blijf op je plaats! werd er geroepen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef ArTiC het volgende:
Kutding veranderd gvd naar VVD
Ik wilde dus zeggen: GVD, ik moet alweer poepen
Ben je al bezig met sinterklaasgedichtjes maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blijf op je plaats! werd er geroepen.
ik dacht dat jij de link wel zou leggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben je al bezig met sinterklaasgedichtjes maken?
De nachtmerrie van een terrorist iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de link wel zou leggen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De nachtmerrie van een terrorist idd
komt door het snot... Dat vertraagtquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef ArTiC het volgende:
Het duurde ff voordat het kwartje viel
In mijn aars jaquote:
LOL, may reed voorbij het plaatsje 'cocking', dat gezicht van hemquote:
dat soort films moet je niet meer dan 2 keer zien idd... Heb de box hier ook liggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Inu het volgende:
Hier staat Hypercube op, echt al te vaak gezien....
Ik wil juist een paar daagjes weg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, ben weer helemaal thuis. Is altijd fijn om thuis te komen na n paar daagjes weg.
waar was je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, ben weer helemaal thuis. Is altijd fijn om thuis te komen na n paar daagjes weg.
Bij mijn ouders in de Betuwe. Ik was begin van de avond al in Eindhoven maar had eerst een vergadering/etentje.quote:
oooh, is dat het!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig, ik weet gewoon graag alles
appeltjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de Betuwe. Ik was begin van de avond al in Eindhoven maar had eerst een vergadering/etentje.
Awwquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bleh, liefdesverdriet zuigt.
Ik heb vandaag op dat vlak echt ff een kutdag. Ik mis hem enorm en ben gewoon ff zo verdrietig over hoe het gelopen is. En ja, janken doe ik ook wel hoor, ik ga t niet tegenhouden dat werkt toch niet bij mij.Dank je trouwens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aww![]()
Het wordt beter!
Daar heb je nu geen hol aan, maar toch. En janken mag!
Sexloos?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mis je hem, of mis je een relatie? Voel je je ontheemd of geamputeerd?
Ik mis de persoon die hij was in het eerste jaar van de relatie verschrikkelijk. Het is de eerste persoon waarvan ik ooit heb gedacht dat het wel eens de ware zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mis je hem, of mis je een relatie? Voel je je ontheemd of geamputeerd?
Doe es niet zo alsofquote:
Das wel tricky, want juist na dat eerste jaar leer je mensen vaak pas echt kennenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik mis de persoon die hij was in het eerste jaar van de relatie verschrikkelijk. Het is de eerste persoon waarvan ik ooit heb gedacht dat het wel eens de ware zou kunnen zijn.
ik ken het gevoel welquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik mis de persoon die hij was in het eerste jaar van de relatie verschrikkelijk. Het is de eerste persoon waarvan ik ooit heb gedacht dat het wel eens de ware zou kunnen zijn.
dat was bleibleiquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Das wel tricky, want juist na dat eerste jaar leer je mensen vaak pas echt kennen.
Gaat ook de verliefdheid er vanaf enzo. Worden dingen gewoon waardoor je minder voor de ander over hebt... Hoe lang heb je iets met hem gehad?
QFTquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
nee, seks is niet zo moeilijk te krijgen als vrouw.
Ja, dat is het ook. Maar het is niet alleen dat dat veranderd is na dat eerste jaar. Hij wilde ruimte en tijd om zijn scriptie af te maken en daarom stond het op een lager pitje. Ik had de verwachting dat zodra hij klaar zou zijn hij weer voor de relatie zou gaan, maar dat deed hij niet en toen was het met een paar maanden wel gebeurd. In totaal bijna 2 jaar, op een paar weken na.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Das wel tricky, want juist na dat eerste jaar leer je mensen vaak pas echt kennen.
Gaat ook de verliefdheid er vanaf enzo. Worden dingen gewoon waardoor je minder voor de ander over hebt... Hoe lang heb je iets met hem gehad?
Ruimte en tijd, het is allemaal gezwets. Als je echt voor iemand wil gaan maakt dat niet uitquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Maar het is niet alleen dat dat veranderd is na dat eerste jaar. Hij wilde ruimte en tijd om zijn scriptie af te maken en daarom stond het op een lager pitje. Ik had de verwachting dat zodra hij klaar zou zijn hij weer voor de relatie zou gaan, maar dat deed hij niet en toen was het met een paar maanden wel gebeurd. In totaal bijna 2 jaar, op een paar weken na.
Precies. Ik vind dat echt heel moeilijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken het gevoel welhet is gewoon heel moeilijk om die dingen los te laten
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe es niet zo alsof.
Stoere man.
Jullie doen net als de rest van de wereld (op Inu na) ook niet aan zo heftig aan sex dat je je moet profileren als iemand die in dit soort gevallen als eerste sex zou missen.
Het klinkt misschien naief, maar toen hij dat vroeg had ik echt het idee dat hij die ruimte nodig had voor zijn studie, en ik vind het afmaken van een studie, zeker als je motivatieproblemen hebt wel belangrijk. Toen vond ik zijn verzoek ook niet echt onredelijk. Waar ik wel zo van baal is dat hij me daarna gewoon heeft laten barsten. Niet eens een sorry omdat hij die afspraak blijkbaar vergeten was, en heb ook zoiets van hoe kun je zoiets nou vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruimte en tijd, het is allemaal gezwets. Als je echt voor iemand wil gaan maakt dat niet uitMaar goed, dat heb je nu ook wel geleerd
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Maar ik heb nu gewoon ff een baaldag op dat vlak, en morgen gaat t vast weer wat beter.
Dat is heel begrijpelijk! Ey, als je verliefd bent geloof je nou eenmaal alles! Omdat je dat graag WIL horen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het klinkt misschien naief, maar toen hij dat vroeg had ik echt het idee dat hij die ruimte nodig had voor zijn studie, en ik vind het afmaken van een studie, zeker als je motivatieproblemen hebt wel belangrijk. Toen vond ik zijn verzoek ook niet echt onredelijk. Waar ik wel zo van baal is dat hij me daarna gewoon heeft laten barsten. Niet eens een sorry omdat hij die afspraak blijkbaar vergeten was, en heb ook zoiets van hoe kun je zoiets nou vergeten.
Dat denk ik inderdaad. En het stomme is dat hij gewoon niet kan uitleggen waarom hij er niet voor ging nadat hij klaar was. Hij zei dat hij 'op slot' zat en daarom niet meer kon communiceren. Maar dat is dan toch ook gewoon accepteren en het oke vinden dat je je vriendin kwijtraakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is heel begrijpelijk! Ey, als je verliefd bent geloof je nou eenmaal alles! Omdat je dat graag WIL horen!
Oh ja, sorry.quote:
Je vergeet het personeelquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.
Je leeft het leven van een kater, neuken, slapen, eten, wassen, neuken, slapen, eten, slapen, wassen, eten, slapen, neuken, eten, wassen, neuken, eten, slapen, neuken, eten, etc.![]()
Oei, vergeet ik zowaar "kindje verzorgen".
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.
Je leeft het leven van een kater, neuken, slapen, eten, wassen, neuken, slapen, eten, slapen, wassen, eten, slapen, neuken, eten, wassen, neuken, eten, slapen, neuken, eten, etc.![]()
Oei, vergeet ik zowaar "kindje verzorgen".
Ik gebruik een tondeusequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ook lekker. Of n kapsalon, beter nog.
Ik ook zo. Welterusten en slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ook lekker, maar nu maar ff niet.
Zo lekker mijn bed in en een beetje uitslapen.
Trusten allemaal!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook zo. Welterusten en slaap lekker
quote:Twitter is over capacity.
Please wait a moment and try again. For more information, check out Twitter Status »
ik volg jou nuquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef febster het volgende:
Gewoon tweetdeck installeren dan krijg je de failwhale nooit
poezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:56 schreef febster het volgende:
En met tweetdeck kun je colums instellen op onderwerpen die je intresseren. Dus je kan bv #nagellak gaan doen of #poezen. Dan zie je iedereen die dat woord gebruikt heeft in de afgelopen tijd. Ik heb bv mijn eigen school #fhj (maar wij zijn ook twitter verslaafd op school)
Goedemorgen jongemanquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:39 schreef ArTiC het volgende:
Weet je meteen wat je niet mist aan de drank Juuper.
Goeiemoggie
Que?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe es niet zo alsof.
Stoere man.
Jullie doen net als de rest van de wereld (op Inu na) ook niet aan zo heftig aan sex dat je je moet profileren als iemand die in dit soort gevallen als eerste sex zou missen.
Ja!quote:
wanneer geef je een BBQ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vanmiddag ga ik leren vuurspugen!
Juup, je bent verkeerd ingelogdquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:10 schreef ArTiC het volgende:
Boodschappers gedaan (je moet toch als nog 0,0 in haus hebt). Ik ben helemaal kapot...bekaf
TIP: FW alle mail naar een gmailaccount.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:01 schreef Juup© het volgende:
Vandaag wordt er een afzuigkap geleverd, alleen weet ik niet wanneer precies en heb ik blijkbaar de e-mail met daarin de gegevens (tel.nr e.d. van de bezorger) verwijdert
en wat hebben jullie dan allemaal te melden aan de wereld wat we niet mogen missen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:47 schreef febster het volgende:
Amaranta is @mehc Artic is @voornaamachternaam. En je hebt een @reply
.
Dito.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:10 schreef ArTiC het volgende:
Boodschappers gedaan (je moet toch als nog 0,0 in haus hebt). Ik ben helemaal kapot...bekaf
Is al bezorgdquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
TIP: FW alle mail naar een gmailaccount.
met zulkse stellingnames kan je beter ook niet meer hier postenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wat hebben jullie dan allemaal te melden aan de wereld wat we niet mogen missen?
dat moet dan iets heel geweldigs zijn
Dat ze gaan poepen of zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wat hebben jullie dan allemaal te melden aan de wereld wat we niet mogen missen?
dat moet dan iets heel geweldigs zijn
inderdaad, als het net zo interessant is als je gemiddelde nagellakpost hier..quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zulkse stellingnames kan je beter ook niet meer hier posten
kijk das info waar je iets aan hebt!quote:
twitter het dan!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga mijn schoenen maar eens vol, eh, inspuiten!
je hoèft mijn hele posthistorie niet te volgen hè, dat nagellak sc topic is niet zo boeiend voor mannenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, als het net zo interessant is als je gemiddelde nagellakpost hier..
voor vrouwen ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoèft mijn hele posthistorie niet te volgen hè, dat nagellak sc topic is niet zo boeiend voor mannen
welja leg anders ff verantwoording afquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb me aangemeld op twitter om snel op de hoogte te zijn van bepaalde handige info, niet perse om zelf allemaal bagger de wereld in te sturen
Ik werd niet goed van al berichten dus heb mezelf toen maar weer van shitter verwijdert.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb me aangemeld op twitter om snel op de hoogte te zijn van bepaalde handige info, niet perse om zelf allemaal bagger de wereld in te sturen
Lol, heb ook een twitter maar ik twitter niet zoveel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
welja leg anders ff verantwoording af
ik heb ook een account hoor, speciaal om bij Christina Curry te trollen.
zuig dan ook niet zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
welja leg anders ff verantwoording af
Plausibele reden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
Zuigen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zuig dan ook niet zoda's echt een vies wijf trouwens, brrr
Ze lijkt wel n beetje op tatjana simicquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zuig dan ook niet zoda's echt een vies wijf trouwens, brrr
Die is niet zo eng, maar ook een persoon zonder bepaalde intelligente uitstraling iig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ze lijkt wel n beetje op tatjana simic
die zie ik toch liever.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ze lijkt wel n beetje op tatjana simic
Tatjana vond ik mooier. Maar wat is er zo eng aan haar dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die is niet zo eng, maar ook een persoon zonder bepaalde intelligente uitstraling iig.
hij is jaloers.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Tatjana vond ik mooier. Maar wat is er zo eng aan haar dan?
Dat accent, haar hersenloze uitspraken, die overdreven grote tieten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Tatjana vond ik mooier. Maar wat is er zo eng aan haar dan?
Van Tatjana of CHristina?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Oke. D'r moeder vind ik wel eng.
zeikerd, dat zijn origineeltjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat accent, haar hersenloze uitspraken, die overdreven grote tieten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef FUFR het volgende:
Curry is zwaar over het paard getild, denkt dat ze heel wat is, maar heeft nada gepresteerd in dr leven.
Net als dr moeder.
(covers zingen is geen prestatie)
Aha, nu snap ik hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef FUFR het volgende:
Zo groot zijn ze ook niet, ze is gewoon niet zo groot. Verhoudingen enzo.
psiesquote:
motorboating ftw`quote:
ook dat lijkt maar zo, verhoudingen..net over gehadquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn lul ook, maar die is ook te groot.
Ik morgen helaas, normaal gezien vind ik het niet zo erg om te gaan maar door omstandigheden nu wel. Maar goed, ik red mezefl wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
zo, en dan mag ik nu naar een verjaardag de rest van de dag
je praat tegen jezelf?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Das toch Patricia Paaij?
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook dat lijkt maar zo, verhoudingen..net over gehad
Nee ik was te lui om de post te editten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
je praat tegen jezelf?
omg weer eentje met een tick
De users van die topic kunnen eigenlijk allemaal wel ik R&P terecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
je praat tegen jezelf?
omg weer eentje met een tick
Tweelingneef en nicht. i will survaajf.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik morgen helaas, normaal gezien vind ik het niet zo erg om te gaan maar door omstandigheden nu wel. Maar goed, ik red mezefl wel.
Succes of sterkte iig.
Hoe jong ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee ik was te lui om de post te editten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
De users van die topic kunnen eigenlijk allemaal wel ik R&P terecht.
ik schat 25quote:
Ik heb maar even een abonnement op 'de kunst van het loslaten van je ex' genomen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
De users van die topic kunnen eigenlijk allemaal wel ik R&P terecht.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Tweelingneef en nicht. i will survaajf.
Morgen is erger, dan moet ik vroeg op
oud besjequote:
nee, zo oud zou ik ze niet geven nav de foto die ik voorbij heb zien komenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben slecht in schatten, maar ik schat zo rond de 28.
zal ik ze voor je dragen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja ik heb al bijna hangtieten.
Och meiske, dan heb jij jouw hele leven nog voor jequote:
Daar willen de mannen in dit topic op ArTiC na wel over oordelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja ik heb al bijna hangtieten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Och meiske, dan heb jij jouw hele leven nog voor jeIk ben statistisch gezien al over de helft dus ben aan het aftakelen (oh nee, dat was al eerder aan de gang).
Vleselijke lolly?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:46 schreef FUFR het volgende:
we geven ze een lolly Juup en dan mag ze nog een uurtje buitenspelen
twitter es een eind op jaquote:
oh behave!quote:
levensverwachting juup. das wat anders.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:47 schreef Juup© het volgende:
De gemiddelde leeftijd van Nederlandse vrouwen bedraagt 82,5 jaar en die van mannen 78,4 jaar
Gemiddelde leeftijd? Hoe oud worden vrouwen in Nederland dan wel niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:47 schreef Juup© het volgende:
De gemiddelde leeftijd van Nederlandse vrouwen bedraagt 82,5 jaar en die van mannen 78,4 jaar
? laatst een fotootje gezien gemaakt op een of ander festival. zoek en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef Juup© het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoe MvJ er uit ziet. Ik kan mijn nu geen plaatje vormen en dat vind ik er moeilijk.
Joe hef geleik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
levensverwachting juup. das wat anders.
quote:Levensverwachting samengevat
Vrouwen leven gemiddeld 4,3 jaar langer dan mannen
De levensverwachting bij geboorte was in 2007 voor mannen 78,0 jaar en voor vrouwen 82,3 jaar. Vrouwen leven dus gemiddeld 4,3 jaar langer dan mannen. Het verschil wordt vooral veroorzaakt door lagere sterftekansen voor vrouwen dan voor mannen van boven de 65 jaar. Daardoor is ook de resterende levensverwachting voor vrouwen op 65-jarige leeftijd nog steeds 3,4 jaar groter dan voor mannen (20,0 jaar versus 16,6 jaar).
De levensverwachting bij geboorte voor Nederlandse mannen was in 2005 één van de hoogste in de EU-27. De levensverwachting voor Nederlandse mannen is ongeveer een half jaar groter dan het EU-15 gemiddelde en ongeveer 2 jaar groter dan het EU-27 gemiddelde. De levensverwachting voor Nederlandse vrouwen is 0,7 jaar lager dan het EU-15 gemiddelde en is net iets groter dan het EU-27 gemiddelde.
Levensverwachting in de periode 2002-2007 sterk gestegen
De levensverwachting bij geboorte is in de periode 1950-2007 voor mannen toegenomen van 70,4 tot 78,0 jaar en voor vrouwen van 72,7 naar 82,3 jaar. Vooral in de periode 2002-2007 steeg de levensverwachting voor zowel mannen als vrouwen sterk; voor mannen met 2,0 jaar en voor vrouwen met 1,6 jaar. Deze stijging is voor een groot deel het gevolg van het afgenomen risico om aan een hart- of vaatziekte te overlijden. In de periode 1950-2000 was de stijging bij mannen het sterkst na 1970 en bij vrouwen vanaf 1950 tot 1980.
Vergeleken met andere Europese landen is de stijging van de levensverwachting in de periode 1980-2002 gering. Vooral vrouwen blijven achter bij andere EU-landen. Werden de Nederlandse vrouwen in 1970 nog het oudst van Europa, eind jaren negentig moeten ze het doen met een middenpositie. Ook de positie van de Nederlandse mannen is in de periode 1980-2002 verslechtert.
Verschil in levensverwachting tussen mannen en vrouwen afgenomen
In de periode 1980-2007 is het verschil in levensverwachting tussen mannen en vrouwen afgenomen van 6,7 tot 4,3 jaar. Dit wordt vooral toegeschreven aan het kleiner worden van sekseverschillen in rookgedrag. Hierdoor nemen ook sekseverschillen in sterfte aan roken-gerelateerde ziekten af, zoals longkanker en hart- en vaatziekten.
Verdere stijging levensverwachting verwacht
Het CBS verwacht op basis van een analyse van de trends in de sterfte in het verleden dat de levensverwachting verder zal toenemen tot 81,5 jaar voor mannen en tot 84,2 jaar voor vrouwen in 2050. Het verschil in levensverwachting tussen mannen en vrouwen neemt hiermee naar verwachting verder af tot 2,7 jaar.
Hoog opgeleide mannen en vrouwen leven langer
Het verschil in levensverwachting tussen laag en hoog opgeleide mannen en vrouwen is 6,9 respectievelijk 5,7 jaar. De levensverwachting van mannen met alleen een lagere school opleiding is 72,2 jaar, mannen met een hbo- of wetenschappelijke opleiding leven g emiddeld 79,1 jaar. Laagopgeleide vrouwen hebben een levensverwachting van 78,1 jaar, terwijl hoger opgeleide vrouwen gemiddeld 83,8 jaar leven.
ik denk dat ze een beetje bang wordt van deze postquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef Juup© het volgende:
En toch ben ik benieuwd hoe MvJ er uit ziet. Ik kan mijn nu geen plaatje vormen en dat vind ik er moeilijk.
Ik post m'n foto niet in dit topic, heb geen zin om herkend te worden door m'n posts hier. Maar ik stuur wel ff n link met foto naar mensen die er een willen zien. Pm maar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef Juup© het volgende:
Ja hallo, er zijn zat blonde dames in Nederland die een festival bezoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
? laatst een fotootje gezien gemaakt op een of ander festival. zoek en gij zult vinden.
ze is blond.
Heb jij mij gevonden ja?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
? laatst een fotootje gezien gemaakt op een of ander festival. zoek en gij zult vinden.
ze is blond.
Dat is nergens voor nodig, ben bezet en heb verder geen interesse als zodanigquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk dat ze een beetje bang wordt van deze post
FUFR de zoekmachine specialistquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb jij mij gevonden ja?
daarom. gun dr wat privacy, jij stalker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hallo, er zijn zat blonde dames in Nederland die een festival bezoeken.
nee, kwam je toevallig tegenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb jij mij gevonden ja?
ja, dat zal mijn vrouw best wel begrijpen, zoon directory met allemaal vrouwen die ze niet kentquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik post m'n foto niet in dit topic, heb geen zin om herkend te worden door m'n posts hier. Maar ik stuur wel ff n link met foto naar mensen die er een willen zien. Pm maar.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
daarom. gun dr wat privacy, jij stalker.
dalijk zit je weer op het politieburo
ontkenningsfase!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij een politiebureau binnen ben geweest was voor het melden van vandalisme (dat ik overigens niet zelf gepleegd had) en dat is al weer ruim 7 jaar geleden.
Heb jij ff pech dan. Helpt t als ik zeg dat ik voorlopig celibatair ben?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, dat zal mijn vrouw best wel begrijpen, zoon directory met allemaal vrouwen die ze niet kent
niet te hard roepen, wie weet kom je op korte termijn een leuke gast tegen, who knows.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb jij ff pech dan. Helpt t als ik zeg dat ik voorlopig celibatair ben?
En jij een reactiequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Juup, je hebt pm
Oh, en ik moet zo weg.
Tuurlijk is dat zo, maar kan me dat nu nog ff niet voorstellen. Ben niet van plan om weken te blijven treuren, maar als ik verdrietig ben moet t er wel ff uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet te hard roepen, wie weet kom je op korte termijn een leuke gast tegen, who knows.
beter dan weken blijven treuren hoor.
ja das ook weer zo, maar jij verdient beter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo, maar kan me dat nu nog ff niet voorstellen. Ben niet van plan om weken te blijven treuren, maar als ik verdrietig ben moet t er wel ff uit.
Dank je.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja das ook weer zo, maar jij verdient beter.
tijd voor scriptie my ass, vond het niet zo'n sterke smoes.
Maar daar bemoei ik me verder niet mee
Ook doei! Mediteerzequote:Op zaterdag 18 september 2010 13:02 schreef Juup© het volgende:
Even trachten te mediteren, tot later
Stuur ik jou er toch een.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:19 schreef febster het volgende:
Ja hey! Ik wil wel weten wie er achter de MvJ account zit, maar een pm sturen is zo stalkerig
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin om mijn foto op FOK te zetten. Privacy enzo.
Nja, leuk voor hem, hij zong altijd al in bandjes, maar Twarres...quote:
Dat laatste is nog ergerquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, leuk voor hem, hij zong altijd al in bandjes, maar Twarres...Ik wist niet eens dat ie Fries was
Je moet ook pas enthousiast worden als schoonmoeders van haar fiets flikkertquote:
*hoest*quote:
En dan nog even een trap nageven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet ook pas enthousiast worden als schoonmoeders van haar fiets flikkert
Lucht het op?quote:
Zal straks wel kijken, lig in bed met de iPad...nog steeds braquequote:
Arme vent, wat heb jij dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zal straks wel kijken, lig in bed met de iPad...nog steeds braque
Griep...sinds woensdag dus al.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arme vent, wat heb jij dan eigenlijk?
inderdaad maar dan is het weer niet goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet ook pas enthousiast worden als schoonmoeders van haar fiets flikkert
dan beschadigd mijn schoenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan nog even een trap nageven.
Sterkte.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Griep...sinds woensdag dus al.
Irritant maar het is niet anders.
Ach, sinaasappelsap, dropjes...ik red me wel.quote:
maar mijn vrouw kan heel hard slaan...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef ArTiC het volgende:
Ik ken een goede grap op de rommelmarkt.
Koop een fiets voor je schoonmoeder, als ze dan voorbij fietst stamp je keihard tegen die fiets.
'wat doe je nou?' zegt je schoonmoeder terwijl ze op de grond ligt.
Ja, ik heb hem toch gekocht whehehehe
Snap ik welquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin om mijn foto op FOK te zetten. Privacy enzo.
Aha, dat is dan weer een heugelijk feit. Son was eerder bevrijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef ReWout het volgende:
[..]
18 september 1944 is Eindhoven bevrijdt
Is die al weer aan ja?quote:
Ja dusquote:De gekleurde lampen branden vanaf 18 september tot de tweede zondag in oktober.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:07 schreef amaranta het volgende:
ASvond, ze zitten hier zwartwater te kijken, maar ik ben bang da ik dat te eng vind
brrr spannende muziek dus er gaat iets gebeuren
Waar dacht je dat die traditie uit ontstaan isquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is die al weer aan ja?
[..]
Ja dus![]()
Ik wist niet wat de datum was vandaag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waar dacht je dat die traditie uit ontstaan is.
Ja, vanuit Helmond is het nogal een kuteind met de fiets en drie kleine kinderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lichtjesroute met de auto rijden!
Nee, maar mn ouders wel, dus gingen we met de auto. En nu woon ik in Dordrecht, is niet echt dichterbijquote:
jawel. Fiets in auto, naar eindhoven rijden, auto parkeren, en fietsen maar!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef Inu het volgende:
Oh, dus omdat ik geen fiets in Eindhoven heb heb ik geen recht op lichtjesroute?
Mijn fiets is groter dan mijn autoquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel. Fiets in auto, naar eindhoven rijden, auto parkeren, en fietsen maar!
En sloffenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dus je gaat in je pyjama naar eindhoven rijden? Vet!
Moet je op de fiets doen vind ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lichtjesroute met de auto rijden!
eens. Heeft evi een fietsstoeltje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet je op de fiets doen vind ik.
Dort, daar ga ik komeende donerdag heenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar mn ouders wel, dus gingen we met de auto. En nu woon ik in Dordrecht, is niet echt dichterbij
Zorgen op vele plekken voor opstoppingen en versperren de weg voor de mensen di op de fiets of te voet zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dan nog, dan skip je het gewoon. Auto's verpesten de lichtjesroute
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eens. Heeft evi een fietsstoeltje?
dd jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Om maar te zwijgen over de gore uitlaatgassen
het is sowieso wel een blij ei volgens mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
En een lol dat zij heeft in dat stoeltje
de apocalyps!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:54 schreef amaranta het volgende:
Gatver, er komt zwart water uit de kraan.
Dat is werkelijk ongelovelijk. DI elacht zo enorm veeel en heeft in bijna lles wat zij doet lol.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is sowieso wel een blij ei volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |