whehehequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF.
Wil je ook een stroopwafel? Nu kan het nog. Als MPG straks langskomt en merkt dat er stroopwafels zijn, zijn we ze allemaal weer kwijt.
ferbquote:
nee, dan zijn ze ook niet meer lekkerquote:
Ja, en als ik dan toch in de buurt ben, ga ik meteen ook nog even eentje halen bij LLquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan toch in de buurt ben, ga ik meteen ook nog even eentje halen bij LL
Jij bent ziek toch?quote:
Woont die ook in de buurt hier dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan toch in de buurt ben, ga ik meteen ook nog even eentje halen bij LL
Ongeveerquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Jij mag dat
Dan krijg je een lekkere cappuccino erbij
[..]
Jij bent ziek toch?
Tot zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Jij mag dat
Dan krijg je een lekkere cappuccino erbij
Morgen ben ik dan misschien wel heel erg in de buurt. Dan reis ik naar het noorden, naar de kaasstadquote:
Alkmaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen ben ik dan misschien wel heel erg in de buurt. Dan reis ik naar het noorden, naar de kaasstad.
Ik ga iets anders doen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
AlkmaarDaar kom ik vandaan. Het is toch geen koopzondag morgen? Of ga je iets anders doen?
Ja...dan zou ik dat echt veul vaker doenquote:
Ik ben nieuwsgierigquote:
De jongens lekker spelen en wij gezellig koffie drinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ja...dan zou ik dat echt veul vaker doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |