Die je zelf verzint zijn het leukst, zeker als mensen ze in 1 keer snappenquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NT=no thanks....
ik ben erg.... en ik verzin daarbij ook nog gewoon zelf een stel afkortingen.....
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:56 schreef Ferb het volgende:
Mogguh
Had net perongeluk m'n wekker gezet om 6 uur
Kan nu niet meer slapen
Zeker wetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die je zelf verzint zijn het leukst, zeker als mensen ze in 1 keer snappen
ZW
DRAMAquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:56 schreef Ferb het volgende:
Mogguh
Had net perongeluk m'n wekker gezet om 6 uur
Kan nu niet meer slapen
Idd, jij bent goed!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeker wetendaar staat ZW voor he
*knuf* 1 moet de eerste zijn hequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tnx
nu nog een hoop knuffels and I am good to go...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*knuf* 1 moet de eerste zijn he
Ik dacht dat ik naar school moestquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
DRAMAgoede les voor de volgende keer
Je zal niet de eerste zijn hoor... ik heb het ook geregeld dat ik in het weekend snachts naar mn wekker kijk en dan schrik dat ik m niet had aangezet... meestal kom er ik wel op tijd achter...quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar school moest![]()
![]()
![]()
Dus ik zo aan kleden, broodjes klaargemaakt.. Kom ik erachter dat het zaterdag is![]()
![]()
Wtf
Dus als ik nu zeg dat Sjonnie onder het neuken tegen Anita 'Fuck You' zei, waarop zei antwoordde dat ze het liefst anaal werd genomen terwijl hij een dildo tussen haar tieten (cup DD) wreef, omdat ze dan enorm geil klaar zou komen.... dan kun jij deze pagina niet meer zien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Meeh, internet ligt eruit en ik zit nu op een openbaar netwerk te surfen... Dus sites waar vieze dingen worden gezegd, worden gecensureerd![]()
Dus ik kan de vorige pagina ook niet zien (over op 25pp)er stond fok in de u vorm
Progressie, ik sta er weer net inquote:
Hier schijnt de zon uitbundig nu!quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Gooooeeedemorgen.
Het is eindelijk weer eens zaterdag en dan al vanaf vanochtend 5 uur regen
Hier ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon uitbundig nu!
Moest dat nou zo hard voor mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Gooooeeedemorgen.
Het is eindelijk weer eens zaterdag en dan al vanaf vanochtend 5 uur regen
Hier de middenweg, het is bewolktquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijkequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Hier is het nu weer even droogHopen dat het zo blijft
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 18 september 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Hier is het nu weer even droogHopen dat het zo blijft
"ooit"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |