quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh en in bad, alleen dat doe ik vaak met goedkope pockets, want ik laat ze nogal vaak in bad vallen.
Ja ik ook! De boeken hoeven niet per sé goedkoop te zijn, als ze maar niet te zwaar wegenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef MaLo het volgende:
Oh ja, een badlezer ben ik ook nog! En ook alleen met goedkope pockets
Gekreukte, omkrullende hoekjes, loslatende voorkantenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook schuldig aan het badlezen. En je kan ook zo zien welke boeken ik daarmee mishandeld heb
dit is nog veel erger dan mensen die de kaft van een paperback helemaal omvouwen....cultuurbarbaren zijn het...allemaal!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gekreukte, omkrullende hoekjes, loslatende voorkanten
baas boven baasquote:
yes you are.quote:
Zullen we samen gaan lezen in bed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Lees je tijdens de maaltijd of lees je voor het slapen gaan in bed ?
Ik doe beide. Heb dan ook geen partner.
Als ik eet zoek ik een leuk interview in een tijdschrift. Lees me eerst in. Mag natuurlijk niet tegenvallen tijdens de maaltijd.
Voor het slapen hetzelfde ritueel. Soms wijk ik er van af en lees een leuke passage uit één van mijn favoriete boeken.
Bij de dood van Jan Wolkers liep het wel uit de hand. Heb toen 's nachts om 2 uur heel Turks fruit herlezen in bed.
nogmaals; wat is het toch met wolkers en vrouwen?quote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan lezen in bed?
Ben in onderhandeling.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik ben een tong80 lezer
Wanneer komt je boek uit met alle postings
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |