaar een uurtje Paul de Leeuw is wat mij betreft voldoende, en mocht er op een van de andere zenders dan wat leukers zijn dan wordt het nog een van die andere zendersquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:51 schreef Dementor het volgende:
Zouden Pieter en Nina thuis zijn voor Peter??quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Miss Bouquet en haar mening, altijd goed om die te kennenquote:Op zaterdag 18 september 2010 07:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar werken nl geen mevrouw de Jagers of hoe heet die vrouw waar je hart voor brak? Wat ben je toch een hypocriet stuk vreten. Elke keer weer.
Niet janken hè als ouderen nog langer niet gedoucht worden.Daar werken toch een partij moeders kan ik je vertellen. Maar het is weer een ontstellende stoere mening heur.
![]()
![]()
En die commentaren zijn fantastisch ja:
[..]
Kijk, wat een Lampie. Maar wel een Nederlander hè, niet dat ze een moeder uit haar baan trekken maar een Turk in gaan zetten, dat is nu ook weer niet de bedoeling.
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk ook wel voor. Prachtige onderbuiksamenleving. Laat maar klappen!![]()
Maar wacht! Want wanneer een moeder in de bijstand zit dan moet ze zsm aan het werk. Wat denkt ze wel niet? Een beetje teren en haar kroost opvoeden van "ons" geld.Dan telt het dumpen opeens niet meer.
Huillies.
Midlife-aderverkalking, what's next?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Dat is gelukkig bijna nooit het geval, wat ik vandaag vind vond ik gisteren en eergisteren en vorig jaar in veel gevallen ook alquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
Het zou wel je gezwalk qua meningen verklaren, als je vandaag niet meer weet welk standpunt je gisteren innam.
Jij kunt en mag, net als Noekepoek, van allerlei verzinsels en fantasieën loslaten op één en ander, je mag case 1 met 2, 3 en 4 gaan combineren, bottom line was, is en blijft voor mij dat ouders gewoon zelf verantwoordelijk blijven voor hun kroost.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Dus als mevrouw De Jager moeder blijkt te zijn, gaat je pleidooi van gisteren niet meer voor haar op?
Maar zwalken doe je niet. Om lekker ongefundeerd overal tegenaan te schoppen. Zodat wij geschokt 'Teun toch!' kunnen roepen. En dan ook ècht geschokt, hè. Niet zo meewarig meespelend zoals je bij een kleuter doet.
Heus!
Als jij dat zegt is het 100 procent waarheidquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Nee. Vooral zelf in blijven geloven dat je echt kant en wal raakt!
Teun Zwalkt Hier Volop.
/klaar.
Klinkt als: "Ik moet even weg"quote:
Nee, ik ben er klaar mee. Betonblok is te dik om nog leuk te zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
O wacht, CC zei dat het / klaar was!
Ik ben er eigenlijk ook wel /klaar mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben er klaar mee. Betonblok is te dik om nog leuk te zijn.
Go vooral your gang!
Heel verstandig, ze gewoon niet makenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Teun: Hoe deed/doe jij dat dan met je kinderen?
Want dat doe jij namelijk nooit.......quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook wel /klaar mee.
Met een betonblok kan je tenminste nog een betere discussie voeren. Die speelt niet op de man zelf.
Je leek mij al wel het type 'beste stuurlui staan aan wal'.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heel verstandig, ze gewoon niet maken
Dat was mijn vorige ondertitel ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want dat doe jij namelijk nooit.......![]()
Je bent niet heilig D_K, je bent meer schijnheilig
Daarnaast vind ik je eigenlijk ook nog een karakterloze slappe zak vanwege het feit dat je zo simpel begint mee te huilen met de welvjes in het bos, daar aansluiting bij zoektquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je leek mij al wel het type 'beste stuurlui staan aan wal'.
[..]
Dat was mijn vorige ondertitel ook.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik je eigenlijk ook nog een karakterloze slappe zak vanwege het feit dat je zo simpel begint mee te huilen met de welvjes in het bos, daar aansluiting bij zoekt
Misschien bedoelt Teun walvisjesquote:
Ik sta extravoorzichtig op zodat Mera niets door heeft. Doe mij heul geruisloos aankleden en sluip naar de supermarkt want: Mera houdt van witte puntjes met ei en kaas en hamquote:
Ga ik ook, na dit peukje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:34 schreef Jian het volgende:
Een brave mongool, gaat gewoon effe terug
Die je eerst gewoon teveel betaald hebt en waarvan zij dus rente hebben getrokken i.p.v. jij !quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
En!
Ik krijg gewoon 230 euro terug van de energiemaatschappij!
Vind ik niet. In mijn handjes had het helemaal niet gerendeerd. Zelfkennis is key.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Jian het volgende:
Die je eerst gewoon teveel betaald hebt en waarvan zij dus rente hebben getrokken i.p.v. jij !
Ja, dan klinkt het toch opeens een stuk minder positief vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |