Vriendinnetje zit voor drie maanden in NYC, stage lopen bij www.domeproject.org. Nu heb ik eind augustus een application ingevuld voor een ride-along bij de NYPD voor 8/10, maar nog niks gehoord, dus ik wilde effe bellenquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waar je dat nr. voor nodig hebt
quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef Barcaconia het volgende:
1-800 is een toll-free nummer. Zelfde idee als een 0800- nummer in Nederland. 1 is gewoon voor de US dus je pakt het 10-cijferige nummer en plakt er een +1 voor. Hetzelfde als in NL. Je neemt het 9 cijferige nummer (dus de 0 van 06 schrap je) en plak er +31 voor.
Dat vragen ze echt overal... Beetje wazig.quote:Op maandag 27 september 2010 23:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Overigens: toen ik die application in moest vullen vroegen ze doodleuk welk ras we zijn. Dat is in Nederland (voorlopig toch) ondenkbaar. Vond het niet storend ofzo.
Zou het nou echt verschil maken? Zoals voor zo'n ride along application?quote:Op maandag 27 september 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vragen ze echt overal... Beetje wazig.
Geen idee. Voor de politie zei je? Misschien zodat ze hun quota kunnen halen, x% negers en x% latino's of zo.quote:Op maandag 27 september 2010 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zou het nou echt verschil maken? Zoals voor zo'n ride along application?
quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. Voor de politie zei je? Misschien zodat ze hun quota kunnen halen, x% negers en x% latino's of zo.
Homo's noemen elkaar ook "faggots", maar als je als hetero een homo een "faggot" noemt is het ook beledigend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:12 schreef Greci het volgende:Ik snap dus echt niet waarom ik geen neger mag zeggen, maar de Afro-Amerikanen wel. Dat vind ik pas discriminatie.
Je hebt op maandag na Thanksgiving altijd "Cyber Monday" tegenwoordig.....dan zit iedereen op kantoor te "werken" en alle dealtjes na te speuren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
Black Friday werkt ook online en de dagen erna zijn vaak ook nog deals als het product niet is uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |