abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 14:04:48 #1
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_86240741
Zojuist heb ik ruitenwisservloeistof gekocht bij de Hema, hierop staat tot mijn verbazing:
niet verdunnen met water.

Moet ik mij hier iets van aantrekken? Dacht dat dat altijd wel kon?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_86240754
nee hoor nooit wat van informatie op verpakkingen aantrekken. Staat er voor de lol.

Alles kan, maar het werkt dan minder tegen bv insecten.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:06:31 #3
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_86240806
Er staan soms tips op verpakkingen waar je je echt niets van hoeft aan te trekken hoor :P
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_86240823
Vroeger was het pure troep die je moes verdunnen. Tegenwoordig is dat allemaal al gedaan en kan je het er zo in mikken. Is uiteraard gedaan zodat mensen meer gebruiken dus meer kopen :N
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_86240843
Nou ja, kan wel, maar dan moet je niet denken dat het nog antivries is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_86240874
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, kan wel, maar dan moet je niet denken dat het nog antivries is.
Antivries in de zomer O-) }:|
pi_86240892
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

ja, die verpakking kan toch niet ruiken wanneer hij verkocht gaat worden?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_86240913
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:07 schreef pl4kkie het volgende:
Vroeger was het pure troep die je moes verdunnen. Tegenwoordig is dat allemaal al gedaan en kan je het er zo in mikken. Is uiteraard gedaan zodat mensen meer gebruiken dus meer kopen :N
Je kan nog steeds wel aanmaak-ruitenwisservloeistof krijgen. Is een stuk goedkoper dan kant-en-klare.
pi_86240942
Je hebt 2 verschillende soorten vloeistof.

Zomer = anti vliegen

Winter = antivries

Kweet niet welke knuppel voor de zomer antivries gebruikt 8)7
  donderdag 9 september 2010 @ 14:10:42 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_86240947
Je kunt ruitenwisser-vloeistof in 2 versies krijgen, :
- kleine flesjes, geconcentreerd, dan moet je zelf verdunnen met een paar liter water;
- zoals hier, direct klaar voor gebruik, in de optimale verhouding, meestal afgestemd op zomer- of wintertemperaturen.
In het laatste geval maak je de werking alleen maar slechter door te gaan verdunnen.

Als je beslist zo goedkoop mogelijk wil uitkomen : zelf een mengsel maken van spiritus, afwasmiddel, en water. Je moet echter wel de verhoudingen door uitproberen goed krijgen, en rekening houden met de temperatuur. Doe je het fout, dan gedraagt het zich, zeker bij lagere temperaturen, als een gel die je ruitenwissers er niet meer afkrijgen, zodat het lijkt alsof je voorruit matglas is geworden. Ik heb het zelf een keertje gehad, en blind autorijden is niet leuk.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_86240976
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je kan nog steeds wel aanmaak-ruitenwisservloeistof krijgen. Is een stuk goedkoper dan kant-en-klare.
Owja? Dat wis ik niet meer. Koop altijd van die troep als het in de aanbieding is bij de karwei c_/ . Mik het erin en sproeien maar.
pi_86241200
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef mvdejong het volgende:
Je kunt ruitenwisser-vloeistof in 2 versies krijgen, :
- kleine flesjes, geconcentreerd, dan moet je zelf verdunnen met een paar liter water;
- zoals hier, direct klaar voor gebruik, in de optimale verhouding, meestal afgestemd op zomer- of wintertemperaturen.
In het laatste geval maak je de werking alleen maar slechter door te gaan verdunnen.

Als je beslist zo goedkoop mogelijk wil uitkomen : zelf een mengsel maken van spiritus, afwasmiddel, en water. Je moet echter wel de verhoudingen door uitproberen goed krijgen, en rekening houden met de temperatuur. Doe je het fout, dan gedraagt het zich, zeker bij lagere temperaturen, als een gel die je ruitenwissers er niet meer afkrijgen, zodat het lijkt alsof je voorruit matglas is geworden. Ik heb het zelf een keertje gehad, en blind autorijden is niet leuk.
Ik gebruik altijd water met spiritus, zo op de gok een scheut spiritus en nog nooit problemen mee gehad. Behalve toen het op was }:|
pi_86241273
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

het is inmiddels september hoor :')
  donderdag 9 september 2010 @ 14:19:47 #14
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86241276
Gewoon gekookt water (wel afgekoeld) met een scheutje spiritus. Goedkoopste en het beste
  donderdag 9 september 2010 @ 14:21:09 #15
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86241325
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef DeTolk het volgende:
Gewoon gekookt water (wel afgekoeld) met een scheutje spiritus. Goedkoopste en het beste
Het nut van het gekookte water ontgaat mij een beetje.
pi_86241546
Pure glassex werkt ook goed kan ik je vertellen :D Is alleen nogal duur.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:27:06 #17
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_86241562
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef DeTolk het volgende:
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Het nut van het gekookte water ontgaat mij een beetje.
Ontharden om kalksporen te voorkomen.

Persoonlijk gebruik ik altijd het spul van de Action, 2 of 3 euro per 5 liter. (mijn auto heeft een 7 litertank voor de sproeier en ik werk in een stoffige omgeving, vandaar dat mijn verbruik behoorlijk hoog is)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_86241636
vrouw zeker?
  donderdag 9 september 2010 @ 14:29:04 #19
202014 JJH
Knetter. O+
pi_86241650
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

[..]

Ontharden om kalksporen te voorkomen.

Persoonlijk gebruik ik altijd het spul van de Action, 2 of 3 euro per 5 liter. (mijn auto heeft een 7 litertank voor de sproeier en ik werk in een stoffige omgeving, vandaar dat mijn verbruik behoorlijk hoog is)
Tuurlijk. :D

Ik zat de kant van desinfecteren op te denken. :D
pi_86241736
Gewoon gedestilleerd water kan dan toch ook? Wat ook in strijkijzers gaat en zo.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86241795
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Gewoon gedestilleerd water kan dan toch ook? Wat ook in strijkijzers gaat en zo.
Kost veelste veel geld
pi_86242435
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:31 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Kost veelste veel geld
40ct per liter inderdaad, maar in grote flessen wel goedkoper. Ik bedoelde meer of het kán
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 9 september 2010 @ 15:47:49 #23
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_86244541
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:29 schreef JJH het volgende:

[..]

Tuurlijk. :D

Ik zat de kant van desinfecteren op te denken. :D
Moet ik nou :D of moet ik nou :'( ???

zie Wikipedia
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_86245086
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef pl4kkie het volgende:
Je hebt 2 verschillende soorten vloeistof.

Zomer = anti vliegen

Winter = antivries

Kweet niet welke knuppel voor de zomer antivries gebruikt 8)7
Die antivries ruikt anders wel het lekkerst.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 9 september 2010 @ 16:32:36 #25
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_86246171
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Staat hiero een luchtdroger te pompen. "Gratis" gedestilleerd water in overvloed.
Ik verbruik zeker niet zoveel van die zooi; zit ook een behoorlijk reservoir in mijn auto: 5-6 liter of zo; kriijg die blauwe zooi niet op voor de zomer. Ik gooi na de winter er steeds gedestilleerd water bij; maar ga die zooi niet leeg laten lopen/verbruiken om ruimte te maken voor dat gaye rose zomerspul. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')