Ja ik weet het maar action is nu dicht...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef trainfreak het volgende:
Ruitenwisservloeistof
Hier staan wel enkele alternatieven![]()
Gewoon die van de action kopen, of van het huismerk bij het warenhuis..
Zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik gebruik wel eens spiritus met water, werkt ook goed. Of het verstandig is weet ik niet maar het werkt wel
Ja hoor, zolang de verhouding maar beetje klopt. Anders krijg je zn lekker stierepisgeurtje in de auto als je die knop eens gebruikt. mawl genoeg water.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik gebruik wel eens spiritus met water, werkt ook goed. Of het verstandig is weet ik niet maar het werkt wel
ductapequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef The_Baron het volgende:
[..]
Zal het eens proberen.
Ik heb een 5 liter reservoir erin zitten maar is meestal na 2 weken weer leeg.
Heb een scheur in het slangetje zitten dus...
Is het uiteindelijk niet goedkoper om even dat slangetje te repareren/te vervangen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef The_Baron het volgende:
[..]
Zal het eens proberen.
vervang je het slangetje toch even, man man wat een moeilijk gedoe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef The_Baron het volgende:
[..]
Zal het eens proberen.
Vond die ductape makkelijker;)quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:41 schreef gias het volgende:
[..]
vervang je het slangetje toch even, man man wat een moeilijk gedoe.
.
Laat me raden, je bent een vrouwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |