Goedemorgen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen!
Weer hard voor weinig vandaag
Check... s.v.p. een kaneel theequote:Op zaterdag 18 september 2010 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
Doe maar een lekkere kaneel thee om mee te beginnen...
Een bruiloft op vrijdagavond en dan op zaterdagochtend werken, dat is geen combi...
Ik ben planner in de offshore industrie... moet vandaag even een planning afmaken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Check... s.v.p. een kaneel thee![]()
Nee dat is zeker geen combinatie..... wat doe je voor werk... als ik vragen mag???
Gaafquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben planner in de offshore industrie... moet vandaag even een planning afmaken...
Nope zit idd niet op een eiland... anders was het lastig op en neer geweest naar die bruiloft van gisterquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaafmijn bro zit ook in de offshore..... maar je zit zeker niet op zo'n eiland....
![]()
En balen... maar ja met die diensten op een eiland .... valt het dan volgens mij nog wel mee of niet...
nee dat is waar.... ik heb mijn bro nog nooit gehoord over even van het eiland afgaan.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
Nope zit idd niet op een eiland... anders was het lastig op en neer geweest naar die bruiloft van gister
Zou je op zo'n eiland willen zitten?quote:Maar wij bouwen die eilanden, dus zit onshore in de offshore
Nee, dat is niks voor mij, veel te lang van huis. Ik zou het wel leuk vinden om bij de installatie van zo'n platform betrokken te zijn, met het opstarten van het eiland.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee dat is waar.... ik heb mijn bro nog nooit gehoord over even van het eiland afgaan.....
[..]
Zou je op zo'n eiland willen zitten?
Nee op zaterdag hoef ik niet te werken (gezien mijn workaholic instelling had dat best gekund.... maar bij deze baas kan ik niet thuiswerken)quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
Nee, dat is niks voor mij, veel te lang van huis. Ik zou het wel leuk vinden om bij de installatie van zo'n platform betrokken te zijn, met het opstarten van het eiland.
Maar wat doe jij hier zo op de vroege zaterdagochtend, ook aan het werk?
Maar het is toch weekend... dan slapen de meeste mensen langer... vandaar...quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee op zaterdag hoef ik niet te werken (gezien mijn workaholic instelling had dat best gekund.... maar bij deze baas kan ik niet thuiswerken)
en voor mij is dit niet vroeg.... mijn wekker gaat normaal om 6:30....
Ik niet.... ik slaap hoogstens korter of niet....quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar het is toch weekend... dan slapen de meeste mensen langer... vandaar...
Maar wat doe jij voor werk dan?
Niet zo negatief joh, is toch best een leuke job. Wat voor soort producten test je dan? producten voor een huisvrouw?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet.... ik slaap hoogstens korter of niet....
Ik zwaai de scepter op een kenniscentrum..... reviews en testen van nieuwe producten, nieuwsbrief voor de organisatie en ik regel de meeste externe opleidingen....
niet zo heel boeiend dus.... ik had net zo goed kunnen zeggen ik ben huisvrouw
![]()
quote:quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 172 Dr_Flash
23. 150 naatje_1
33. 129 suikertaartje
50. 101 Symphonic
63. 084 YipYip
69. 080 goldfinger1963
77. 076 MPG
safety and security producten.... brand/cctv/inbraak enzo....quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
Niet zo negatief joh, is toch best een leuke job. Wat voor soort producten test je dan? producten voor een huisvrouw?
Hi LLquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Waarom staat yip yip ertussen en niet ik
63. 084 LovelyLady
Goedemorgen allen
Das niet de eerste keer volgens mij...quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Waarom staat yip yip ertussen en niet ik
63. 084 LovelyLady
Goedemorgen allen
Ik druk ook de hele dag op knopjes hoor... van mn muis en toetsenbordquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
safety and security producten.... brand/cctv/inbraak enzo....
Fijn op knopjes drukken
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
Ik druk ook de hele dag op knopjes hoor... van mn muis en toetsenbord
Hoi Engelquote:
Ik weet dat het niet de eerst keer isquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
Das niet de eerste keer volgens mij...misschien heeft gf wat tegen je of ziet hij je niet als volwaardig lid van KSC, wij wel hoor
quote:
Nee, volgens mij ook niet... dan moet je het maar zeggen als hij er weer is... of door MPG het laten MPG-enquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Engel![]()
[..]
Ik weet dat het niet de eerst keer ismaar volgens mij mpg-ed GF niet terug waardoor hij het nooit ziet
doeg....quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Komt wel goed, nu eerst ff gauw boodschappen doen voordat ex voor de deur staat
Niet te veel kopen heaquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
Komt wel goed, nu eerst ff gauw boodschappen doen voordat ex voor de deur staat
Afkortingen... geweldig.quote:
NT=no thanks....quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
Afkortingen... geweldig.alleen waar staat die NT voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |