blijf op je plaats! werd er geroepen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef ArTiC het volgende:
Kutding veranderd gvd naar VVD
Ik wilde dus zeggen: GVD, ik moet alweer poepen
Ben je al bezig met sinterklaasgedichtjes maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blijf op je plaats! werd er geroepen.
ik dacht dat jij de link wel zou leggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben je al bezig met sinterklaasgedichtjes maken?
De nachtmerrie van een terrorist iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de link wel zou leggen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De nachtmerrie van een terrorist idd
komt door het snot... Dat vertraagtquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef ArTiC het volgende:
Het duurde ff voordat het kwartje viel
In mijn aars jaquote:
LOL, may reed voorbij het plaatsje 'cocking', dat gezicht van hemquote:
dat soort films moet je niet meer dan 2 keer zien idd... Heb de box hier ook liggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Inu het volgende:
Hier staat Hypercube op, echt al te vaak gezien....
Ik wil juist een paar daagjes weg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, ben weer helemaal thuis. Is altijd fijn om thuis te komen na n paar daagjes weg.
waar was je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, ben weer helemaal thuis. Is altijd fijn om thuis te komen na n paar daagjes weg.
Bij mijn ouders in de Betuwe. Ik was begin van de avond al in Eindhoven maar had eerst een vergadering/etentje.quote:
oooh, is dat het!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig, ik weet gewoon graag alles
appeltjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de Betuwe. Ik was begin van de avond al in Eindhoven maar had eerst een vergadering/etentje.
Awwquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bleh, liefdesverdriet zuigt.
Ik heb vandaag op dat vlak echt ff een kutdag. Ik mis hem enorm en ben gewoon ff zo verdrietig over hoe het gelopen is. En ja, janken doe ik ook wel hoor, ik ga t niet tegenhouden dat werkt toch niet bij mij.Dank je trouwens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aww![]()
Het wordt beter!
Daar heb je nu geen hol aan, maar toch. En janken mag!
Sexloos?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mis je hem, of mis je een relatie? Voel je je ontheemd of geamputeerd?
Ik mis de persoon die hij was in het eerste jaar van de relatie verschrikkelijk. Het is de eerste persoon waarvan ik ooit heb gedacht dat het wel eens de ware zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mis je hem, of mis je een relatie? Voel je je ontheemd of geamputeerd?
Doe es niet zo alsofquote:
Das wel tricky, want juist na dat eerste jaar leer je mensen vaak pas echt kennenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik mis de persoon die hij was in het eerste jaar van de relatie verschrikkelijk. Het is de eerste persoon waarvan ik ooit heb gedacht dat het wel eens de ware zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |