zet dat wanding gewoon uit danquote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef pinquit het volgende:
alleslezer. zelfs tijdens het tvkijken lees ik
ben niet de enige in huus, wel de enige die leest tijdens het tvkijken.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
zet dat wanding gewoon uit dan
Ik ook. Gaan manlief en zoonlief tekenfilms kijken, ga ik lezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef pinquit het volgende:
alleslezer. zelfs tijdens het tvkijken lees ik
Ahaquote:Op woensdag 29 september 2010 20:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
ben niet de enige in huus, wel de enige die leest tijdens het tvkijken.
Er zijn plots meerdere gegadigen.quote:
Oh ja in bad! Daar lig ik ooit twee uur in omdat mijn boek zo spannend is.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
lezen doe ik in bed, in bad en op de bank
Haha ja en dan iedere keer warm water erbij doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ja in bad! Daar lig ik ooit twee uur in omdat mijn boek zo spannend is.....
Dagt ik altijd al, eindelijk bevestigingquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Lees je tijdens de maaltijd of lees je voor het slapen gaan in bed ?
Ik doe beide. Heb dan ook geen partner.
Ik heb een super bad! Dat is zo goed geisoleerd dat ik echt geen warm water hoeft bij te doen...... Ik kan er echt een uur inliggen zonder het koud te krijgen..... Beste investering van mijn leven dat bad, haha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Haha ja en dan iedere keer warm water erbij doen
als ik een heel warm bad maak hoeven wij dat ook niet maar ik ben een mietje en vul mijn bad liever met iets minder warm water... als ik dan eenmaal gewend ben dan gooi ik er wel een sloot heet water bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een super bad! Dat is zo goed geisoleerd dat ik echt geen warm water hoeft bij te doen...... Ik kan er echt een uur inliggen zonder het koud te krijgen..... Beste investering van mijn leven dat bad, haha!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |